امروز : شنبه 23 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم را در این بخش ارزیابی کرده و این موارد را با هم شرح می دهیم. در واقع این دو روش برای گالوانیزه اقلام فلزی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از هر یک از آن ها معایب و مزایای خاص خود را دارد و به همین سبب نیز مشتریان برای خرید این خدمات باید به ویژگی های هر یک دقت داشته باشند.

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم در اصل در روش انجام آن است. پس از انجام این فرایند نیز تفاوتی در ساختار گالوانیزاسیون هر یک از محصولات وجود خواهد داشت. به طور مثال در مدل گرم اغلب گالوانیزه به صورت عمقی انجام می شود. این روش از قدیمی ترین روش های گالوانیزه فلزات بوده که مورد استفاده است.

چون به صورت عمقی انجام می شود بدیهی است که پایداری آن نیز بیشتر می باشد. در این راستا بهتر است یک مرکز قابل اطمینان انتخاب کنید که به صورت تضمینی گالوانیزاسیون را انجام دهد.

 

قیمت خرید گالوانیزه

 

قیمت خرید گالوانیزه

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم سبب تفاوت قیمت این خدمات نیز می شود. قیمت این دسته از خدمات کاربردی بسیار بهینه می باشد و شما می توانید هر یک از این محصولات را با در نظر گرفتن قیمتی که دارند تهیه کنید و سفارش دهید. انواع این خدمات در مدت زمان به خصوصی انجام می شوند و پس از انجام کار بر اساس میزان مواد استفاده شده در این فرایند و میزان کیفیت انجام آن قیمت گذاری می شوند.

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم در واقع به موادی که در روند گالوانیزه استفاده می شوند نیز مربوط است.

همان طور که می دانید قیمت هر محصول و خدماتی بر قیمت نهایی محصول تاثیر دارد. شما می توانید قیمت این محصولات را به سادگی استعلام کنید. هر مدل از این فرایند های صنعتی ویژگی های خاص خود را دارند و پایداری و ماندگاری هر یک از آن ها بسیار بالا است.

روش کار با انواع گالوانیزه

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم را در بخش های پیش تا حدودی بررسی کردیم. حال می خواهیم ببینیم که روش کار و استفاده از این محصولات چگونه است. استفاده از اقلام فلزی ای که لایه رویی آن ها گالوانیزه شده است بسیار ساده می باشد. چرا که این اقلام فلزی دیگر زنگ زده نمی شوند و می توان آن ها را در همه قسمت ها حتی در مجاورت رطوبت نیز قرار داد و در این مکان ها نیز آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

انواع گالوانیزه

 

شما می توانید اقلام فلزی گالوانیزه شده را در ساخت ریل های مخصوص به قطار استفاده کنید و به این ترتیب ایمنی بیش تری در خطوط راه آهن ایجاد کرده و این خطوط را در برابر آب باران و رطوبت هوا مصون نگه دارید.

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم به میزان ماندگاری آن ها نیز مربوط می شود. به همین خاطر توصیه می شود که برای موارد حساس تر از روش گرم استفاده شود.

معایب ورق های گالوانیزه

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم بی شک به معایب و مزایای هر یک از این روش ها بستگی دارد. این معایب شامل افزایش ضخامت این اقلام فلزی می شود. برخی از صنایع به ظرافت کار بسیار توجه دارند. از این رو گالوانیزه کردن سطوح می تواند یک ایراد برای آن ها محسوب شود. برخی از مراکز ارائه دهنده خدمات گالوانیزه نیز در انجام این فرایند بر روی سطوح فلزی سهل انگاری کرده و گاه شرایط مناسبی برای انجام این امور ایجاد نمی کنند.

از این رو گالوانیزاسیون نیز با کیفیت مطلوبی انجام نخواهد شد و این امر سطوح را همچنان در معرض خطر قرار می دهد. به همین خاطر نیز توصیه می شود که برای انجام این فرایند ها یک مرکز معتبر را انتخاب کنید. در این کمپانی افرادی متبحر مشغول به فعالیت هستند که بهترین ها را به مشتریان ارائه می دهند. شما به سادگی قادر به سفارش این گونه خدمات در مرکز آهن هایپر خواهید بود.

 

معایب ورق های گالوانیزه

 

 سخن پایانی  

تفاوت گالوانیزه سرد و گرم بسیار فاحش و مشخص هستند. اما آنچه بیش تر از تفاوت بین این دو روش اهمیت دارد نحوه انجام کار است. هر روش از گالوانیزه معایب و مزایای خود را دارد. اما باید برای انجام هر روش از آن ها به نکات اصولی و شیوه های انجام این فرایند ها دقت داشته باشید. برای انجام دقیق تر این امور باید یک کمپانی معتبر را برگزینید که خدمات شایانی به شما ارائه دهند.

آن چه از قیاس دو روش سرد و گرم این فرایند برداشت می شود این است که تفاوت گالوانیزه سرد و گرم بیش تر به نحوه انجام کار این دو روش باز می گردد. مواد اولیه آن ها نیز گاه متفاوت است. همچنین هر یک از این روش ها را برا سطوح به خصوصی به کار برده و در زمینه هایی خاص قابل استفاده هستند.

برای خرید انواع میلگرد ما به شما فروشگاه تخصصی آهن هایپر به آدرس https://ahanhyper.com/ را پیشنهاد می کنیم. در این سایت انواع مقاطع فولادی نظیر نبشی، پروفیل های ساختمانی، ورق ها و.. به فروش می رسند. به هر حال خرید انواع میلگرد از جمله میلگرد 32، میلگرد ۱۸، میلگرد A4 از این سایت می تواند شما را با خرید هوشمندانه تری نیز رو به رو کند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

معرفی انواع ورق فولادی سرد و گرم

راهنمای خرید ورق گالوانیزه

عمر مفید ورق گالوانیزه چقدر است؟

https://ahanhyper.com//?p=14106

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *