امروز : دوشنبه 15 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

حداقل ضخامت قطعات فولادی

قطعات فولادی از جمله پرکاربرد ترین مقاطع مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد. امروزه مقاطع فولادی توسط کارخانه های تولیدکننده داخلی و خارجی تولید و ساخته می شوند و در انواع مختلفی در بازار موجود است. در این مقاله از وبسایت آهن هایپر قصد داریم به بررسی مبحث حداقل ضخامت قطعات فولادی بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

قطعات ضخامت فولادی

بهتر است بدانید که حداقل ضخامت قطعات فولادی به نوع پروژه و همچنین محل اتصال قطعات بستگی دارد. به عنوان مثال می‌توان گفت صفحه ستون در ابعاد و ضخامت های گوناگونی ساخته می شود؛ در ابتدای پروژه برآورد خواهد شد که صفحه ستون های مورد استفاده چه وزن، ابعاد و ضخامتی داشته باشد. تمامی قطعات فولادی دیگر نیز به همین صورت در ابتدای پروژه باید برآورد شود تا بتوان نوع مناسب را انتخاب کرده و در کاربرد خاصی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

قطعات ضخامت فولادی

 

 به عنوان مثال می‌توان گفت ورق های روغنی در ضخامت های ۳۰ صدم میلیمتر الی ۳ میلیمتر تولید و عرضه می شود. هر یک از ضخامت آن در کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ضخامت ورق سیاه از ۵.۱ میلیمتر شروع شده و نهایتاً به 100 میلیمتر ختم خواهد شد. ورق آجدار در ضخامت استاندارد ۱.۵ تا ۱۰ میلی متر وجود دارد.

با توجه به مبحث حداقل ضخامت قطعات فولادی باید بدانید که قطعات فولادی معمولاً در انواع مختلفی وجود است و این مقاطع نیز در ضخامت های مختلفی موجود است. باید بتوان با توجه به کاربرد مد نظر ضخامت مورد نظر را انتخاب نمایید و از آن در کاربردهای خاصی استفاده می شود.

انتخاب حداقل ضخامت قطعات فولادی بر عهده مهندسین و ناظرین ساختمان می باشد و آن را به درستی با توجه به مکان مورد نظر انتخاب خواهند کرد. اما اگر افراد نابلد بخواهند جهت انتخاب آن اقدام کنند؛ امکان دارد با اشتباه روبه‌رو شود.

 

کمترین ضخامت قطعات فولادی

 

معرفی فروشگاه تخصصی آهن هایپر

امروزه ساخت و ساز بسیار گسترش پیدا کرده‌اند و به همین خاطر فروشگاه های بسیاری نیز هستند که جهت فروش و عرضه مقاطع فولادی فعالیت دارند. توجه داشته باشید برخی از محصولاتی که توسط این مجموعه ارائه می گردد؛ می توان به آهن آلات، میلگرد ظفر بناب، میلگرد تیکمه داش، انواع ورق های فولادی، ورق استیل، ورق قطعات، ورق سیاه، تیرآهن نرمال و ورق گالوانیزه، انواع نبشی و انواع تیرآهن در سایزهای 12 الی 30 و … اشاره کرد.

شما بازدید کنندگان عزیز می توانید تمامی مقاطع فولادی را با کیفیت بالا از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید؛ کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان فروش آهن هایپر در تماس باشید و به صورت کاملا رایگان اطلاعات و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

چگالی فولاد چقدر است؟

انواع استانداردهای فولاد و نحوه نامگذاری آنها

https://ahanhyper.com//?p=32391

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *