امروز : دوشنبه 22 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه نورد یاوران زنجان

کارخانه نورد یاوران زنجان

کارخانه نورد یاوران زنجان یکی از مهم ترین شرکت ها و کارخانه های توسعه فلزات و پروفیل های فولادی است. این کارخانه از سال 1384 آغاز به کار کرده است و از آن زمان تاکنون پیشرفت بسیار زیادی در کیفیت تولیدات خود و ظرفیت کارخانه داشته است.

کارخانه نورد یاوران در سال های اخیر به صورت مستقیم 1200 موقعیت شغلی برای افراد ایجاد کرده است که از دستاورد های مهم آن به شمار می رود. میزان سرمایه این شرکت نا مشخص است اما یکی از مهم ترین تولید کنندگان در عرصه صنایع ساختمانی به شمار می رود.

این کارخانه در زنجان واقع شده است و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد در دسترس همه مردم است. کمپانی نورد یاوران با استفاده از نیرو های متخصص و ماشین آلات خاص صنعتی، تولیدات بالایی در طول هر سال دارد.

 

کارخانه نورد یاوران زنجان

 

محصولات تولیدی نورد یاوران زنجان

محصولات تولیدی نورد یاوران زنجان، طیف وسیعی از لوازم مورد نیاز در صنعت ساختمان سازی و صنایع عمرانی را در بر می گیرند؛ به همین دلیل نبشی های آهنی نیز در این خصوص تولید انبوهی دارند. انواع ناودانی با کاربرد های بسیار زیادی که در صنعت دارند، به میزان بالایی تولید می شوند و تولیدات این کارخانه را تکمیل می کند.

انواع نبشی در این کارخانه در سطح استانداردی هستند و کیفیت آن ها تایید شده است. امکان تحویل این محصولات در بنگاه های موجود در تهران نیز وجود دارد و به همین خاطر تحویل این کالا کار بسیار ساده ای می باشد. کلیه محصولات نورد یاوران زنجان با روش های حمل و نقل استانداردی به مشتریان ارائه می شوند.

انواع نبشی نورد یاوران زنجان

ناودانی های با کیفیت این کمپانی نیز در مدل های گالوانیزه تولید می شوند که یکی از بهترین عناصر موجود برای فضای خارجی هر ساختمان به شمار می روند. انواع ناودانی در مدل های شیار دار و ساده در این کارخانه تولید می شوند.

نبشی نورد یاوران زنجان

نورد یاوران زنجان بهترین نبشی ها را برای انجام پروژه های ساختمانی تولید می کند. این نبشی ها با ضخامت 3 تا 6 میلی متر تولید می شوند و هر یک وزن به خصوصی دارند. وزن آن ها به صورت استاندارد، بین 18 تا 32 کیلوگرم است. انتخاب یک نبشی مناسب برای هر ساختمانی بسیار اهمیت دارد و کیفیت کار را بالاتر می برد.

نبشی یکی از پر کاربرد ترین پروفیل های صنعتی است که در حین خرید آن باید به موقعیت ساختمان خود و ابعاد و اندازه های آن دقت داشته باشید. نورد یاوران زنجان انواع نبشی های پرسی و فابریک را تولید می کند که هر یک ابعاد و خصوصیات ویژه ای دارند. مدل های پرسی نبشی های نورد یاوران، از وسط خم شده اند و یک تکه ورق به طول 6 متر هستند.

انواع نبشی های فابریک از همان ابتدا به شکل نبشی از خط تولید خارج می شوند. این مدل ها به دو دسته بال مساوی و بال نا مساوی تقسیم بندی می شوند. این محصولات با استاندارد 5sp تولید می شوند. این نبشی ها را در کارخانه تولیدی نورد یاوران زنجان به صورت کیلوگرمی ارائه می دهند و آن ها را از درب کارخانه بارگیری می کنند. وزن هر شاخه آن 25 کیلوگرم است.

استاندارد های ملی روسی، اروپایی و… از سوی کشور های خارجی به این محصول اختصاص داده شده است. نبشی های ذوبی در این کارخانه برای ساخت انواع خرپا تولید می شوند.

ناودانی نورد یاوران زنجان

ناودانی نورد یاوران زنجان

یکی از با کیفیت ترین تولیدات نورد یاوران زنجان انواع ناودانی های ساختمانی است که در انواع مختلفی تولید می شوند. کارخانه نورد یاوران زنجان این محصولات با وزن قابل قبول و منطقی تولید می کند. ناودانی سایز 6 ایمنی و مقاومت ساختمان شما را بسیار بیش تر می کند. سطح مقطع این محصولات به صورت u  می باشد و شکل ظاهری آن ها شبیه به U انگلیسی است.

این مقطع دارای دو بال و یک جان است. بال های ناودانی در دو طرف آن به صورت موازی قرار گرفته اند. برای نام گذاری هر یک از این ناودانی ها به میزان ضخامت آن ها توجه می شود. ضخامت و تعداد بال هر یک از این ناودانی ها در همه قسمت های ناودانی یکسان است.

در کارخانه نورد یاوران زنجان،  دو مدل ناودانی وجود دارد. انواع ناودانی UNP و UPE در این کارخانه تولید می شوند و هر یک از آن ها کارایی به خصوصی دارند. این محصولات انواع سبک و سنگینی دارند و وزن هر یک از آن ها از جدول اشتال سنگین تر در نظر گرفته شده است.

این ناودانی ها از بیلت های فولادی ساخته شده اند. هر یک از آن ها مواد اولیه بسیار مرغوبی دارند. انواع آن ها را با روش های نورد گرم تولید می کنند. در روش های پرسی در این کارخانه آن ها را به وسیله رول فرمینگ به ناودانی تبدیل می کنند. انواع ناودانی های پرسی نیز با گوشه های گرد در این کارخانه تولید می شوند.

قیمت محصولات نورد یاوران زنجان

سخن پایانی

اگر می خواهید با کیفیت ترین نبشی ها و ناودانی ها را برای ساختمان خود خریداری کنید، به محصولات با کیفیت کارخانه نورد یاوران زنجان توجه کنید و در میان آن ها بهترین ها را خریداری کنید. امکان ثبت سفارش در این کارخانه وجود دارد. مراحل خرید این محصولات و سفارش آن ها هر یک زیر نظر کارشناسان فروش به خوبی انجام می گیرند و در این خصوص می توانید از راهنمایی های آن ها استفاده کنید.

در این مرکز شرایط خرید ارزانی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. هر یک از نبشی ها و ناودانی های تولید شده در این کمپانی از نظر عمر و ماندگاری در جایگاه مطلوبی قرار می گیرند و رضایت مشتریان عزیز را جلب کرده اند. شما می توانید برای یک خرید مقرون به صرفه با مراجعه به سایت https://ahanhyper.com از مشاورین این مجموعه بهترین راهنمایی را داشته باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه نورد یاوران زنجان  با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر