امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

افزایش قیمت تیرآهن

افزایش قیمت تیرآهن امروزه بسیاری از خریداران را سردرگم کرده است. نوسانات بازار محصولات فولادی همیشه چالش هایی را در بر می‌گیرد که در این میان، تیر آهن به دلیل کاربرد بیشتری که دارد با هر نوع افزایش و کاهش قیمت تأثیر واضحی بر روی ساخت و ساز در پروژه های گوناگون می گذارد. البته افزایشی که ما در مورد آن صحبت می کنیم، یک افزایش جزئی بوده، اما به هر حال همین جزئی بودن شاید هزینه های کلانی را به وجود آورده است که ما قصد داریم در این مقاله بیشتر به این موضوع بپردازیم.

اهمیت تیرآهن در ساخت و ساز

به هیچ عنوان نمی توان نسبت به اهمیت استفاده از تیرآهن در ساخت و ساز بی تفاوت بود. به همین دلیل است که افزایش قیمت تیرآهن می‌تواند بسیاری از پروژه ها را نوسانات زیادی روبرو کند. معمولاً تیرآهن هایی که ثبات بیشتری دارند، دوام بالاتری را به نمایش می گذارند و همین امر می تواند به موفقیت پروژه های ساخت و ساز اشاره واضحی داشته باشد.

 به هر حال ساخت و سازهایی وجود دارند که وزن بسیار سنگینی را می طلبند و تیرآهن نیز مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً برای قسمت هایی همچون سقف و کف تیراهن می تواند وزن قابل قبولی را بر دوش بکشد و به شکل عمودی نسبت به تحمل بار بپردازد و به همین دلیل است که امروزه در اندازه‌های گوناگون تیرآهن ساخته و با توجه به میزان ضخامتی که دارد به فروش میرسد.

 

اهمیت تیرآهن در ساخت و ساز

 

آیا افزایش قیمت تیرآهن منطقی است؟

هرچند افزایش قیمت تیرآهن شاید بسیار جزئی بوده باشد، اما همین افزایش جزئی دغدغه و کشمکش های زیادی را در بازار محصولات فولادی به وجود آورده است. البته بسیاری از کارخانه ها دلیل افزایش قیمت را با قطع شدن برق و گاز و یا حتی در برخی از شرایط بالا رفتن قیمت مواد اولیه مرتبط می دانند.

 اما ناگفته نماند که از اسفند ماه 1400 قطعی برق و گاز وجود نداشته و همچنین مواد اولیه همچون زغال سنگ، سنگ آهن و مواد اولیه دیگر برای ساخت تیر آهن نیز افزایش قیمت خاصی را دنبال نکرده است و تا حدودی شاید ما با یک دلیل غیر منطقی بابت افزایش قیمت تیرآهن روبرو شده ایم.

تأثیر تحریم ها در قیمت تیرآهن

افزایش قیمت تیرآهن را تا حدودی می توان به بلاتکلیفی تحریم ها ربط داد. به این دلیل که اگر توافق حاصل شود شاید قسمتی از تحریم ها رفع گردد و این چنین افزایش قیمت تیرآهن خریداران را شوکه نخواهد کرد. اما به خاطر تقاضای بسیار بازار برای خرید تیرآهن شما باید پارامترهای گوناگون را برای ثبات قیمت این محصول پر کاربرد در نظر بگیرید.

 پارامترهای همچون ارز و تقاضا و حتی رفع تحریم‌ها می توانند به تحلیل بازار به صورت جداگانه کمک کنند.به هر حال در صنعت ساخت و ساز تیرآهن نقش مهمی را در بین محصولات فولادی از آن خود کرده است.  برای ساخت اسکلت فلزی ساختمان نمی توان استفاده از تیرآهن را نادیده گرفت و به هر حال تغییر قیمت حتی به صورت بسیار اندک تاثیر بسزایی در هزینه های برآورد شده در ساخت و ساز را برجا می گذرد. تیرآهن در اندازه های گوناگون تولید می گردد که طبیعتاً اندازه های بالاتر تیرآهن نسبت به اندازه های کوچک تر را باید با برآورد قیمت بیشتری محاسبه کنید.

 به خاطر داشته باشید که هر کارخانه قیمت متفاوتی را برای انواع سایز و ضخامت تیرآهن اعلام می کند. به هر حال خط تولید، هزینه مواد اولیه و… همگی متفاوت هستند. البته کارخانه هایی همچون ذوب تیرآهن با قیمت مناسب تری نسبت به فروش تیرآهن با طرفیت بالا و کیفیت ایده آل اقدام می کنند. این برند یکی از بهترین و پرفروش ترین برندها در مجموعه آهن هایپر به شمار می آید.

نحوه خرید انواع تیرآهن

تیرآهن و یا هرنوع محصول فولادی دیگر را بهتر است از از برندهای معتبر خریداری کنید. به گونه ای که ذوب تیرآهن را می توان جز با کیفیت ها معرفی کرد. اندازه های ۱۴ و ۱۶ ذوب تیر آهن جزء پر کاربرد ترین ها در صنعت به حساب می آیند.

 

نحوه خرید انواع تیرآهن

 

شما می توانید به صورت کیلویی و حتی شاخه ای نسبت به خرید تیرآهن اقدام کنید. به هر حال قیمت تیر آهن در کارخانه ها با توجه به هزینه تولید، نوع مواد اولیه و کیفیتی که در نظر می‌گیرند، متفاوت است. برخی از کارخانه ها با توجه به توان اقتصادی مردم قیمت های منصفانه ای را برای محصولات با کیفیت خود برآورد می کنند که شما اگر از یک مرجع مطمئن همچون آهن هایپر نسبت به خرید انواع تیرآهن اقدام کنید، صددرصد در زمان افزایش قیمت تیرآهن هم می توانید خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

شما عزیزان از سراسر ایران می توانید جهت سفارش و خرید این مقاطع فولادی از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/ اقدام نمائید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره ذکر شده با کارشناسان فروش در تماس باشید.

قیمت تیرآهن

افزایش قیمت تیرآهن  در برخی از شرایط ممکن است به گوش برسد. اما زمانی که شما ناچار به خرید تیرآهن حتی در زمان افزایش قیمت هستید، بهتر است از یک منبع و فروشگاه مناسب به استعلام قیمت تیرآهن بپردازید.

سایت https://ahanhyper.com/ را می توانیم یکی از بهترین گزینه ها برای برآورد قیمت به روز و البته منصفانه انواع تیرآهن جهت خرید مقرون به صرفه مشتریان معرفی کنیم. این نکته را به خاطر بسپارید که این سایت ارائه دهنده انواع محصولات فولادی همچون  پروفیل های ساختمانی، ورق ها، انواع نبشی، ناودانی، انواع پروفیل ها و… به صورت شبانه روزی است. کافیست قبل از خرید و بررسی قیمت با کارشناسان فروش هر بخش در ارتباط باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

بررسی عوامل مهم و تأثیرگذار روی قیمت تیرآهن

بهترین نوع تیر آهن در بازار آهن آلات

https://ahanhyper.com//?p=25919

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *