امروز : پنج‌شنبه 18 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید نبشی

 راهنمای خرید نبشی با توجه به گوناگونی تنوع بالای محصول به عنوان یک الزام به شمار می رود. توجه داشته باشید استفاده از این مقطع فولادی به اندازه گسترده و وسیع می باشد که باید برای انتخاب نبشی مناسب باید اطلاعات کاملی درباره انواع محصول کسب کنید و بدانید که هر یک چه کاربردی دارد. در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم راهنمای خرید نبشی را برای شما بازدیدکنندگان گرامی ذکر کنیم. جهت آشنایی با این محصول با ما همراه باشید و این مطلب را مطالعه کنید.

راهنمای خرید نبشی برای صنایع مختلف به خصوص پروژه های ساختمان سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. نبشی در واقع همان گوشه یا زاویه است که دارای دو سطح مقطع عمود بر یک یکدیگر بوده و قطعات فلزی مناسب این گوشی‌ها را نبشی می‌گویند که دارای دو سطح عمود بر هم می باشد.

 نبشی از جمله مهم ترین مصالح ساختمانی به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که تقسیم بندی نبشی بر اساس شکل ظاهری آن یا بر اساس شیوه تولید آن انجام می‌شود که بر اساس شیوه تولید به دو نوع پرسی و فابریک تقسیم بندی خواهد شد. از نظر ظاهری دارای دو قسمت است که شامل نبشی بال مساوی و نبشی بال نامساوی می باشد.

 

انواع نبشی

 

انواع نبشی

در ادامه مبحث راهنمای خرید نبشی باید ذکر کنیم که با توجه به متغیرهای که در ساخت نبشی وجود دارد انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است که مهمترین متغیرها جنس آن است. با توجه به کاربردی که از نبشی انتظار دارید نخست باید جنسی را مشخص کنید. به طور کلی می‌توان گفت این محصول از فولاد ساخته می‌شود اما انواع مختلفی از فولاد وجود دارد که تنوع جنس نبشی را ایجاد کرده است.

 به عنوان مثال می توان گفت برای کاربردهای ساختمانی به طور معمول از نبشی استفاده می‌شود که در تولید آن از فولاد ST37 , ST33 , ST44 استفاده شده باشد. عدد ذکر شده نشان دهنده استحکام محصول می باشد. در کاربردهای که این مقدار استحکام یا کمتر لازم باشد می توانید از این نبشی بهره مند شوید.  اما در کاربردهای صنعتی از نبشی های با مقاومت و استحکام بالا مثل نبشی ST52 استفاده خواهد شد.

 در کاربردهایی که در محیط خورنده یا هوای مرطوب قرار دارند و که در اینجا خطر خوردگی و زنگ زدگی وجود دارد از نبشی های ساخته شده از جنس فولاد زنگ نزن استنلس استیل استفاده می شود. توجه داشته باشید که در مورد کاربردهای دریایی و یا در مواقعی که غلظت یون کلر بالا است استنلس استیل گزینه مناسبی نخواهد بود.

 

انواع نبشی

 

 یکی از متغیرهای میزان باز شدن زاویه نسبت به یکدیگر است که به خاطر تفاوت در نحوه تولید نبشی می باشد. در این صورت نبشی پرسی و نبشی فابریک خواهیم داشت. بارها از زاویه قائم ۹۰ درجه نسبت به نبشی فابریک بیشتر است. برخی از تفاوت ها این است که ضخامت ابعاد در تمام طول نبشی ثابت و کمتر از نبشی فابریک می‌باشد. ضخامت بال به آرامی در طول نبشی به سمت انتهای بال کاهش می یابد همچنین در بال نبشی انحنا تبدیل به پهنا می شود.

نکات مهم قبل از خرید نبشی

در ادامه راهنمای خرید نبشی قصد داریم نکات مهم قبل از خرید این محصول را برای شما شرح دهیم:

مشخصات نبشی

یکی از مواردی که در راهنمای خرید نبشی ها باید به آن توجه کنید؛ مشخصات می باشد. وزن و ابعاد نبشی از مواردی است که باید مشخص باشد نبشی ها در ابعاد به دو نوع با بال مساوری و بال نامساوی تقسیم بندی می شود.

قبل از خرید از مساوی یا نامساوی بودن بال آن ها اطمینان پیدا کنید. توجه داشته باشید که اندازه بال نبشی به عنوان اندازه نبشی شناخته می شود. ابعاد و سایزهای مختلف نبشی ها و میانگین هر متر از نبشی اطلاعات مساحت سطح مقطع چاه‌های انحنایی آن و دیگر جزئیات در جدول ارائه می‌شود.

 

مشخصات نبشی

 

 این محصول معمولاً در طول های ۶ متری و ۱۲ متری تولید و عرضه می‌شود. در هنگام خرید نبشی با توجه به کاربرد و نیاز باید از شاخه های ۶ متری و ۱۲ متری انتخاب کرده و در صورت نیاز توسط برشکاری و جوشکاری ابعاد مورد نظر را بسازید و از آن استفاده نمایید. اگر به راهنمای خرید نبشی توجه کنید می توانید محصول مناسبی را با توجه به کاربرد مد نظر خود تهیه نمایید.

برندهای معروف تولید کننده نبشی

در ادامه ی مبحث راهنمای خرید نبشی باید ذکر کنیم که تولیدکنندگان مختلف نبشی محصولاتی با کیفیت متفاوت و اندازه و ضخامت مختلف را تولید کرده و روانه بازار می‌کنند که این عوامل در انتخاب محصول مناسب بسیار موثر می باشد.

بزرگترین تولیدکنندگان با مجموعه آهن هایپر همکاری می‌کنند و محصولات این واحدهای تولیدی از طریق شرکت قابل تهیه می باشد. برخی از برندهای این محصول فولاد اصفهان، آریان فولاد و … می باشد.

مشاهده قیمت های به روز نبشی

یکی از عوامل بسیار موثر در راهنمای خرید نبشی قیمت محصول می باشد. بخاطر تاثیرپذیری قیمت محصولات فولادی از عوامل مختلف منبع به روز قیمت نبشی از نیازهای فعالانه حوزه صنعت فولاد می باشد. لیست قیمت انواع محصولات فولادی از جمله نبشی در سایت https://ahanhyper.com/ به صورت دائم به روز رسانی می شود.

 

قیمت نبشی

 

مراحل و نحوه خرید نبشی از آهن هایپر

پس از اینکه شما با در نظر گرفتن راهنمای خرید نبشی محصول مورد نظر خود انتخاب کرده باشید می توانید لیست خرید خود را از طریق تماس تلفنی و یا از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ به کارشناسان آهن هایپر داده پس از صدور پیش فاکتور درصورت تماس می توانید سفارش خود را تایید کرده و ادامه مراحل را با اطمینان خط تهیه کنید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که شما بازدیدکنندگان گرامی با اطمینان خاطر می توانید این محصولات را از هر جای ایران که باشید سفارش داده و در کاربردهای مد نظر خود استفاده نمایید.

در این مقاله از سر مقالات اهن هایپر راهنمای خرید نبشی را برای شما عزیزان ذکر کردیم که با اطمینان خاطر می توانید این محصول را تهیه کرده و با در نظر گرفتن این موارد که ذکر شد محصولات با کیفیت و انتخاب کنید. اما در نظر داشته باشید شما در صورتی که آشنایی کامل با این محصولات نداشته باشید می توانید از مشاوره های لازم که توسط کارشناسان آهن هایپر به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهند بهره‌مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

ویژگی مهم انواع نبشی

کاربرد نبشی + شرکت های تولید کننده نبشی

https://ahanhyper.com//?p=23714

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *