امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

تیر آهن 22 + بررسی تخصصی مشخصات و نکات طلایی خرید

تیر آهن 22 نمونه ای دیگر از مصالح و مقاطع فولادی باکیفیت و بادوام برای استحکام بخشیدن به سازه ها و پروژه‌های مسکونی و عمرانی می باشد. برخورداری این محصولات از دوام و مقاومت بالا، امکان تحمل وزن بناها و سازه های مختلف را به خوبی فراهم نموده است.

همچنین، مقاومت بسیار در برابر آسیب و ضربه، تیر آهن ها را به یک رکن اصلی و جدا نشدنی در احداث و بنای یک سازه مبدل ساخته است. انعطاف پذیری بسیار بالای این مدل از مقاطع فولادی، موجب تسریع و تسهیل انجام پروژه های مختلف، اعم از ساختمانی، مسکونی و صنعتی شده است.

لازم به ذکر است که تیر اهن ها بسته به نوع و مدل، از مصالح فلزی کاربردی و حائز اهمیت در حوزه ساخت و ساز و ساختمان سازی به شمار می روند. در سال های اخیر، ساخت و سازها در سطح کشور رونق و توسعه چشمگیر و قابل توجهی را تجربه نموده است.

در این میان، آهن و تیرآهن، از مهم ترین مصالح برای طراحی و ساخت واحدهای ساختمانی و مسکونی محسوب می شوند. تیر آهن از بهترین گزینه ها برای ایمن سازی و استحکام و دوام بخشیدن به اسکلت و بافت بناها به شمار می آید.

تیر آهن ها بر اساس نوع و مدل در ابعاد و شماره های مختلفی طراحی و تولید می شوند. هر سایز متناسب با نوع نیاز و نحوه کاربری، از ویژگی ها و مشخصات متمایزی برخوردار می باشد.

تیرآهن 22 از مصالح فلزی پرکاربرد برای استفاده به عنوان ستون و تیر در پل های لانه زنبوری و ایجاد پوشش بر روی سقف ها به حساب می آید. این محصول به علت برخورداری از مشخصات منحصر به فرد، در بسیاری از سازه ها حضوری ثابت و فعال دارد.

برجسته ترین مشخصات تیر آهن 22

تیر آهن 22 متناسب با آخرین اصول استاندارد و با کمک دستگاه ها و ماشین آلات مدرن و پیشرفته طراحی و تولید می شود. به طور معمول، این مدل از تیر اهن ها بر اساس استاندارد IPE ساخته و پرداخته می شوند. در حوزه آهن آلات مقاطع فولادی تولید شده توسط استانداردهای اروپایی با عنوان استاندارد IPE شناخته می شود.

علاوه بر این، تیراهن سایز 22 از متریال و آلیاژ های بادوام و باکیفیت طراحی و به مرحله تولید می رسد. این محصولات در عین سادگی از استحکام و دوام قابل توجهی بهره می برند. همچنین، نفوذ فرآیندهای شیمیایی مانند پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی، در تیر آهن های 22 تاثیر ندارد. بر همین اساس، برای سال های سال می توان بر روی این مصالح فلزی حساب ویژه ای باز کرد.

باید خاطر نشان نمود که کیفیت بالا، شعاع کاری وسیع و گسترده و مقاوم بودن در برابر نفوذ حشرات، از دیگر ویژگی های تیر آهن سایز 22 به شمار می آید.

ضمنا، دلیل نامگذاری تیرآهن شماره 22  به این نام، به علت برخورداری از ابعاد و ارتفاع در حدود 22 سانتیمتر می باشد. علاوه بر این، تیراهن سایز 22 یکی دیگر از زیر مجموعه های مقاطع فولادی دارای استاندارد ipe تلقی می گردد.

مطابق با جدول داده های محصول، وزن هر شاخه از این مدل برابر با 320 کیلوگرم برآورد گردیده است. ناگفته نماند که 12 متر، طول هر شاخه از تیر آهن 22 می باشد.

همچنین، این محصولات پس از گذر از تست های مختلف و سنجیده شدن سطح کیفی و دوام، به مصرف کننده و بازار آهن آلات کشور عرضه می شوند. استانداردهای تعیین شده برای مقاطع فولادی و مصالح فلزی به وسیله موسسه استاندارد و تحقیقات صورت می‌گیرد. در ضمن، این موسسه بر فرآیند طراحی و تولید تیرآهن ها نظارت می کند.

موارد کاربرد IPE 22

تیر آهن 22 به علت وزن نسبتا زیاد و ساختار محکم، برای استفاده در سازه ها و پروژه های عمرانی بزرگ و عظیم، در مقیاس وسیعی مورد استفاده واقع می شود. استحکام و دوام قابل توجه این محصول، قابلیت تحمل خم شدگی و تنش های سازه را برای سال های طولانی، به سادگی امکان پذیر می سازد.

افزایش سرعت پیشرفت پروژه ها، موجب استفاده از تیر اهن 22 در بسیاری از حوزه های دیگر شده است. استفاده در شبکه ها و سیستم های مختلف، پروژه های صنعتی، سازه های درمانی و مراکز تجاری را می توان از دیگر موارد کاربرد تیر آهن ipe 22 برشمرد.

نکات مهم در خرید تیر آهن 22

در هنگام خرید تیرآهن و به منظور افزایش ضریب ایمنی و امنیت سازه و بنا، مد نظر قرار دادن پارامترها و مولفه‌های مختلفی بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند. کارخانه سازنده و تولید کننده حرف اول و آخر را در این زمینه می زند. در حوزه آهن آلات، مقاطع فولادی ذوب آهن اصفهان بسیار باکیفیت و شناخته شده می‌باشد.

گفتنی است وزن هر شاخه، استانداردهای اعمال شده، نوع و جنس متریال و آلیاژها، سطح کیفی و سایز و ابعاد، از دیگر نکات مهم در خرید تیر آهن IPE 22 محسوب می شود.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

https://ahanhyper.com//?p=3326

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *