امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید ورق استیل

راهنمای خرید ورق استیل توسط تیم آهن هایپر ارئه می‌شود تا دانش فنی شما عزیزان قبل از تهیه و خرید ورق استیل صنعتی و دکوراتیو افزایش دهد تا بتوانید بهترین نوع ان را انتخاب نمایید. این ورق ها به خاطر مقاومت بالا در برابر خوردگی مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد.

در ادامه این مطلب از وب سایت اهن هایپر قصد داریم برای شما بازدید کنندگان گرامی راهنمای خرید ورق استیل را قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

   ورق استیل چیست؟

 توجه داشته باشید که استیل یک ورق وسیع فلزی می باشد که در پروژه های صنعتی به شکل خط صاف با ضخامت مشخص و از آلیاژ استیل تولید شده است. برای تولید ساختارهای فلزی متعدد در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که خیلی کم ضخامت بوده و اغلب به شکل کویل ساخته می شود.

 

ورق استیل چیست؟

 

در راهنمای خرید ورق استیل باید ذکر کنیم که این محصول در انواع مختلف ساخته شده است. علاوه بر رقیق شیمیایی متعدد این فرآورده ها در وضعیت صنعتی گوناگونی از جمله براق، خشدار و مات هم میسر می باشد.

آشنایی با عوامل موثر بر قیمت ورق استیل 

بهتر است بدانید که عوامل بسیاری بر قیمت ورق استیل موثر می باشند که می توان به وزن و ابعاد عرضه و تقاضا، نرخ دلار و ارز ،نرخ مواد خام، حمل و نقل، تورم جهانی ضایعات آهنی و … اشاره کرد.

شما می‌توانید قیمت به روز این محصولات را در وب سایت https://ahanhyper.com/ مشاهده نمایید یا از طریق و راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

 

قیمت ورق استیل 

 

کاربرد ورق استیل

در ادامه مبحث راهنمای خرید ورق استیل باید ذکر کنیم که شما باید کاربرد و نوع استفاده محصول را مشخص کرده و از نوع مناسب آن استفاده نمایید. از کاربردهای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده در ساخت تجهیزات پزشکی
  • استفاده در کارخانه ها، آزمایشگاه ها و مکان هایی که مواد خورنده وجود دارد.
  • ساخت ماشین آلات صنعتی،
  • تولید و ساخت سیمان
  • استفاده در صنایع تولید کاغذ
  • استفاده در تولید مواد شیمیایی
  • استفاده در ساختمان سازی
  • استفاده در ساخت سقف ساختمان
  • استفاده در پوشش بدنه سقف و بدنه آسانسور
  • استفاده در ساخت بدنه خودروها، هواپیما و کامیون
  • استفاده در ساخت قطعات بزرگ در صنعت کشتی سازی
  • استفاده در ساخت پمپ
  • استفاده در ساخت تانکر حمل مواد شیمیایی
  • استفاده در تولید وسایل الکتریکی همچون ترانسفورماتور
  • بهتر است بدانید که در تولید لوله های استیل دکوراتیو نیز استفاده خواهد شد.

 دلیل اینکه این محصول کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد؛ نحوه تولید ورق استیل می باشد. چرا که پس از ترکیب آلیاژ ها این ورق از هفت مرحله نورد عبور می‌کند. دلیل بعدی آن ظاهر زیبا، مقاومت بالا در برابر حرارت، خواص ضد زنگ، مقاومت بالا در مقابل خوردگی، طول عمر بالا و مفید برای کار جوشکاری و قابلیت بازیافت ورق استیل می باشد که از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می رود.

 

کاربرد ورق استیل

 

نکات لازم در هنگام راهنمای خرید ورق استیل

در ادامه مبحث راهنمای خرید ورق استیل باید با توجه به اینکه این ورق در دو نوع دکوراتیو و صنعتی تولید می‌شوند. باید قبل از خرید آن لازم است که کاربرد آن را بدانید. این محصول در نماهای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول از آلیاژ ۳۰۴ ساخته می‌شود. این ورق زیبایی، تنوع و ظرافت فوق‌العاده‌ای دارد. ولی ورق استیل صنعتی درجه کیفیت پایینی داشته و ظاهر زیبایی ندارد. در ادامه برخی از موارد لازم در هنگام تهیه این محصول را ذکر می کنیم.

وزن محصول

یکی از نکاتی که در راهنمای خرید ورق استیل ذکر می‌کنیم که این ورق ها توسط تولید کننده در کارخانه اندازه گیری می شود که معمولا با وزن نت می شناسند. به طور معمول وزن نت خالص و وزن نت  به ترتیب نشان دهنده میزان وزن ورق بدون هر گونه پوشش و مجموعه وزن ورق و بسته بندی است که بر روی بسته بندی کالا درج خواهد شد.

مشخص کردن نوع ورق استیل قبل از خرید

بهتر است بدانید که فاکتور های بسیاری وجود دارند که در هنگام طراحی و تولید ورق در نظر گرفته می‌شود. برخی از این فاکتورها عبارتند از: ضخامت، ابعاد، نوع برش، شکل، رنگ، قابلیت ها و …. البته کارخانه تولید کننده نیز در دسته بندی انواع ورق های استیل بسیار موثر می باشند. با در نظر گرفتن این موارد که در راهنمای خرید ورق استیل ذکر کردیم می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

    بررسی فروشگاه

یکی از نکات مهمی که ما همیشه در راهنمای خرید ورق استیل ذکر می کنیم؛ بررسی فروشگاه می باشد. فروشگاه های متعددی اقدام به فروش آهن آلات و محصولات مرتبط آن می کنند. با این حال لازم است که شما فروشگاه این محصولات را با قیمت مناسب و به همراه ملائک امکاناتی به فروش می رسند. فروشگاه اهن هایپر از جمله فروشگاه هایی می باشد که در زمینه فروش آهن آلات فعالیت دارد.

این فروشگاه مزایای بسیاری را برای مشتریان خود دارد. از جمله می‌توان به مشاوره تخصصی رایگان، کادری مجرب و حرفه ای، ارائه محصولات با قیمتی مناسب، ارسال سریع مرسوله، تضمین کیفیت کالا را به صورت لحظه ای و روزانه انواع ورق استیل موجود در بازار و … اشاره کرد. برای خرید بهترین ورق لازم است که با انواع محصول و کیفیت آن آشنا شوید. به عنوان مثال می توان گفت دو ورق که در بازار ایران موجود است شامل ورق های استیل اروپایی و چینی می باشد.

توجه داشته باشید که ورق اروپایی به اصطلاح درصد کروم و نیکل نزدیک به کران بالا دارند که این نشان دهنده کیفیت بالای این ورق می باشد. همچنین از استانداردهای جهانی نیز تبعیت می‌کند تلورنس ضخامت این محصول بسیار بالا بوده و فروش آن در بازار ایران نیز صورت می‌گیرد. اما ورق چینی درصد کروم و نیکل در آن کران پایینی دارد و کیفیت آن نیز نسبت به مدل های اروپایی پایین تر می باشد. تلرانس این محصول پایین بوده و عملکرد ضعیفی دارد.

 

خرید ورق استیل

 

در این مقاله برای شما بازدیدکنندگان گرامی راهنمای خرید ورق استیل را ذکر کردیم با در نظر گرفتن این موارد می توانید محصول با کیفیت و مناسبی را انتخاب کرده و در موارد مورد نیاز از آن بهره مند شوید. البته توجه داشته باشید که شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید این محصول را از طریق فروشگاه آنلاین https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید و به صورت رایگان از مشاوره های لازم برخوردار شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کاربرد ورق استیل چیست ؟

فرایند تولید ورق استیل

کارخانه‌های تولیدکننده ورق استیل

https://ahanhyper.com//?p=23791

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *