امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

انواع سقف های شیروانی فلزی کدامند و چه مزایا و معایبی دارند ؟

شما برای اینکه بتوانید زیبایی و ایمنی نمای ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید، باید به ساختار سقف ساختمان توجه بیشتری داشته باشید. صددرصد جنس سقف باید از بادوام ترین و البته مقرون به صرفه ترین جنس هایی باشد که شما می توانید در نظر بگیرید. علاوه بر زیبایی، ایمنی و قیمت مناسب سقف باید آسایش و آرامش ساکنین را تأمین نماید. به گونه ای که در مقابل تهدیدهایی مانند زلزله، طوفان و… مقاومت خود را نشان دهد. با توجه به بودجه، نوع کاربرد و شرایط آب و هوایی همیشه از جنس های کاربردی و مقرون به صرفه در ساخت سقف باید استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع سقف های شیروانی فلزی کدامند و چه مزایا و معایبی دارند ؟

انواع سقف شیروانی فلزی

سقف شیروانی فلزی معمولاً برای انواع منازل و ویلاها مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرد که البته، باید با توجه به شرایط آب و هوایی از فلزات گوناگون استفاده کنید. فلز، سفال، سنگ و دیگر محصولات هر کدام می‌توانند جزء عوامل کلیدی برای ساخت انواع سقف های متفاوت شیروانی باشند. معمولاً سقف های شیروانی فلزی را به صورت تک بر، چهار بر و چند بر می شناسند که در ادامه به ساختار هر کدام اشاره می کنیم.

 

انواع سقف شیروانی فلزی

 

سقف شیروانی تک بر

سقف شیروانی تک بر معمولاً از مصالح کمتری برای نصب و تولید خود استفاده می کند و همچنین برای جلوگیری از تجمع آب با طول عمر بالایی همراه است. پس با توجه به این تعریف، شما اگر به دنبال یک سقف شیروانی فلزی کم هزینه و مقرون به صرفه و البته با طول عمر بالا و طولانی هستید، می توانید از سقف شیروانی تک بر استفاده کنید.

سقف شیروانی چهار بر

 اما سقف شیروانی چهار بر فلزی استحکام بیشتری داشته و مقاومت آن در برابر بارش های سنگین و بسیاری از شرایط جوی نامطلوب بسیار بالاست. به صورت مطمئن می توانید از این نوع سقف فلزی استفاده کنید.

سقف شیرانی چند بر

 امروزه از این نوع سقف در انواع گاراژ، انباری و پارکینگ می توان استفاده کرد. معمولاً برای برای مکان هایی که احتمال توسعه سقف وجود دارد، این نوع سقف شیروانی فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. حال با توجه به انواع گفته شده انواع سقف های شیروانی فلزی کدامند و چه مزایا و معایبی دارند ؟

جنس سقف شیروانی فلزی

انواع سقف های شیروانی فلزی کدامند و چه مزایا و معایبی دارند ؟ موضوع اصلی مقاله ماست. بهتر است بدانید که از ورق و پروفیل های خاصی برای ساخت و تولید انواع سقف فلزی شیروانی استفاده می کنند. ورق گالوانیزه رنگی از جمله مصالحی است که در انواع سقف های شیروانی فلزی با استحکام و طول عمر بالای خود مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند.

 

جنس سقف شیروانی فلزی

 

 امروزه ورق گالوانیزه محبوبیت زیادی را در بین دیگر فلزات برای استفاده در سقف شیروانی به خود اختصاص داده اند. هزینه سقف شیروانی با ورق گالوانیزه شاید برای بسیاری از افراد سنگین باشد؛ چرا که قیمت روز آهن آلات با التهابات و نوسانات زیاد افراد را روبرو میکند.

 ورق گالوانیزه و قوطی پروفیل کیفیت های متفاوتی را به نمایش می گذارند و شما بهتر است قبل از هر کاری در مجموعه اینترنتی آهن هایپر https://ahanhyper.com قیمت ورق گالوانیزه و قوطی پروفیل را در مقایسه با رقبا مورد بررسی قرار دهید و سپس نسبت به استفاده از سقف های شیروانی فلزی اقدام نمایید. توجه داشته باشید که شما خود نسبت به خرید ورق مورد نظر چنانچه اقدام کنید، صددرصد می‌تواند در برآورد قیمت انواع سقف شیروانی فلزی بسیار مقرون به صرفه تر باشد.

مزایا و معایب سقف های فلزی شیروانی

از جمله مزایایی که می توان برای پاسخ به سوال انواع سقف های شیروانی فلزی کدامند و چه مزایا و معایبی دارند ؟ در نظر گرفت، این است که سقف های شیروانی فلزی، فشار بیش از حدی را می توانند بر روی سقف تحمل کنند و همچنین در برابر شرایط جوی، مقاومت بالایی را می توان برای آنها در نظر گرفت.

 از ورود باران و برف به درون ساختمان به شکل ویژه و استانداردی جلوگیری می کنند که این خود یک مزیت اصلی به حساب می‌آید. همچنین به خاطر داشته باشید که آب جمع شده را به سمت ناودانی هدایت می‌کنند و با هزینه کاملاً مقرون به صرفه شما می توانید یک سقف شیروانی فلزی اقتصادی را در پایان کار مشاهده کنید. اما از جمله معایب که سقف شیروانی فلزی خود به خود اختصاص می دهد و نداشتن سیستم تهویه مناسب و تعمیر  سخت و دسوار در طولانی مدت است.

 

مزایا و معایب سقف های فلزی شیروانی

 

خرید ورق گالوانیزه

شما برای ساخت انواع سقف فلزی شیروانی می توانید از ورق گالوانیزه و قوطی های پروفیل به راحتی در مجموعه آهن هایپر استفاده کنید. این مجموعه نیست به رقبا با تنوع محصولات خود، همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارد. شما هم اکنون می توانید انواع ورق، تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی و… را با قیمت مناسب به صورت آنلاین و اینترنتی از https://ahanhyper.com خریداری کنید.

با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوب بودن این محصولات را تهیه نمائید و از ان در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید. اینگونه است که انواع سقف های شیروانی فلزی کدامند و چه مزایا و معایبی دارند ؟ می تواند ضرورت اطلاعات خود را به شما نشان دهد.

انواع سقف های شیروانی فلزی کدامند و چه مزایا و معایبی دارند ؟ سؤالی بود که در این مقاله به آن پاسخ شفافی را ارائه دادیم. شما می توانید برای ساخت انواع سقف شیروانی فلزی از محصولات مجموعه آهن هایپر  با قیمتی کمتر از بازار و کیفیت بالا استفاده کنید. این مجموعه مقرون به صرفه ترین و البته بهترین مصالح ساختمانی را با پیش فاکتور آنلاین در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد. توجه داشته باشید که امروزه کمتر کسی به دنبال خرید با هزینه واسطه از بازار فیزیکی است. به هر حال هزینه واسطه خود در پرداخت قیمت تاثیر واضحی می گذارد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

بهترین سقف شیروانی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

https://ahanhyper.com//?p=24085

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *