امروز : جمعه 12 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید ناودانی

راهنمای خرید ناودانی از کالاها یکی از الزامات قبل از خرید به شمار می رود. توجه داشته باشید که با توجه به کاربرد و ویژگی های هر یک امر ضروری قبل از تصمیم برای خرید به شمار می رود. ناودانی نیز از این قاعده مستثنا نیست و به خاطر گستردگی بسیاری که در اندازه و آلیاژ سازنده دارد تصمیم گیری در مورد خرید آن نیاز به اطلاعات کامل دارد.

در این مطلب از وب سایت اهن هایپر قصد داریم راهنمای خرید ناودانی ذکر کنیم. تمامی اطلاعاتی که در هنگام خرید این کالا باید بدانید را در ادامه این مطلب به صورت کامل شرح می دهیم.

خرید ناودانی احتیاج به رعایت نکات زیادی دارد که توجه و بررسی آن باعث تضمین کیفیت و کارایی سازه می شود. پروفیل نبشی و ناودانی ویژگی‌های خاصی دارند که شناخت آن نیاز به تخصص و تجربه و زمان زیاد دارد. ناودانی و مقاطع فولادی دیگر به خاطر گستردگی و وسعت فروش در اندازه‌های گوناگون و همچنین نوع آلیاژ مصرفی در آن نیازمند اطلاعات تکمیلی برای خرید می باشد.

انتخاب بهترین مدل محصول باید به نکات ذکر شده در راهنمای خرید ناودانی توجه کنید. مجموعه آهن هایپر مشاوره لازم را توسط کارشناسان خبره به شما عزیزان ارائه می دهد.

نکات لازم قبل از خرید ناودانی

نیاز به داشتن اطلاعات کامل در هنگام خرید پروفیل ها باعث شده است تا ما سعی کنیم در اینجا راهنمای خرید ناودانی را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه نکاتی که باید قبل از خرید این مقطع فولادی در نظر بگیرید بگیرید را شرح خواهیم داد.

 

نکات لازم قبل از خرید ناودانی

 

اصطلاحات رایج در مورد نادانی

در این قسمت برای راهنمای خرید ناودانی قبل از هر چیز از اصطلاحات رایج در زمینه محصول را برای شما قرار می دهیم که مهم ترین آن عبارتند از:

  • نرمال: این نوع ناودانی ها دارای طولی بین ۶ متر تا ۱۲ متر می باشد. به همین خاطر به آن ناودانی نرمال گفته خواهد شد.
  • کوتاه و بلند: ناودانی کوتاه به محصولی می گویند که طول آن ۶ متر بوده و ناودانی بلند محصولی که طول آن ۱۲ متر است.
  • گلمیخ: این اصطلاح به ناودانی های برش خورده می گویند.
  • سنگین: به ناودانی های وزن اروپا و وارداتی معمولاً ناودانی های سنگین می گویند.
  • گوشت: در بازار به ضخامت ناودانی گوشت گفته خواهد شد.
  • جدول اشتال: دو جدول که در آن استاندارد ابعاد و ضخامت و وزن مواد فولادی ذکر شود جدول اشتال می گویند.

معروف ترین برند های تولید کننده ناودانی

یکی از موارد بسیار مهم در راهنمای خرید ناودانی معرفی برند های معروف می باشد. یک محصول با نام کارخانه ها مشخص می شود. در نظر داشته باشید که تمامی کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی را پوشش می‌دهد و برابر درخواست مشتریان محترم و توان کارخانه های تولید کننده ناودانی در سراسر ایران همکاری دارد و طبق نیاز مشتریان آماده ارائه خدمات است که مهمترین آنها عبارتند از: فولاد البرز غرب، شکفته، فولاد کوهپایه، فولاد تهران و …

اطلاع از قیمت روز ناودانی

یکی دیگر از مسائلی که در راهنمای خرید ناودانی باید ذکر کنیم قیمت به روز ناودانی می باشد. قیمت این محصول به صورت روزانه تحت تاثیر عوامل زیادی مثل مواد اولیه و شمش، نوسانات قیمت دلار و به طور کلی سطح عرضه و تقاضای فصلی قرار می گیرد. جهت دسترسی مشتریان وب سایت آهن هایپر https://ahanhyper.com/ همه روزه بروزرسانی می شود و شما از آن جهت اطلاع از قیمت های محصولات می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

 

قیمت روز ناودانی

 

ویژگی های ظاهری ناودانی

در ادامه مبحث راهنمای خرید ناودانی باید ذکر کنیم که این محصول مقطعی شبیه حرف انگلیسی U است. این محصول صاف و بدون هیچگونه موج می باشد و فاقد هرگونه پوسته است. پس از خرید ناودانی در صورت مشکل با ارسال شده کافیست که شما با کارشناسان مربوطه تماس گرفته تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم صورت بگیرد. عددی که بر روی سطح ناودانی درج شده است بیانگر سایز ناودانی می باشد.

روش های تولید ناودانی

با توجه به کاربرد فراوان ناودانی در موارد صنعت و ساختمان در سه حالت تولید می‌شود که در راهنمای خرید ناودانی ذکر می کنیم.

  1. تولید به روش پرسی
  2. تولید به روش فابریک
  3. تولید به روش نورد گرم و سرد

ناودانی پرسی مثل نبشی پرسی توسط دستگاه پرس شکل داده شده و تولید خواهد شد. نوع فابریک نیز مثل نبشی فابریک از خط تولید شکل‌های شده خارج می‌شود و نیازی نیست که محصول را پرس کرده و تغییر شکل دهد. نوع سوم یعنی ترکیب مدل نورد سرد و گرم به صورت ترکیبی می باشد که در دو دسته کلی نوع ساده و نوع مشبک وجود دارد.

 نوع ساده آن به صورت صنعتی و ساختمانی از ورق گالوانیزه شده با روش سرد یا گرم تولید خواهد شد که این محصول در سایز های مختلف در دسترس است. ارتفاع محصول از ۳۰ میلیمتر ۴۰۰ میلی‌متر متغیر می باشد و در موارد متنوع ساخت پل‌های باربر و … کاربرد دارد.

نوع مشبک برخورد گرم و گالوانیزه در دو حالت گرم یا سرد تهیه می شود. این محصول در حوزه‌های مختلفی مثل سازه های سبک فولادی، نصب سنگ به حالت خشک، قفسه های محکم و فولادی شکل و … مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

راهنمای خرید ناودانی از آهن هایپر

در این مقاله برای شما بازدیدکنندگان عزیز راهنمای خرید ناودانی را قرار دادیم که در هنگام خرید محصول می توانید به آن توجه کرده و انتخاب مناسبی را تجربه نمایید. پس از انتخاب محصول مورد توجه و مناسب و توجه به نکات یاد شده می توانید با کارشناسان آهن هایپر در بخش فروش تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در این صورت می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

خرید ناودانی از آهن هایپر

 

 شما بازدید کنندگان گرامی می توانید ناودانی ها مورد نظر را از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید. همچنین بهتر است بدانید که این مجموعه ارائه دهنده تمامی آهن آلات از جمله انواع میلگرد ها و انواع تیرآهن ها و انواع پروفیل، انواع ناودانی و سپری و … می باشد که شما عزیزان می توانید این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

تمام این محصولات که توسط مجموعه آهن هایپر ارائه می گردد توسط برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی تولید شده اند که با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت کالا می توانید از آن استفاده نمایید. جهت رفاه و آسایش مشتریان عزیز ارسال به سراسر کشور داریم که با اطمینان خاطر از تمامی شهر های ایران می توانید جهت سفارش محصولات اقدام نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کاربرد (ناودانی) UNP

کارخانه‌های تولیدکننده ناودانی

https://ahanhyper.com//?p=23699

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *