امروز : پنج‌شنبه 18 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه

در بازار انواع و اقسام لوله ها وجود دارند. کاربرد لوله ها بسیار بالا بوده و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. اهمیت لوله ها به حدی است که بدون آن ها عملا زندگی انسان به مشکلات عدیده ای مواجه خواهد بود. در میان انواع و اقسام لوله ها، نمونه ی لوله مانیسمان بسیار خاص بوده و جزو لوله های پر طرفدار می باشد. در این مبحث هدف ما پرداخت به تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه می باشد.

پیش از آن که بخواهیم مبحث تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه را شروع کنیم، ابتدا باید لوله مانیسمان را به درستی شرح داده و در مورد آن توضیح مختصری داده شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه در ادامه ی این مبحث ما را از همراهی خود دریغ نکنید.

لوله مانیسمان چیست؟

لوله ها زمان زیادی است که ساخته می شوند، در گذشته لوله ها پس از ساخت دارای درز های مختلفی بودند که سبب بروز مشکلات متعددی می شد و کاربرد لوله را پر از ایراد کرده بود. دو برادر مهندس با انجام آزمایشات مختلف بر روی لوله ها موفق به ساخت یک نوع لوله ی خاص شدند.

حین ساخت این لوله از هیچ نوع جوشکاری استفاده نمی شود و لوله ها کاملا یکدست می باشند. به چنین لوله هایی ، لوله بدون درز و یا لوله مانیسمان گفته می شود، که این نام برگرفته از نام این بردار مهندس می باشد.

ساخت و اختراع لوله مانیسمان باعث شد تا تحولات عظیمی در صنایع متعدد مخصوصا آن دسته صنایعی که با لوله های فولادی در ارتباط می باشند، ایجاد شود.

 

لوله مانیسمان چیست؟

 

برای تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه از روش های خاصی استفاده می شود، در این لوله ها درصد کربن بکار رفته در آلیاژ و مواد اولیه دستخوش تغییرات زیادی شده است. علاوه بر مواد اولیه لوله ، یک سری مواد شیمیایی خاص به این ترکیب افزوده شده است. این ترکیبات جدید باعث شده اند تا لوله مانسیمان کاملا عایق شود. تا این قسمت از مبحث تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه به خوبی توانستیم لوله مانیسمان را تعریف کنیم.

منظور از تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه چیست؟

برای پرداخت به تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه نیازمند تعریف عبارت و اصطلاح های بکار رفته شده می باشیم. عبارت دقیق کاوه یک برند خاص را معرفی می کند. پس از آن که لوله های بدون درز توسط برادران مانیسمان ساخته شدند، تنها یک سری کشور های خاص به این تکنولوژی دست یافتند و فن ساخته شدن لوله های بدون درز به آن جا صادر شد. خوشبختانه در کشور ما ایران نیز این فناوری ورود پیدا کرده است.

شرکت لوله های دقیق کاوه ایرانیان اولین مجموعه ای می باشد که خط تولید ساخت لوله های بدون درز را در ایران راه اندازی کرد. همیشه این اولین ها هستند که راه ها برای نفرات بعد هموار خواهند کرد. در مبحث تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه، منظور از دقیق کاوه این کارخانه ی بزرگ می باشد.

بی شک لوله های مانیسمان که در مجموعه ی دقیق کاوه ساخته می شود، کیفیت بسیار بالایی دارد و هر کسی قادر به ساخت لوله مانیسمان با چنین کیفیتی نمی باشد. تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه کار هرکسی نیست، هم چنین هر فروشگاهی که آهن آلات را ارائه می دهد، موفق به دستیابی به این کالای خاص نمی باشد.

 

منظور از تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه چیست؟

 

تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه چگونه صورت می پذیرد؟

برای تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه ابتدا نیاز به متریال درجه یک می باشد. علاوه بر کیفیت متریال، خلوص آن ها نیز حائز اهمیت است. فولاد با کربن کم در ساخت لوله مانیسمان بکار رفته است. پس از فراهم نمودن مواد اولیه مناسب، نیازمند دستگاه و تجهیزات مناسب باری ساخت هستیم، هم چنین نیروی کار ماهر باید در خط تولید حضور داشته باشد.

بر اساس فرمول تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه مواد اولیه با توجه به ماهیت محدود کننده و اضافی بودن راهی خط تولید می شوند، پرداخت توسط تجهیزات با نظارت مهندسین انجام شده و در نهایت تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه محقق خواهد شد.

قطعا مجموعه ی دقیق کاوه ایرانیان برای تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه از یک فرمول خاص تبعیت می کند، با وجود این که این مجموعه اولین سازنده ی لوله مانیسمان در ایران می باشند، فرمول تولید لوله خاص ایشان بوده و در کارخانه های دیگر لوله مانیسمان به این شکل ساخته نخواهد شد. به همین دلیل در بازار در کنار نام لوله مانیسمان عبارت دقیق کاوه ذکر خواهد شد. چرا که این نوع لوله مانیسمان با سایر لوله های بدون درز موجود در بازار متفاوت می باشد.

 

خرید لوله مانیسمان دقیق کاوه

 

نحوه ی خرید لوله مانیسمان دقیق کاوه

برای خرید لوله مانیسمان دقیق کاوه می توان به مجموعه ی آهن هایپر مراجعه کرد. در این مجموعه انواع و اقسام لوله های درز دار و بدون درز هم چنین آهن آلات دیگری چون میلگرد، پروفیل، گاردریل و انواع آن و… وجود دارد. خوشبختانه مجموعه ی آهن هایپر با کارخانه ی دقیق کاوه ایرانیان ارتباط مستقیم داشته و لوله مانیسمان ساخته شده بدون دخالت واسطه های دیگر برای آهن هایپر ارسال می شود.

پس از آن آهن هایپر لوله ها را اعمال درصد ناچیزی تحت عنوان سود به دست متقاضیان می رسانند. به همین دلیل هنگام خرید لوله مانیسمان دقیق کاوه از آهن هایپر با قیمت فوق العاده ای مواجه خواهید بود.

کلام پایانی

در مبحث تولید لوله مانیسمان دقیق کاوه تلاش شد تا به خوبی لوله های بدون درز معرفی شوند. لوله مانیسمان در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده بوده و باعث شده تا معایب ناشی از لوله های درز دار و تکنولوژی قبلی کاملا برطرف شود.

یکی از مجموعه هایی که این لوله مانیسمان را به بهترین شکل تولید می کند، مجموعه ی دقیق کاوه ایرانیان بوده که خوشبختانه این محصول درجه یک ایرانی را به طریق مختاف مخصوصا از طریف فروشگاه بزرگ آهن هایپر می توان خریداری کرد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

استانداردهای لوله مانیسمان

ابعاد لوله مانیسمان

گروه صنعتی صفا 

https://ahanhyper.com//?p=25354

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *