امروز : سه‌شنبه 16 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

بهترین کارخانه فولاد ایران

امروزه صنعت فولاد از جمله صنایع مادر محسوب می شود. توجه داشته باشید که تولید و مصرف فولاد از جمله شاخص های سنجش پیشرفت و توسعه کشور به شمار خواهد رفت. در این مقاله از وبسایت آهن هایپر قصد داریم به بررسی بهترین کارخانه فولاد ایران بپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

جایگاه صنعت فولاد ایران

در ابتدا مبحث بهترین کارخانه فولاد ایران باید بدانید که صنعت فولاد در ایران از جایگاه اقتصادی بالایی برخوردار است. به خصوص در این سال‌های اخیر با وجود تحریم توانسته است با صادرات قابل قبول کمک شایانی به اقتصاد کشور داشته باشد.

بهتر است بدانید که صنعت فولاد ایران در حال حاضر با افزایش تولید و صادرات رتبه دهم تولید فولاد در جهان را به خود اختصاص داده است که پیشرفت چشمگیری به حساب می آید. به دلیل برخورداری از منابع بسیار انرژی ذخیره سنگ ها و موارد دیگر ایران نسبت به کشورهای دیگر دارد. در ادامه برخی از بهترین کارخانه فولاد ایران را بیان می کنیم.

 

کارخانه ذوب آهن اصفهان

 

کارخانه ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان از جمله بهترین کارخانه فولاد ایران به شمار می‌روند که این کارخانه را قلب تپنده آهن ایران می دانند. در نظر داشته باشید این کارخانه هر ساله به میزان یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تیرآهن یک میلیون تن میلگرد و کلاف، نبشی، ناودانی، شمش، بلوم و … تولید و روانه بازار می‌کند. بهتر است بدانید کارخانه ذوب آهن اصفهان در سال ۱۳۴۶ در دشت طبس اصفهان تأسیس و راه‌اندازی شد که جز بزرگترین و بهترین تولید کننده فولاد ایران محسوب می شود. از جمله محصولات تولیدی این کارخانه می توان به انواع تیرآهن، میلگرد، انواع نبشی، ناودانی و شمش های ساختمانی و … اشاره کرد.

 بهتر است بدانید که این کارخانه تولیدات جانبی دیگری نیز دارد که در صنعت بسیار کاربرد داشته و ایران را از واردات محصولات بی‌نیاز می‌کند. شمش فولادی، چدن، جامد، قطعات تولن، بنزن، سولفات آلومینیوم، کک، سرباره فولاد سازی و کوره بلند و اکسیژن، گاز مایع و مایع از دیگر محصولاتی می باشد که توسط این کارخانه تولید و عرضه می‌شود.

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

فولاد مبارکه اسمی است که برای تمامی ایرانیان آشنا است. این کارخانه بزرگ در شهر اصفهان تأسیس و راه‌اندازی شد که توانسته است اصفهان را تبدیل به قطب اصلی فولاد ایران کند. محصولات تولیدی این کارخانه شامل ورق گرم و سرد و به صورت کلاف، کلاف اسید شویی، کلاف نوار باریک و تختال، ورق گالوانیزه و … است که توانسته جزء بهترین کارخانه فولاد ایران شناخته شود.

 

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان

 

کارخانه فولاد خوزستان

یکی دیگر از بهترین کارخانه فولاد ایران کارخانه فولاد خوزستان می باشد. این کارخانه سومین تولید کننده فولاد در ایران به شمار می رود که هر ساله محصولات فولادی بسیاری را تولید و عرضه می کند. البته بهتر است بدانید که دومین تولید کننده فولاد خام کشور نیز به شمار می رود که در نزدیکی شهر اهواز تاسیس شده است. فولاد خوزستان در سال ۱۳۴۶ به روش احیای مستقیم و با کوره قوس الکتریکی فعالیت خود را آغاز کرد که از جمله محصولات تولیدی این شرکت بلوم و اسلب می باشد.

کارخانه فولاد هرمزگان

بهتر است بدانید کارخانه فولاد هرمزگان هر ساله یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان آهن اسفنجی، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اسلب تولید خواهد کرد که باعث شده است تا استان هرمزگان سومین فولاد ایران به شمار برود. توجه داشته باشید که این کارخانه در سال ۱۳۷۸ افتتاح شده و در حال حاضر جهت تولید اسلب و آهن اسفنجی فعالیت دارد. اما توجه داشته باشید که آهک را نیز به میزان قابل توجهی تولید می کند.

کارخانه فولاد خراسان

فولاد خراسان هر ساله یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بیلت و … تولید و عرضه خواهد کرد. توجه داشته باشید که شرکت مجتمع فولاد خراسان در سال ۱۳۶۸ افتتاح خواهد شد. در حال حاضر محصولاتی همچون میلگرد ساده، آجدار، شمش فولادی، آهن اسفنجی و ناودانی و نبشی، پروفیل های چهارگوش و شش گوش، تسمه و بریکت می باشد. این کارخانه جزء بهترین کارخانه فولاد ایران به شمار می رود.

 

کارخانه فولاد خراسان

 

فولاد یزد

کارخانه فولاد یزد از جمله بهترین کارخانه فولاد ایران می باشد که از سال ۱۳۵۹ در بازار ایران فعالیت خود را شروع کرد. توجه داشته باشد که ظرفیت تولید این کارخانه بسیار بالا می باشد و در سال حدود ۵۰۰ هزار تن شمش فولادی تولید و روانه بازار می‌کند. از دیگر محصولات تولیدی این کارخانه می توان به میلگرد، سنگ آهن و تیرآهن و … اشاره کرد.

فولاد غرب آسیا

یکی از بهترین کارخانه فولاد ایران فولاد غرب آسیا می باشد که در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد. با بهره مندی از دانش روز دنیا توانسته است محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. محصولات متعلق به شرکت فولاد غرب آسیا در خودرو سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در صنایعی همچون کنسرو سازی و تولید قوطی و … کاربرد بسیاری را به همراه دارد.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران

گروه ملی صنعتی فولاد ایران از جمله بهترین کارخانه فولاد ایران می باشد که در شهر اهواز تاسیس شد. این گروه در زمینه تولید میلگردهای ساده و میلگرد آجدار فعالیت و مقاطع دیگری مثل نبشی نیز تولید و عرضه می‌شود که محصولات تولیدی این کارخانه از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

هفت الماس

هفت الماس جهت تولید ورق‌های گالوانیزه، تیرآهن و … فعالیت دارد که در سال ۱۳۷۵ شروع به کار کرده و توانسته است گواهی های استاندارد تولید جهانی را داشته باشد. بنابراین کیفیت محصولاتش کاملا قابل اعتماد و همراهی بهترین های جهانی می باشد که توانسته جزء بهترین کارخانه فولاد ایران محسوب شود.

 

گروه ملی صنعتی فولاد ایران

 

معرفی فروشگاه آهن هایپر

فروشگاه تخصصی آهن هایپر ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی می باشد. برخی از محصولاتی که توسط این مجموعه ارائه می گردد؛ می توان به انواع تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، پروفیل های ساختمانی و تسمه، صفحه، انواع ورق و … اشاره کرد. مجموعه آهن هایپر به عنوان نماینده رسمی تمامی بهترین کارخانه فولاد ایران می باشد که در این مقاله ذکر کردیم. تمامی محصولاتی که توسط این کارخانه ها تولید می شوند به صورت مستقیم عرضه می شود که می توانید از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. در هر مرحله از خرید که نیاز به راهنمایی و مشاوره داشته باشید کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

لیست فولادهای ایران

https://ahanhyper.com//?p=31635

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *