امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید لوله داربست

راهنمای خرید لوله داربست موضوع چندان پیچیده نیست. این محصولات از گوناگونی بسیاری برخوردار نبوده اما به خاطر ارتباط مستقیم این محصولات با جان افراد در هنگام انتخاب مقاطع فولادی باید به نکات بسیاری توجه نمایید. در این مقاله از وب سایت اهن هایپر سعی داریم تا راهنمایی کامل در زمینه خرید این محصولات در اختیار شما قرار دهیم. به تمامی نکاتی که در راهنمای خرید لوله داربست ذکر می کنیم توجه کنید.

لوله داربستی

لوله داربستی با  ورق ST52 , ST37 تولید می‌شود. توجه داشته باشید که از این لوله ها در سازه‌های داربست استفاده می‌شود. معمولاً داربست ها در ساختمان سازی به عنوان اسکلت سازه مورد استفاده قرار خواهند گرفت. توجه داشته باشید که لوله داربستی همانند لوله های صنعتی دیگر ساخته و روانه بازار می‌شوند. ابتدا و انتهای مستطیل شکل از قفسه ها عبور می‌کنند که به صورت لوله شده در می آید.

 توجه داشته باشید ورق هایی که به شکل لوله درآمدها و لبه های آن ها به یکدیگر نزدیک شده است توسط دستگاه‌های مشخصی جوشکاری خواهد شد و به یکدیگر اتصال داده می شود. با توجه به راهنمای خرید لوله داربست باید ذکر کنیم که این لوله ها برخلاف سایر لوله های درزدار تست گاز و تست آب نمی گذرانند. چراکه لوله ها در انتقال سیالات نقشی ندارند. باید توجه داشته باشید که گذراندن تست های فشار آب یا فشار گاز به این معنا نیست که این لوله به طور کلی مورد تست قرار نمی‌گیرد. بلکه تنها تست هیدرو استاتیکی را پاس نمی کند.

 

ویژگی های لوله داربست

 

نکات قبل از خرید لوله داربست

در ادامه راهنمای خرید لوله داربست باید ذکر کنیم که لوله های داربستی انواع مختلفی دارند و کاربرد بسیار زیادی به عنوان وسیله‌ای برای انتقال محصولات استفاده نخواهد شد. اما برای حفظ سلامت افراد باید توجه خاصی به این لوله ها داشته باشیم.

سایز لوله های داربستی

نکته‌ای که در راهنمای خرید لوله داربست باید ذکر کنیم؛ سایز این لوله ها می باشد. این لوله ها معمولاً در سایز‌های یک و ۱.۲ اینچ و در ضخامت های ۲ میلیمتر و ۲.۵ میلی متر و ۳۰ میلیمتر تولید و عرضه می‌شوند. طول این لوله ها نیز شش متر می باشد. اما می توانید در طول های سه متری نیز در بازار پیدا کنیم.

برترین برند های تولید کننده لوله داربستی در ایران

در ایران کارخانه های بسیاری در زمینه تولید انواع لوله ها فعالیت دارند با توجه به راهنمای خرید لوله داربست باید ذکر کنیم که این محصول جزو محصولات تولید شده در این کارخانه ها می باشد. لازم به ذکر است که لوله های داربستی که در این کارخانجات تولید می‌شوند با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند و کیفیت آن ها نیز تقریبا یکسان می باشد.

کارخانه‌هایی که جهت تولید انواع لوله های داربست اقدام می‌کنند می‌توان به کارخانه‌های ساوه اصفهان، تهران، قم و سپاهان و … اشاره کرد.

 

برترین برند های تولید کننده لوله داربستی در ایران

 

برای اتصال لوله های داربستی به یکدیگر معمولاً از وسایل و لوازم داربستی استفاده خواهد شد. مهم‌ترین و رایج‌ترین لوازم داربست می‌توان به بست تک پیچ، بست دو پیچ، بست چهار پیچ و بسته ۳۶۰ درجه، مغزی، رابط و بست آهنگی و … اشاره کرد. فروشگاه آهن هایپر دارنده نمایندگی بسیاری کارخانه‌های داخلی می باشد که می توانید انواع لوازم داربست، لوله داربست مورد نیاز را به راحتی از این فروشگاه تهیه نمایید.

انواع لوله داربست

با توجه به راهنمای خرید لوله داربست شما بازدیدکنندگان گرامی می توانید نوع مناسبی را انتخاب کنید. با توجه به کارایی ساختار ظاهری کیفیت و فاکتورهای دیگر داربست در انواع مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت که می توانید سفارش داده شده به طور کامل راضی باشید. باید مناسب‌ترین گزینه را با توجه به شرایط مد نظر خود انتخاب کنید. انواع لوله داربست عبارتند از:

  1. داربست چکشی ستاره
  2. داربست مثلثی
  3. داربست از نوع چکشی کاسه‌ای
  4. داربست معلق
  5. داربست از نوع پایه ای

با توجه به نوسانات نرخ ارز برای خرید لوله داربست دچار مشکل شده اید مجموعه آهن هایپر با قرار دادن راهنمای خرید لوله داربست به شما کمک کند تا این محصولات را به نفع احسنت انتخاب کنید و این محصولات را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. البته برخی از افراد قصد سوء استفاده از بازارها و مشتریان آهن آلات و لوله داربست را دارند که با قیمت‌های بالا صنعتگران و فعالان حوزه ساخت و ساز را متضرر می‌کند.

توجه داشته باشید که با توجه به انواع آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چرا که کارایی هر یک از انواع داربست ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال می‌توان گفت داربست چکشی  ستاره‌ای نسبت به دیگر داربست ها سهولت بیشتری برای باز و بسته کردن ندارد. به همین خاطر نیاز به تخصص زیادی ندارد ولی جهت افزایش ایمنی نهایی حتماً فرآیند نصب را باید به افراد کاربلد سپارید.

 توجه داشته باشید که مهمترین وضعیت استفاده از داربست معلق این است که نیازی به اتصال آنها به زمانی نیست. این نوع از داربست ها به صورت سکوی از نمای خانه بیرون می زند. از اصلی ترین ویژگی های داربست پایه دار می توان به سبک بودن وزن آن اشاره کرد. در این قسمت از راهنمای خرید لوله داربست برای شما عزیزان نوع مناسب آن را ذکر کرده ایم که با توجه به کاربرد مد نظر خود بتوانید نوع مناسبی از آن را انتخاب نمایید.

 

انواع لوله داربست

 

نحوه خرید لوله داربستی از آهن هایپر

در این مقاله برای شما بازدیدکنندگان عزیز راهنمای خرید لوله داربستی را ذکر کردیم. توجه داشته باشید که لوله داربستی به علت مصرف بالایی که در ساختمان سازی و پروژه های ساخت و ساز دارد نیاز به یک راهنمای خرید و مشاوره برای خرید دارد. این بخش می‌تواند کمک به سزایی برای شما در تهیه محصول کند. این محصول نیز همانند سایر محصولات تولید شده در ایران عوامل بسیاری بر قیمت لوله داربستی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

بنابراین قبل از خرید از فروشگاه اینترنتی آن را با کارشناسان فروش آن تماس گرفته تا علاوه بر قیمت های به روز از مشاوره و تجربه‌های آنها بهره مند شوید و بتوانید محصول مناسبی را تهیه نمایید. از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/  می توانید تمامی این تجهیزات را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید.

در نظر داشته باشید که مجموعه آهن هایپر ارائه دهنده محصولات فولادی دیگری همچون میلگرد، تیرآهن، انواع پروفیل های ساختمانی، انواع اسپری ها و … می باشد. این محصولات در سایز های مختلف وجود داشته که با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانید از نوع مناسب آن استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

بست لوله داربستی

مهم ترین مشخصات فنی لوله داربستی را بشناسیم

https://ahanhyper.com//?p=23697

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *