امروز : دوشنبه 22 جولای 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه پروفیل پایا اصفهان

کارخانه پروفیل پایا اصفهان

یکی از مناطق صنعتی مهم در حال حاضر کشور منطقه­ ی مورچه خورت می­باشد که در همجواری استان اصفهان واقع شده است. شرکت پروفیل پایا اصفهان در ابتدای سال 1384در این ناحیه­ی صنعتی تاسیس گردید.

همان طور که می­دانید اصفهان مهد فولاد سازی ایران است و بزرگ­ترین شرکت­ های فولاد سازی ایران از جمله فولاد مبارکه و پروفیل آسیا در نزدیکی شهر اصفهان قرار دارند. یکی از اصلی­ ترین دلایل ساخت کارخانه پروفیل پایا اصفهان در ناحیه­ ی مورچه خورت نزدیکی به این شرکت ­ها می­ باشد.

ظرفیت تولیدی این کارخانه به 100 هزار تن در سال می­رسد. نوع فعالیت کارخانه پروفیل پایا اصفهان از نوع تولیدی بوده و این تولیدات در زمینه انواع  لوله ها و پروفیل ­های فولادی می ­باشد.

 

شرکت پروفیل پایا اصفهان

 

از جمله مهم­ترین طرح­های توسعه شرکت پروفیل پایا اصفهان می توان به موارد خطوط برش ورق­ های فولادی شرکت و افزایش قابل توجه ظرفیت تولیدی اشاره کرد. این مجموعه­ ی صنعتی توانسته است به این طرح­­های توسعه عمل کند و ظرفیت پروفیل تولیدی را به 8100 تن در سال ارتقا دهد.

حسن قاسمی دستجردی موفق شد کارخانه پروفیل پایا اصفهان را با شماره­ی 14038 به ثبت برساند و این شرکت را جزوی از کارخانه های اصلی ساخت پروفیل و مقاطع فولادی ایران قرار دهد.

در این مجموعه صنعتی افرادی به صورت مستقیم و تعداد زیادی در خارج از کارخانه در بخش‌های مختلف تولیدی و فروش فعالیت می‌کنند تا با همکاری یکدیگر به پیشرفت شرکت پروفیل پایا اصفهان کمک کنند.

یکی از افتخارات کارخانه پروفیل پایا اصفهان ایجاد 4 خط تولیدی متنوع در زمینه‌ی انواع لوله‌ها و پروفیل‌های فولادی می‌باشد. یکی از خطوط مربوط به شیت کن، بخش دیگری مربوط به قسمتی از کارخانه می‌باشد که ورق‌های فولادی را برش می‌دهند تا لوله‌های درز دار سیاه ایجاد کنند و خطوط دیگر به تولید مقاطع فولادی مستطیل شکل و مربعی می‌پردازد.

محصولات کارخانه پروفیل پایا اصفهان

محصولات شرکت پروفیل پایا اصفهان

محصولات شرکت پروفیل پایا اصفهان با استانداردهای ملی تهیه می‌شوند. مقاطع فولادی این مجموعه بر اساس استاندارد ST37  تنظیم شده اند. پایای اصفهان با روش نورد سرد محصولات خود را تولید و به بازار مصرفی عرضه می‌کند.

ورق‌ های سیاه فولادی جزوی از مواد اولیه محصولات شرکت پروفیل پایا اصفهان می‌باشد. این مواد بعد از وارد شدن به کارگاه تولیدی  با دستگاه‌های برش، بریده و در نهایت به خط تولید وارد می‌شوند.

محصولات این شرکت شامل لوله­ های سیاه، لوله ­های درز دار پروفیل، قوطی و سایر مقاطع فولادی می ­باشد. در ادامه­ ی این محتوا با ویژگی ‌های محصولات کارخانه پروفیل پایا اصفهان آشنا می­شویم.

لوله‌های سیاه: به لوله‌ها‌‌ی فولادی که روکش نشده باشد و گالوانیزه نباشد لوله‌ی فولادی سیاه می‌گویند. اکسید آهن به رنگ سیاه دیده می‌شود و علت رنگ سیاه این لوله‌ ها نیز همین مورد می‌باشد. کاربردهای بسیار زیادی از جمله تهیه‌ی بخار با بیشترین فشار‌، استفاده در حمل گاز و آب در شهرستان‌ها و روستا ها دارد.

مهم‌ترین کاربرد لوله‌های سیاه فولادی در حمل و نقل نفت و گاز و صادرات آن به مکان‌هایی که دسترسی به این مواد را ندارند می‌باشد. سودمندی لوله‌های سیاه فولادی به علت مقاومت آن ها و نیاز به مراقبت کم است.

کارخانه پروفیل پایا اصفهان

لوله های درز دار: یکی از مقاطع فولادی تولیدی شرکت پروفیل پایا اصفهان لوله‌های درز دار سیاه می‌باشد. این لوله‌های فولادی را در صنعت با نام لوله‌های صنعتی سنگین و یا لوله‌های درز دار مشهورند. بر اساس استاندارد بین المللی DIN 2440 تولید و تهیه می‌گردند. این لوله‌ها از ورقی که با شیوه‌ی نورد گرم ساخته می‌شود، تهیه می‌گردند.

لوله‌های درزدار سیاه کاربردهای بسیار زیادی از جمله در صنعت نفت و گاز دارد. این لوله‌های فولادی درز دار به دلیل عدم زنگ زدگی، برای جا به جایی آب مناسب می‌باشند. قطر و ضخامت این لوله ها بالای 2 میلی متر است. قبل از مرحله‌ ی ارسال این لوله‌ها به بازار آهن، آزمایشات زیادی بر روی آن‌ها انجام می‌شود که می‌توان به آزمایش پیچش و خمش و فشار اشاره کرد.

پروفیل و قوطی‌های تولیدی شرکت پروفیل پایا اصفهان: از مهم‌ترین محصولات شرکت پروفیل پایا اصفهان تولید پروفیل و قوطی‌های فولادی می‌باشد. قسمت عمده‌ای از هزینه‌های ساخت و ساز مربوط به انواع پروفیل و قوطی است.

بنابراین با کوچک‌ ترین تغییر در افزایش قیمت‌ این نوع تولیدات، هزینه‌های ساختمان سازی نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. از جمله کاربردهای این محصولات می‌توان به ساخت درب و پنجره، چهارچوب‌ها و نرده‌های فلزی اشاره کرد.

محصولات کارخانه پروفیل پایا اصفهان

قیمت محصولات شرکت پروفیل پایا اصفهان

جهت خرید از شرکت پروفیل پایا اصفهان با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان فروش شرکت به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند و تمامی پرسنل شرکت رضایتمندی مشتری را در نظر گرفته و بهترین محصولات را به شما عرضه می‌کنند.

در رابطه با قیمت محصولات شرکت می‌توان گفت که مقاطع فولادی پروفیل پایا اصفهان قیمت ثابتی ندارند و روزانه در حال تغییر می‌باشند.

برای اطلاع از قیمت روز این محصولات به سایت مخصوص شرکت و سایر سایت‌های فروش آهن مراجعه کرده و از قیمت های روز محصولات با خبر شوید. با مراجعه به کانال تلگرام مربوط به شرکت و پیج اینستاگرام آن نیز می‌توانید از ویژگی محصولات و قیمت ها با خبر شوید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه پروفیل پایا اصفهان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر