امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

سیم خاردار حلقوی

همانطور که شما عزیزان نیز می دانید سیم خاردار معمولا برای حصارکشی مورد استفاده قرار می گیرد. سیم های فلزی می باشد که برای امنیت بخشی و حفاظت از محوطه‌ها همچنین برای جلوگیری از رفت و آمد انسان‌ها و حیوانات استفاده می شود. البته در نظر داشته باشید که این سیستم‌ها علاوه بر محور حفاظت از محوطه ها جلوی زیبایی نیز به مناطق حفاظت شده می دهد. سیم خاردار حلقوی دارای سرهای تیز نیزه مانند می باشد.

 در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم سیم خاردار حلقوی را برای شما بازدیدکنندگان گرامی مورد بررسی قرار دهیم. جهت آشنایی با این محصول، انواع آن و ویژگی های آن با ما همراه باشید.

معرفی سیم خاردار حلقوی

سیم خاردار حلقوی با توجه به حلقه کردن سیم مفتول و پرس کردن ورق معمولاً به شکل تیغه های تبری شکل روی مفتول تولید و ساخته می‌شود. معمولاً نسبت به نوع سیم خاردار خطی از امنیت و کیفیت بالاتری برخوردار است. می توانید این محصول را در قطرهای ۶۰ سانتی‌متر، ۹۰ سانتی متر و ۱۲۰ سانتی متر در بازار پیدا کرده و تهیه نمایید.

 

سیم خاردار حلقوی چیست

 

 از بهترین حفاظ ها برای دیوارکشی و حصارکشی برای دیوار و باغ می باشد. یکی از مزیت‌های بسیار مهم این محصول نصب آسان و قیمت مناسب می باشد. بهتر است بدانید که مفتول استفاده شده در ساخت سیم خاردار حلقوی از جنس گالوانیزه گرم پر کربن می باشد که معمولاً وزن آن بین ۸ کیلومتر ۸ کیلوگرم الی ۱۲ کیلوگرم می باشد.

سیم خاردار حلقوی دارای قابلیت محصور کردن از یک متر الی ۱۲ متر را دارا می باشد. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که معمولاً این محصول در بسته هایی وجود دارد که از باز شدن آن به صورت خطی جلوگیری خواهد کرد و باعث می‌شود تا به صورت حلقه حلقه ای باز شود.

انواع سیم خاردار حلقوی

  1. حلقویه با خار سیمی یا سوزنی
  2. سیم خاردار حلقوی تبری یا تیغی

سیم خاردار سوزنی یا خار سیمی

توجه داشته باشید که این نوع سیم خاردار حلقوی معمولاً توسط یک رشته مفتول گالوانیزه ۲.۵ میلی متر و دو رشته  ۲.۵ میلی متری به عنوان خار تشکیل می شود. این محصول معمولا در قطر های ۶۰ و ۹۰ سانتی متر تولید و عرضه می شود که به حالت کلاف به فروش می رسد.

توجه داشته باشید که وزن هر کلاف سیم خاردار حلقوی سوزنی ۶۰ سانتی متری حدود ۷ کیلوگرم و ۹۰ سانتی متری آن حدود ۱۰ کیلوگرم می باشد که در کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انواع سیم خاردار حلقوی

 

سیم خاردار حلقوی تبری یا تیغی

یکدیگر از انواع سیم خاردار حلقوی نوع تبری یا تیغی می باشد که از جمله مدرن ترین و جدیدترین انواع آن بوده که برای باغ و .. مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول توسط یک رشته مفتول گالوانیزه ۳ میلی متری و یک لایه ورق گالوانیزه برش خورده تولید و روانه بازار می شود. مفتول  ۳ میلیمتر راستا های برش خورده به شکل تیغه تبر خارهای آن می‌باشند.

 ورق های گالوانیزه معمولاً بر روی راستا می‌شود که بخاطر کلاف مانند تیغه تبر است. به همین خاطر به حلقوی تولیداتی می گویند. این محصول معمولاً در حلقه هایی به قطر 160 سانتی متر تولید شده و در بازار موجود می باشد. وزن کلاف آن محصول ۶۰ سانتی متری آن حدود ۸ کیلوگرم و محصول ۹۰ سانتیمتری آن حدود ۱۰.۵ کیلو گرم می باشد.

 به طور کلی می توان گفت نوع تبری یا تیغی به خاطر عمر کمتر و ظرافت بیشتر نسبت به حلقوی سوزنی ضعیف تر می باشد. بهتر است بدانید سیم خاردار حلقوی از امنیت بیشتری نسبت به سیم خاردار خطی برخوردار می باشد و توانایی ایجاد مانع بر روی زمین و هوا را نیز دارا می باشد.

تولید سیم خاردار حلقوی

در تولید سیم خاردار حلقوی از فولاد سخت استفاده می شود. این محصول گاهی در ساختمان ها کاربرد دارد. در نظر داشته باشید که این محصول نسبت به نوع خطی بسیار سخت تر تولید شده و همچنین قابلیت های بهتری را نیز دارا می باشد. تولید این محصول به این صورت است که ابتدا یک رشته لوله گالوانیزه با رشته اصلی قرار می‌گیرد.

 

تولید سیم خاردار حلقوی

 

 پس از آن در دستگاه به دور رشته اصلی پیچیده شده و در ناحیه سیم خاردار حلقوی ساخته می شود. یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول استفاده از فنر در ساخت آن می باشد که باعث می‌شود تا کشش بالا ایجاد شود. همچنین استحکام و مقاومت خوبی در این نوع سیم خاردار ایجاد می شود.

توجه داشته باشید که از سیم خاردار حلقوی در مکان هایی مثل پادگان، حصار ساختمان های نظامی، باغ ها و … استفاده می شود.

تفاوت سیم خاردار حلقوی سوزنی با سیم خاردار حلقوی تبری

سیم خاردار تبری و سوزنی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات محافظتی می باشد. در ادامه تفاوت های آن را بیان می کنیم.

توجه داشته باشید که سیم خاردار، سیم محافظتی فولادی می باشد که دارای لبه های برنده است. به عنوان فنسی ارزان‌ قیمت یا بالای دیوار برای اطراف مناطق حفاظت شده استفاده خواهد شد. سیم خاردار سوزنی نوعی از سیم خاردار است که معمولاً توسط ۴ رشته سیم مفتول ساخته شده است که برای ساخت آن از سیم مفتول گالوانیزه استفاده می شود.

دو رشته از ان دور یکدیگر تابیده می شود و دو رشته دیگر به دور ان رشته مستقیم تابیده خواهد شد که چهار نقطه تیز و برنده ایجاد می کند. در برخی موارد به جای دو رشته یک رشته تابیده خواهد شد. سیم خاردار تبری از دو رشته سیم مفتول تولید می شود. این محصول به صورت کلافی یا توپی تولید شده که از تفاوت های این دو نوع سیم خاردار می توان به مدرن بودن سیم خاردار طبیعی تبری نسبت به سیم خاردار سوزنی اشاره کرد.

 معرفی فروشگاه آهن هایپر

بهتر است بدانید که شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید انواع سیم خاردار حلقوی را از طریق فروشگاه اینترنتی آهن هایپر تهیه نمایید. این فروشگاه از جمله فروشگاه های برتر و شناخته شده می باشد که جهت عرضه انواع آهن آلات و محصولات فلزی مورد نیاز در ساخت و ساز فعالیت دارد.

 شما تمامی محصولات مورد نیاز برای ساخت ساز از جمله انواع میلگرد آجدار ، تیرآهن، نبشی و ناودانی، پروفیل های ساختمانی و … را در سایزها و ابعاد مختلف می توانید از طریق وبسایت https://ahanhyper.com تهیه نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید و به صورت رایگان مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

راهنمای خرید سیم خاردار

کاربردهای سیم خاردار

https://ahanhyper.com//?p=24984

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *