امروز : پنج‌شنبه 28 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

تشریح الگوریتم شناسایی مارجین حوزه شمش و میلگرد

میلگرد از جمله مقاطع فولادی پرکاربرد و پر استفاده می باشد که امروزه از آن در ساخت و ساز همچنین در بتن استفاده می شود. بتن معمولاً دارای مقاومت کششی پایین می باشد که باید آن را جبران کرد. به همین خاطر از میلگرد برای جبران مقاومت کششی پایین بتن استفاده می شود.

بهتر است بدانید میلگرد ها در انواع ساده، آجدار و کلاف در بازار موجود می باشد که توسط کارخانه های مختلفی در ایران و همچنین در خارج تولید و روانه بازار می شود. هر یک از انواع میلگرد ها معمولاً در کاربردها و کاربری‌های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

بهتر است بدانید از انواع میلگرد ها معمولاً دارای ویژگی ها و خواص منحصر به فردی می باشد. برخی از میلگرد ها قابلیت جوشکاری دارند و اما بر روی برخی از میلگرد ها نمی توان عملیات جوشکاری را انجام داد. شما باید بتوانید نوحه میلگرد را با توجه به کاربرد مورد نظر را انتخاب نمایید.

تشریح الگوریتم شناسایی مارجین حوزه شمش و میلگرد

الگوریتم شاخص معمولاً دو حوزه تولید کنندگان شمش القایی و نورد میلگرد آجدار می باشد. توسط داده ها و اطلاعات موجود در بازار و همچنین استفاده از یک الگوریتم ساده باید امار جامع و میانگین گیری انجام خواهد شد.

معمولاً محاسبات مارجین به صورت نمونه گیری از یک جامعه آماری میانگین گیری و طرح نهایت کشف شاخص فرضی خام برای مقایسه کردن همچنین تشخیص عملکرد آن برای میلگرد به دستیابی حقایق بازار و غیره استفاده خواهد شد.

به طوری که این شاخص های آماری معمولا جنبه تقریبی و کلی دارد که به صورت دقیق نمی توان ذکر کرد. همچنان برای هر یک از اجزای جامعه آماری به صورت مستقل معنا و مفهوم کاربردی ندارد.

 

تشریح الگوریتم شناسایی مارجین حوزه شمش و میلگرد

استفاده از مارجین شمش و میلگرد

بهتر است بدانید استفاده از مارجین شمش و میلگرد دلایلی دارد که باید آن را مد نظر قرار دهید. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • تریلی برای مارجین های واقعی مبادی: قطعاً حادثهm-65;n-65 و o-65 خواهد داد.
  • در صورتی که روند بازار نزولی باشد از مارجین شمش و میلگرد استفاده می شود.
  • معمولاً در سه ماهه اول از یک مارجین خام و متوسط استفاده می شود که نسبت به سه ماهه دوم آن پیشرفت می کند.

در نهایت و از همه مهمتر با اطلاع از ارقام میانگین هر چند خام و مقایسه آن را نسبت به یکدیگر به صورت تقریبی می‌تواند نقاط پیشینه کاذب یا نقاط سربه‌سر تولید را تا حدودی شناسایی نماید. در پایان نیز می توانید نقاط قابل اطمینان برای سرمایه‌گذاری و یا بازه‌های زمانی مناسب برای خرید و فروش تشخیص دهید.

محاسبه شاخص مارجین

توجه داشته باشید محاسبه شاخص ماشین به صورت گسترده جامعه آماری نمونه و میانگین استفاده می شود. سپس یک شاخص فرضی خام برای بررسی و آزمایش نحوه عملکرد تولید میلگرد و همچنین جایگاه آن در بازار خواهد شد.

این شاخص های آماری به صورت تقریبی تخمین زده خواهد شد. به عنوان مثال می‌توان گفت: فرض کنید مبدا تولیدی A و B و C در یک زمان معین T دارای نرخ تولید مشخصی می باشند.

  • A= 2800
  • B= 2900
  • C= 2910

در زمان T به اندازه ۲۱۰۵ واحد آهن قراضه معمولاً به ازای هر کیلو آهن تولید و عرضه می‌شود. با میانگین گرفتن از نرخ تولید A و B و C به اندازه ۲۸۷۰ واحد پول به ازای هر کیلو آهن به دست خواهد آمد. اگر شاخص تقریبی قراضه آهن را از این رقم کم کنیم عدد ۷۶۵ حاصل می شود.

نکته بسیار مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که این رقم تنها یک رقم آماری می باشد و به صورت تنهایی پاسخگو نخواهد بود. همچنین این عدد نشان در نظر گرفتن هزینه های جانبی می باشد و هم می‌خواهد در الگوریتم مارجین یک مارجین متوسطه کاملا خام حساب می شود.

 

تشریح الگوریتم شناسایی مارجین حوزه شمش و میلگرد

 

توجه داشته باشید به دست آوردن شاخص دقیق مادی در کارخانه های تولیدی به اطلاعات دقیق از واحدهای مختلف آن کارخانه و همچنین در نظر گرفتن متغیرهای بستگی دارد. متغییرهایی در محاسبه شاخص هم‌ارزی لازم است.

متغیرهایی مثل حقوق کارکنان، هزینه مربوط به تعمیر دستگاه ها، هزینه مربوط به مواد از دست رفته و … را نیز مورد بررسی قرار دهید. با در نظر گرفتن تمام این عوامل می توانید به صورت دقیق مشخص مارجین را محاسبه نمایید و از آن بهره مند شوید.

مقاطع فولادی امروزی از جمله مقاطع پرکاربرد و و پر مصرف می باشند که امروز در صنایع مختلف و از جمله صنعت ساخت و ساز از آن استفاده زیادی می شود.

اما بهتر است بدانید با توجه به افزایش روز افزون استفاده از این مقاطع توسط تولیدکننده های بسیاری تولید و عرضه می‌شود. شما باید قبل از سفارش و خرید این مقاطع سعی کنید درباره تولید کننده و شرکت سازنده آن بررسی و تحقیق های انجام دهید تا بتوانید نوع مناسبی را انتخاب کرده و از آن بهره مند شوید.

در صورتی که شما این مقاطع فولادی را با کیفیت بالا تهیه نمایید می توانید از کیفیت مناسب آن بهره مند شوید. اما در صورتی که کیفیت مناسبی نداشته باشد امکان دارد برای افرادی که در آن ساختمان تردد دارند خطراتی به وجود آورد. به همین خاطر همواره باید سعی کنید تا از تهیه محصولات با کیفیت بالا اطمینان داشته باشید.

مجموعه آهن هایپر که ارائه دهنده انواع مقاطع فولادی از جمله میلگردها، تیرآهن ها، نبشی و ناودانی و … می باشد. می توانید این مقاطع فولادی را با کیفیت بالا تهیه کرده و از آن در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در انتخاب بهترین مقاطع نیز به صورت کاملاً رایگان می توانید از راهنمایی ها و مشاوره هایی که توسط کارشناسان برتر آهن هایپر که در اختیار شما قرار می دهند بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://ahanhyper.com/ مراجعه نمایید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

میزان تولید میلگرد در ایران چقدر است؟

معرفی انواع شمش فولادی برای تولید میلگرد

https://ahanhyper.com//?p=17888

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *