امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

بهترین سقف شیروانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

به نظر شما بهترین سقف شیروانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ این سؤال بسیاری از کاربران است. ما قصد داریم در این مقاله در مورد ساختار و مزایای این سقف بیشتر با شما صحبت کنیم. به هر حال امروزه نمای منازل بسیار بیشتر از هرچیز دیگری مورد توجه قرار گرفته اند. به همین دلیل سعی داریم در ادامه شما را با پاسخ شفاف این سوال بیشتر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

سقف شیروانی چیست؟

سقف شیروانی از جمله سقف های کاذب به شمار می‌آید که برای زیباسازی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سقف با شیب تند و کم خود می تواند موارد استفاده زیادی را شامل گردد.

شیب تند این سقف ۷۰ درجه و کمترین شیب آن ۱۵ درجه برآورد می‌شود که معمولاً برای مناطقی که میزان بارندگی در آن بالا است و دارای آب و هوای معتدل هستند، استفاده از سقف شیبدار که نام دیگر سقف شیروانی است، یک ضرورت به حساب می آید.

 به هر حال عایق نگهدارنده حرارت و انرژی از جمله ویژگی ها و شاخصه های اصلی سقف های شیروانی محسوب می شود  که خاک رس یکی از مصالح کاربردی برای ساخت سقف شیروانی به حساب می آید. البته سنگ نیز می‌تواند به کیفیت و دوام هر چه بیشتر این سقف اشاره واضحی داشته باشد.

 

سقف شیروانی چیست؟

 

 فلز نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که، فولاد نیز کارایی و کاربرد به خصوصی را به خود در بین فولاد به خود اختصاص داده است. شما می توانید با توجه به اینکه بهترین سقف شیروانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه با ویژگی های این محصول نیز بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های سقف شیروانی

سقف شیروانی معمولاً طرح‌های متنوع دارد و یک عایق عالی در برابر رطوبت، گرما و باران محسوب می شود که استحکام و مقاومت آن حرف اول را در ساختار این سقف برای گفتن دارد. همچنین به جنس سقف شیبدار در ابتدای کار توجه کنید؛ چرا که برخی از آنها از هر گونه بار اضافه بر روی اسکلت ساختمان خودداری می کنند.

 برخی از سقف های شیروانی قابلیت تردد دارند و لازم نیست به خاطر دما و مقاومت بالای خود تعویض گردند و به قول معروف یک پوشش مادام العمر محسوب شوند و از جمله ویژگی‌های دیگری که برای سقف شیروانی می توان در نظر گرفت، نصب بسیار آسان آن است که این نوع سقف به حرارت بر خلاف ایزوگام نیازی ندارد.

 بسیاری از سقف های شیروانی در انواع آب و هوا قابلیت اجرا دارند و به هیچ عنوان شما با تغییر رنگ در فصل گرم سال روبرو نمی شوید که در زمان یخ و سرما نیز ترک خوردگی مشاهده نمی شود و یک پوشش سقف شیروانی می تواند کاملاً ضد آب و انعطاف پذیر باشد و همچنین به صورت غیر قابل اشتعال و با ایمنی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چنین است که می توانید متوجه شوید که بهترین سقف شیروانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 

ویژگی های سقف شیروانی

 

جنس انواع سقف شیروانی

سقف های شیروانی با توجه به جنس آن ها در انواع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش سقف دکرا که ۸ لایه را درون خود جای داده است، شامل سنگ‌ ریزه ‌های طبیعی، اکرولیک پرایمر، آلیاژ مس، آلوزینک، گالوانیوم، رزین دو میکرونی، گالوانیوم و آنتی باکتریال است. اما سقف شیروانی سقف شینگل نیز از قیر پلیمری و گرانول معدنی ساخته می شود که پوشش سقف ورقی و یا طرح سفال، ایرانیت، پلی کربنات و آندولین نیز هرکدام در جنس های مورد استفاده در بهترین سقف شیروانی قرار می گیرند. اینگونه است که می توان متوجه شد بهترین سقف شیروانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

شما چنانچه به دنبال خرید بهترین نوع سقف شیروانی هستید، بهتر است به جنس متریال و رنگ مناسب آن توجه کنید؛ چرا رنگ متریال، بودجه و مقاومت از جمله موارد کلیدی در انتخاب سقف ‌شیروانی به حساب می آیند.

انواع سقف شیروانی

سقف روف تایل و سقف آکروتایل از انواع مدل های سقف شیروانی به حساب می آیند. نوع طرحی و مصالح این دو دسته بندی را به وجود آورده است. معمولاً سقف روف تایل در برابر حرارت دوام و مقاومت بالایی را به خود اختصاص می دهد. موارد مورد استفاده در سقف روف تایل موادی کاملا نسوز و البته غیر قابل اشتعال هستند. جنس بتنی این سقف به خاطر استفاده از دستگاه مخصوص با فشار بالا این ویژگی را به وجود آورده است.

اما سقف آکروتایل که رنگ بندی آن زبان زد است، بیشترین کاربرد را نیز به خود اختصاص می دهد. سقف کاذب آلومینیومی، آکوستیک و چوبی هرکدام در گروه این نوع سقف شیروانی جای می گیرند. در مناطق گرم و مرطوب می توانید از سقف آکروتایل به نحو احسن استفاده کنید. حال به نظر شما بهترین سقف شیروانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 

انواع سقف شیروانی

 

حال که در مورد بهترین سقف شیروانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ با شما صحبت کردیم، می توانید بدون استرس و دغدغه ذهنی نسبت به خرید انواع ورق برای تولید این سقف اقدام کنید. معمولاً امروزه سقف های شیروانی به خاطر نمای زیبای خود با فروش و استفاده بالایی افراد را رو به رو می کنند.

شما هم اکنون می توانید از وب سایت اینترنتی https://ahanhyper.com نسبت به رقبا بهترین محصولات را با کیفیت بالا خریداری کنید. انواع ورق، میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی و… در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد. تنها باید بدانید از چه محصولی با چه نوع کاربردی بهتر است که استفاده کنید. قیمت نیز جزء چالش های اصلی است که با وجود پیش فاکتور آنلاین می توان این مسأله را نیز به راحتی برطرف کرد. اینگونه مشتری با قیمت به روز و لحظه ای محصول به راحتی آشنا می شود.

بهتر است بدانید شما مصرف کنندگان و خریداران می توانید این محصولات مورد نیاز را از تمام اقصی نقاط ایران سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرد. جهت دریافت مشاوره به صورت رایگان نیز می توانید از طریق شماره های ذکر شده در وب سایت با کارشناسان حرفه ای تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

سقف ساختمان خود را با کدام ایرانیت بپوشانیم؟

https://ahanhyper.com//?p=24237

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *