امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

راهنمای خرید توری

در این مطلب از وب سایت آهن هایپر قصد داریم برای شما بازدیدکنندگان عزیز راهنمای خرید توری را قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید تا با انواع توری ها و کاربرد آنها آشنا شوید.

 راهنمای خرید توری شامل خصوصیات فیزیکی و کاربرد های تولید همچنین انواع آن می باشد. بهتر است بدانید که توری؛ از جمله توری های فلزی می باشند که معمولاً در محیط زمین ها از جمله زمین های کشاورزی در ارتفاعات مختلف نصب خواهد شد. یکی از مهمترین نکات در راهنمای خرید توری این است که حصار فنسی یا همان توری انواع مختلفی دارد.

 توری فنس به فنس باغی نیز شناخته خواهد شد، نوعی حصار بافته مفتولی می باشد. توجه داشته باشید از این توری ها علاوه بر زمین کشاورزی و باغات برای موارد دیگر صنایع مختلف کاربرد دارند. از جمله حصارکشی محوطه های نظامی و حتی حصارکشی زمین ها و محوطه های خصوصی پارک ها و فضاهای باز تفریحی یا فرودگاه‌های محلی، پارکینگ‌های باز، تفکیک فضا و دامداری‌ها و …

 بهتر است بدانید که تفاوت بین توری ها به دوام و کیفیت و استحکام نیز بستگی دارد.

راهنمای خرید توری بر اساس تمام این موارد قیمت خرید و بهترین گزینه انتخاب را برای نوع کاربردی که مد نظر دارید مشخص می کند.

 

خرید توری

 

نکاتی که قبل از خرید توری باید به آن توجه کنید

در ادامه مبحث راهنمای خرید توری باید ذکر کنیم که توری ها معمولا تنوع بسیاری دارند. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید باید جنس، ضخامت، اندازه چشمه و ارتفاع توری مورد نیاز است که نیاز به این اطلاعات دارید. در صورت داشتن پیش زمینه در این موارد مطمئن باشید که می‌توانید خرید مطمئن را تجربه کنید. در ادامه برخی از نکاتی که باید مد نظر قرار دهید را ذکر می‌کنیم.

انواع توری

یکی از نکاتی که در راهنمای خرید توری باید ذکر کنیم این است که این محصول در انواع بسیاری وجود دارد. برخی از زوایای آن به شرح زیر می باشد.

توری حصاری:  توجه داشته باشید که این محصول برای محصور کردن فرد در محیط آزاد بیشترین کاربرد را داشته و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد. به عنوان مثال محصور کردن محوطه دور باغ یا زمین های زراعی، محصور کردن فضای دور سد و کارگاه های ساختمانی … توجه داشته باشید سایز مفتول توری از ۱.۸ تا ۴ میلیمتر می باشد و سایز چشمه نیز از ۴ سانتیمتر تا ۷ سانتیمتر است. ارتفاع توری از ۰.۵ متر تا ۳ متر می تواند متغیر باشد اما به طور معمول در طول 2 الی 2.2 متر تولید خواهد شد.

توری مرغی :  با توجه به راهنمای خرید توری باید ذکر کنیم که یکی از انواع توری ها؛ نوع مرغی آن می باشد. این توری بهترین مورد برای قفس پرندگان در فضای باز و جلوگیری از حیوانات به داخل آن می باشد. توجه داشته باشید که این محصول در وزن های 6 کیلویی و ۷ کیلویی و ۸ کیلویی تولید و روانه بازار می‌شود.

 خرید و فروش این توری به صورت طاقه ای می‌باشد و ابعاد هر طاقه ۴۵ متر طول دارای ۱.۲ متر می باشد که می تواند فضای ۵۰ متر مربع را به خوبی پوشش دهد. اگر به دنبال مقاومت بیشتری نسبت به توری مقاومت هستید می توانید توری های فرنگی با ضخامت مفتول بیشتر تهیه کنید که این محصول تا ضخامت ۱.۲ میلی متر و ارتفاع ۱.۵ متر در بازار موجود است.

توری پرسی:  این توری ها از مقاومت بیشتری نسبت به توری حصاری برخوردار می باشد و با مفتول سایز ۳ تا ۵ میلیمتر و در چشمه های مختلف قابل عرضه می باشد.

توجه داشته باشید که جنس توری در واقع بیان کننده دوام و مقاومت محصول مورد نظر می‌باشد. بنابراین شما در انتخاب توری مدنظر باید دقت کافی را داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از این محصولات را در آب و هوای مرطوب دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از نوع گالوانیزه آن بهره‌مند شوید که استفاده از آن باعث زنگ زدگی نخواهد شد. به نوع توری نیز باید توجه کافی را داشته باشید در صورت ضخیم بودن توری مقاومت و استحکام آن بالا خواهد بود.

 با در نظر گرفتن این موضوع که توری باید در چه کاربردی استفاده خواهد شد می‌تواند ضخامت مناسب را تشخیص دهید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که سایز چشمه توری و ارتفاع آن نیز مثل ضخامتی توری بستگی به نوع استفاده دارد. از عوامل مهم انتخاب نوع مناسب می‌توان ویژگی های محیطی و کاربرد آن را ذکر کرد.

 

انواع توری

 

ویژگی توری ها و کاربرد آن ها

بهتر است بدانید که یک توری مناسب باید با دوام باشد هوای تازه را خارج کند. همچنین به بیرون دید داشته باشد و شرایط را بتوانند ایجاد کنند. برخی از توری ها حالت پنجره را بد و زشت می کند. در حالی که بعضی دیگر در معرض دید نبوده که باید سعی کنید درست به اندازه پنجره انتخاب کنید. توری در و پنجره بالکن باید بزرگتر باشد و البته از مقاومت بیشتری نیز برخوردار باشد.

راهنمای خرید توری از اهن هایپر

در این مقاله برای شما بازدید کنندگان عزیز راهنمای خرید توری را قرار داده ایم که می توانید با توجه به این موارد ذکر شد محصول مناسبی را تهیه کرد و در کاربردهای مد نظر خود از آن بهره مند شوند. اما نکته بسیار مهمی که شما باید به آن توجه کنید این است که این محصول را از فروشگاهی مطمئن تهیه نمایید. با توجه به کاربرد بسیار این محصول امروزه فروشگاه های بسیاری هستند که جهت عرضه این محصولات اقدام می کنند. در اینجا باید بتوانید فروشگاه را به خوبی بررسی کنید.

 پیشنهاد ما به شما فروشگاه تخصصی آهن هایپر می باشد. این مجموعه با بهره مندی از دانش روز دنیا و همکاری با بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی محصولات با کیفیتی را روانه بازار می‌کند. شما عزیزان با اطمینان خاطر می توانید این محصولات را تهیه کرده و در کاربردهای مد نظر خود از آن بهره مند شوید. بهتر است بدانید تمامی این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.

 

توری

 

بهتر است بدانید که مجموعه آهن هایپر علاوه بر ارائه انواع توری ها در زمینه ارائه انواع محصولات فولادی دیگر همچون میلگرد، تیر آهن، پروفیل های ساختمانی، نبشی و ناودانی و … نیز فعالیت دارد. تمامی محصولات در انواع مختلف و سایزهای مختلفی موجود است که شما با توجه به کاربرد مد نظر خود می توانید از نوع مناسب انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه کنید و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

کارخانه ایران توری

https://ahanhyper.com//?p=23694

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *