امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید شمش

خرید شمش نیازمند اطلاعاتی مثل ابعاد، آنالیز و بطور کلی ویژگی‌های محصول دارد. همچنین روش های حمل و نقل و قیمت روز شمش به صورت اینترنتی و چه به صورت سنتی دارای نکات مهم می باشد که در ادامه مطلب به آن بپردازیم. بدین منظور کارشناسان آهن هایپر راهنمای خرید شمش را برای شما بازدیدکنندگان گرامی فراهم کرده و در ادامه به آن می پردازیم.

 نکات لازم برای خرید شمش

برای این که بتوانید شمش فولادی با کیفیت و مناسبی را تهیه کنید باید نکات لازم را مد نظر قرار دهید. این قسمت قصد داریم در راهنمای خرید شمش نکات لازم را ذکر کنیم.

ویژگی های محصول

یکی از نکات مهم که باید به آن توجه کنید و در راهنمای خرید شمش به آن اشاره می کنیم اطلاع از ویژگی های محصول قبل از خرید می باشد. شما باید ابتدا نوع آلیاژ و ابعاد سطح مقطع مصرفی را بررسی کرده و پس از اینکه این پارامترها را تعیین کردید باید به سراغ فاکتورهای دیگر بروید. برخی از این فاکتورها کارخانه های تولیدی می باشند. بهتر است بدانید در شهرهای مختلف کارخانه های بسیاری وجود دارد که شما باید حتما در هنگام تهیه این محصول به این نکته توجه کنید.

برخی از این کارخانه ها عبارتند از: اصفهان، تهران، کاشان، یزد و … بهتر است بدانید که شمش به طور کلی در اندازه های ۶ و ۱۲ متری موجود است. معمولاً این محصول به صورت دستی و CCM امکان پذیر و تولید می شود. با توجه به این نکاتی که در راهنمای خرید شمش ذکر کردیم و همچنین مشورت با کارشناسان آهن هایپر باعث می شود تا زمان خرید مطمئن و راحت رضایت و آسایش خاطر مشتریان را فراهم می کند.

 

انواع شمش فولاد

 

انواع شمش فولاد

در ادامه مبحث راهنمای خرید شمش باید بیان کنیم که ورق فولادی دارای سطح مقطع ذوزنقه ای شکل می باشند و نامگذاری آن ها بر حسب سایز تعیین می‌شود. برخی از انواع شمش عبارتند از:

شمش بلوم یا فابریک: بلوم یا فابریک به اسم شمشه نیز در بازار شناخته می شود. این محصول در ابعاد مختلف تولید شده و عرض آن ها بیشتر ۱۵ سانتیمتر است. این نوع شمش برای تولید تیر آهن و ریل و قوطی بیشترین کاربرد را دارد. همچنین می توان گفت مهمترین محصول بلوم یا فابریک میلگردهای صنعتی می باشند.

بیلت یا شمشال: یکی از انواع شمش های فولادی شمشال می باشد که دارای سطح مقطع کمتر از ۲۳۰ سانتی متر مربع و عرضه کمتر از ۱۵ سانتی متر مربع است. سطح مقطع این محصول به شکل مربع یا دایره می باشد. از بیلت برای تولید سیم و میلگرد استفاده خواهند شد.

بهتر است بدانید که این شمش دارای چگالی بالایی می باشد و در تولیدات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای ساخت لوله های مانیسمان و لوله های بدون درز از این محصول استفاده خواهد شد.

اسلب یا تختال: برترین انواع شمش های فولادی در تولید انواع فراورده های حاصل از نورد گرم و سرد می باشد. توجه داشته باشید که اسلب دارای سطح مقطع مستطیل شکل می باشد و ظاهری متفاوت با انواع شمش های دیگر دارد. معمولاً از این محصول برای تولید نبشی و ناودانی نوارهای فلزی و لوله های درزدار استفاده خواهد شد.

کاربرد شمش

در ادامه مبحث راهنمایی خرید شمش باید ذکر کنیم که بلوم و بیلت اصلی ترین موارد تولیدی شمش فولادی می باشد. کاربرد بسیاری در ساخت محصولات فولادی دارند و در ساخت مفتول انواع تیرآهن و میلگرد در نوع ساده و اجداد لوله های بدون درز مانیسمان و سپری و … از آن استفاده خواهد شد. همچنین توجه داشته باشید که ناودانی و نبشی نیز از دیگر محصولات تولیدی شمش فولادی به شمار می‌رود.

 

کاربرد شمش

 

 تختال به عنوان فولاد خام استفاده خواهد شد که از مواد پر کاربرد در صنایع مختلف به شمار می‌رود. همچنین می‌تواند در انواع ورق های فلزی، کلاف و کویل، صفحه نوار فلزی و نیز ساخت نبشی و ناودانی و سپری و … از تختال ها استفاده خواهد شد.

اطلاع از قیمت روز شمش

یکی از مواردی که در راهنمای خرید شمش باید ذکر کنیم؛ اطلاع از قیمت روز شمش می باشد. از این رو کارشناسان فروش یک محصول جهت کسب رضایت مشتریان قیمت اصلاح شده است کارخانه های مختلف را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد و با آگاهی نسبت به قیمت روز شمش و موجودی شمش مورد نیاز مشتری در تصمیم گیری مطمئن به مشتریان خود کمک نمایند.

 توجه داشته باشید که عوامل بسیاری بر قیمت این محصول موثر می باشد. برخی از این عوامل می توان به نوسانات دلار و ارز، نرخ قیمت جهانی آهن، کیفیت ساخت آهن، کارخانه سازنده و … اشاره کرد.

نکته ای که باید مد نظر قرار دهید شما بازدید کنندگان عزیز می توانید قیمت به روز شمش و دیگر آهن الات را در وب سایت https://ahanhyper.com مشاهده نمایید.

خرید شمش از آهن هایپر

در این مقاله برای شما بازدیدکنندگان گرامی راهنمای خرید شمش را قرار دادیم که اگر شما قصد دارید جهت تهیه این محصولات کم کنید با در نظر گرفتن این نکات که ذکر شد می توانید محصول باکیفیت و مناسبی را انتخاب کنید. نکته دیگری که شما باید مد نظر قرار دهید این است که باید ابتدا کاربرد و موارد مصرف خود را انتخاب کرده و با توجه به مورد نیاز خود بتوانید محصول با کیفیتی را انتخاب نمایید. در این صورت می توانید بهترین محصول را انتخاب کرده و در کاربردهای مختلف از آن استفاده نمایید.

 

قیمت روز شمش

 

اگر شما می خواهید این محصول را تهیه کنید پیشنهاد می کنیم با افرادی که آشنایی کامل با این محصولات دارند مشورت نمایید. این افراد با توجه به شناخت کاملی که از محصولات دارند با کیفیت ترین و محصول مناسبی را به شما معرفی خواهند کرد. البته شایان ذکر است که مجموعه آهن هایپر جهت رفاه مشتریان عزیز خود کارشناسان خبره و حرفه ای دارد که شما می توانید این محصولات را با توجه به راهنمایی و مشاوره لازم که در اختیار شما قرار می‌دهد به درستی انتخاب کرده و از آن بهره مند شوید.

نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که شما عزیزان از هر جای ایران که باشید می توانید جهت سفارش این محصولات اقدام نمایید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. جهت خرید شمش می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آهن به آدرس وب سایت https://ahanhyper.com اقدام نمایید.

 همچنین می توانید قیمت روز این محصولات را در وبسایت مشاهده نمائید تا به بررسی آن بپردازید و در این صورت تصمیم بهتری را برای انتخاب محصول خواهید گرفت. برایکسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

شمش قلع چیست و در چه مواردی قابل استفاده است؟

https://ahanhyper.com//?p=24606

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *