امروز : پنج‌شنبه 18 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

بست لوله داربستی

در تمامی پروژه های ساختمانی برای دسترسی به ارتفاع های بالای دو متر نیاز به سازه های موقت همچون داربست است که بست لوله داربستی نقش بسیار ویژه‌ای را در این موارد ایفا می کند. در واقع می‌توان گفت بست ها قطعات فلزی هستند که با استفاده از پیچ و مهره لوله های داربست را به یکدیگر اتصال می دهند.

توجه داشته باشید که این محصولات معمولا در ابعاد و سایزهای متفاوتی که متناسب با کاربرد مشتریان وود دارد تولید و به صورت عددی در بازار موجود است. توجه داشته باشید که در بازار مدل های بسیاری وجود دارند که هر یک مشخصات فنی و کاربرد های مخصوص به خود را دارد.

انواع بست لوله داربست

بهتر است بدانید بست لوله داربستی معمولاً در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود که می‌تواند برای قسمت های مختلف داربست مورد استفاده قرار بگیرد. توجه داشته باشید که این بست ها می توان به جای یکدیگر استفاده شود. چرا که پیامدهای سنگینی برای کارگران و حتی مردم عادی به همراه خواهد داشت. برخی از انواع بست لوله داربستی به شرح زیر است.

بست دو پیچ

بهتر است بدانید بست دو پیچ یکی از انواع بست لوله داربستی می باشد که جهت اتصال لوله ها به شکل تقاطع ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که از نام این محصول پیداست برای اتصال به لوله تنها به پیچ نیاز دارد.

ضمن اینکه نصب آن نسبت به سایر بست های داربست مدت زمان کمتری را اجرا کننده می گیرد. به خاطر سرعت برای نصب و اجرای باید پیچ این مدل کاربرد بسیاری را دارد. در صورتی که از جنس چدن نشکن تولید شده باشد حدود ۱۴۰۰ گرم وزن دارد.

 

انواع بست لوله داربست

 

بست چهار پیچ

یکی دیگر از انواع بست های پرکاربرد برای ساخت سازه های داربستی؛ بست چهار پیچ می باشد که مانند بست دو پیچ برای اتصال لوله ها با زاویه ۹۰ درجه و تقاطعی به کار می رود. جهت نصب و اجرای بسته ۴ پیچ به دو برگ مهره ۴ عدد و چهار عدد پیچ نیاز دارید. معمولا جنس این مدل بست لوله داربستی از داکتیل می باشد.

بست گردان

بست گردان در سازه های داربستی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز باشد تا دو لوله متقاطع بر روی یکدیگر حرکت کنند. بر خلاف بست دو پیچ و چهار پیچ نیاز به اینکه لوله ها با زاویه ۹۰ درجه داشته باشند ندارد. به همین خاطر در بازار این محصول را با نام بست ۳۶۰ درجه می‌شناسند که خود دارای انواع دو پیچ، چهار پیچ، شش و هشت پیچ است.

توجه داشته باشید که از بست گردان یا همان بسته ۳۶۰ درجه در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه بیشترین کاربرد را دارد که با جنس چدن نشکن تولید می شود.

بست تخته گیر

برای ساخت داربست‌های ساختمان؛ بست تخت گیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول جهت محکم کردن تخت داربست استفاده خواهد شد با استفاده از این نوع مدل بست؛ داربست مورد نظر محکم می شود. در زمان استفاده از اپراتور در نرفته و سقوط نخواهد کرد. به گونه ای دیگر می توان گفت ضریب اطمینان و ایمنی این مدل بست داربست افزایش پیدا خواهد کرد.

 

قیمت بست لوله داربستی

 

شما بازدید کنندگان عزیز می توانید جهت تهیه بست لوله داربستی از طریق وبسایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمایید. در صورت نیاز به مشخصات و اطلاعات بیشتر کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

فرآیند تولید لوله داربست

آموزش دستورالعمل داربست بندی

 

https://ahanhyper.com//?p=25580

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *