امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم

راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم پیش رو برای افزایش دانش شما بازدید کنندگان عزیز در زمینه انواع پروفیل آلومینیوم ساختمانی ارائه شده است. در این مطلب قصد داریم انواع و مشخصات پروفیل های آلومینیومی را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

آلومینیوم فلزی است که نقره ای رنگ بوده با جلای فلزی، سبک، نرم و بسیار شکل پذیر است. پروفیل آلومینیوم به خاطر مصونیت زنگ‌زدگی و وزن کم از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد. اما در هنگام تهیه این محصول باید به راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم توجه کنید تا بتوانید محصول مناسب و با کیفیتی را تهیه کرده و در کاربردهای مد نظر خود از آن بهره مند شوید.

تولید پروفیل آلومینیوم

برای ساخت پروفیل آلومینیوم ماده اولیه آن که بیلت آلومینیوم می باشد. مواد را در فشار بسیار بالا و درجه حرارت مناسب قرار می‌دهند سپس آن را از میان قالب های مخصوصی که برای شکل دهی تعبیه شده است عبور خواهند داد. به این صورت ماده اولیه آن تغییر شکل می دهد و به کارهای مورد نظر شما و با مشتریان در می آید.

 به خاطر اعمال فشار و حرارت بالا ماده اولیه کاملا تغییر می‌کند و این محصول ساخته خواهد شد. توجه داشته باشید که این پروژه پر کاربرد زیبا و قدرتمند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به راهنمای خرید پروفیل آلومینیومی شما در هر صنایع می‌توانید نوع مناسب آن را انتخاب کرده و در موارد مورد نیاز خود از آن بهره مند شوید.

 

تولید پروفیل آلومینیوم

ویژگی های پروفیل آلومینیومی

در ادامه مبحث راهنمای خرید پروفیل آلومینیومی باید ذکر کنیم که در زمان تهیه محصول شما باید پیش بینی های آن را مورد بررسی قرار دهید. اگرچه زمان خرید و استعلام قیمت پروفیل ساختمانی و اطلاعات از قیمت روز این کالا برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. اما جنس پروفیل بر روی کاربرد آن بسیار موثر خواهد بود. در مقایسه با فولاد از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که برخی از این ویژگی ها را ذکر می کنیم.

شکل پذیری مناسب:  یکی از مهمترین ویژگی های پروفیل آلومینیوم شکل پذیری آن می باشد. به همین دلیل در مواردی می‌تواند جایگزین آهن شود. از سوی دیگر سبک و مناسب این پروفیل؛ کاربردهای ان را افزایش داده است. به عنوان مثال می توان گفت از جمله پر کاربردترین ورق های فلزی می باشد که در صنایع هوایی کاربرد بسیاری دارد.

مانع هدر رفت انرژی :  با توجه به راهنمای خرید پروفیل آلومینیومی باید ذکر کنیم که یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول تبادل دما می باشد. از آنجا که پنجره آهنی معمولا انرژی بیشتری هدر می‌دهند می تواند مصرف انرژی را در سازه ها بالا ببرد. اما پنجره های آلومینیومی به گونه ای عایق دما می باشند. این ویژگی به این معناست که در و پنجره آلومینیومی اتلاف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهند و بسیار به صرفه خواهد بود.

زیبا و مینیمال می باشند : این محصول براق زیبا و روشن است. همان طور که در راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم ذکر کردیم که به‌خاطر تمیزی و زیبایی افراد بسیاری در سازه ها از این پروفیل استفاده می‌کنند. این پروفیل شیک و ظریف می باشد. برای طراحی های مینیمال که در سال‌های اخیر پر استفاده می باشند مناسب است.

در نهایت اینکه این نوع محصول دارای رنگ های متنوع است و می‌توان با آن ها کارای بسیاری کرد. به همین خاطر افراد بسیاری امروزه به آلومینیوم علاقه بیشتری دارد و تلاش می‌کنند تا در سازه های خود از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سبک و محکم بودن، غیرقابل اشتعال بودن، دو یا چند جداره بودن، کاربرد بسیار و … اشاره کرد.

 

ویژگی های پروفیل آلومینیومی

 

قبل از خرید پروفیل آلومینیوم به نکات زیر توجه کنید

در راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم باید ذکر کنیم که آلومینیوم پروفیلی پرکاربرد و مهم می باشد و قبل از خرید آن باید نکاتی را درباره آن بدانید. در ادامه مهم ترین نکات را پیش از خرید پروفیل آلومینیوم که باید بدانید ذکر می کنیم.

در بازار چند نوع آلومینیوم وجود دارد؟  پروفیل آلومینیوم معمولاً در بازار دارای سه نوع می باشد که عبارتند از: پروفیل صنعتی، پروفیل ساختمانی و اختصاصی که برای استفاده در و پنجره یعنی ضایعاتی در بازار موجود می باشد.

شناسایی مهمترین برندها:   یکی از موارد مهم که باید در راهنمای خرید پروفیل الومینیوم ذکر کنیم؛ شناسایی مهم ترین برندها می باشد. قبل از خرید پروفیل آلومینیوم مهمترین تولید کنندگان و معروفترین برند ها ارائه کننده پروفیل آلومینیوم را به خوبی بشناسید. برخی از تولید کنندگان اصلی پروفیل آلومینیوم در داخل کشور عبارتند از: الومینیوم پیمان، آلومینیوم کوپال و … علاوه بر این موارد چه ذکر شد کارگاه های بسیاری هستند که جهت تولید این محصول اقدام می کنند.

ضخامت و ابعاد ورق های آلومینیومی

قبل از اینکه بخواهید جهت خرید این محصول اقدام کنید به راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم مراجعه نمایید تا ضخامت و ابعاد این محصول را بدانید. پروفیل های آلومینیومی به صورت قوطی و در ضخامت های ۰.۳ الی 10 میلیمتر و ابعاد ۵ در ۵ میلیمتر تا ۱۲۰ در ۱۲۰ میلی متر و طول های سه متری، چهار متری و شش متری و آلیاژهای 6000 و 7000 تولید و در بازار موجود می شود. توجه داشته باشید که پروفیل الومینیوم 3 و 6 متری که طول های عرف موجود در بازار قابل دریافت خواهند بود. علاوه بر این اگر نیاز به اطلاعات دیگری دارید می‌توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

 

خرید پروفیل آلومینیوم

 

در این مقاله برای شما بازدیدکنندگان عزیز راهنمای خرید پروفیل آلومینیوم را ذکر کردیم که در صورت نیاز می توانید از این راهنما کمک گرفته و محصول مناسب و با کیفیتی را تهیه کنید. البته به شما پیشنهاد می کنیم که در زمان تهیه این محصول سعی کنید با افرادی که با انواع آن آشنایی بوده و کیفیت محصول را می شناسند مشورت کنید.

 در این صورت می توانید محصولات با کیفیتی را انتخاب کرده و در موارد مورد نظر خود در زمان بهره مند شوید. البته در نظر داشته باشید که می توانید از مشاوره های کارشناسان برتر مجموعه آهن هایپر نیز بهره مند شوید. کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

نکته ای باید مورد نظر قرار دهید این است که مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده انواع آهن آلات از جمله پروفیل های آلومینیومی، انواع تیرآهن ، انواع میلگرد ها اعم از میلگرد ساده و انواع میلگرد آجدار و .. می باشد. شما با اطمینان خاطر می توانید این محصولات را از طریق وب سایت  https://ahanhyper.com/ تهیه کرده و از آن در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کاربرد پروفیل آلومینیوم چیست ؟

https://ahanhyper.com//?p=23522

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *