امروز : دوشنبه 25 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه لوله و پروفیل شرکا

کارخانه لوله و پروفیل شرکا

کارخانه لوله و پروفیل شرکا تولید کنندگان داخلی می باشد که  جهت تولید مقاطع فولادی فعالیت خود را شروع کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

همانطور که مشاهده می کنید امروزه صنعت ساخت و ساز نیاز فراوانی به مقاطع فولادی مختلف دارند. در ساخت و ساز از مقاطع فولادی بسیاری در سایزها مختلف و متنوع استفاده می‌شود. تولید کننده های بسیاری هستند که چه در ایران و چه در خارج از ایران نسبت به تهیه و تولید این مقاطع اقدام کرده‌اند.

 در تولید این مقاله سعی شده است از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود. چرا که در صنعت ساخت و ساز تردد افراد بالا بوده و در صورت بی کیفیت بودن این مقاطع امکان دارد برای سلامتی آن ها خطراتی را به همراه داشته باشد.

 

کارخانه لوله و پروفیل شرکا

 

یکی از شرکت های داخلی که جهت تولید لوله و پروفیل اقدام کرده است؛ کارخانه لوله و پروفیل شرکا می باشد. این کارخانه محصولات باکیفیتی را تولید و عرضه کرده است در صنعت ساختمان سازی می توانید از آن بهره مند شوید.

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل شرکا

  1. پروفیل از سایز 20* ۲۰ تا ۱۳۵ * ۱۳۵ در ضخامت های ۲ تا ۴ میلیمتر
  2. پروفیل درب و پنجره از ضخامت ۲ تا ۲.۵ میلیمتر
  3. لوله های صنعتی از سایز ۱.۲ تا ۴ در ضخامت ۲ تا ۳ میلیمتر

محصولات تولیدی کارخانه لوله و پروفیل شرکا

پروفیل

پروفیل ها در انواع مختلفی تولید می شوند. به عنوان مثال می‌توان گفت قوطی پروفیل، نبشی و ناودانی، تیرآهن، میلگرد و … جزء پروفیل ها می باشند. پروفیل در سااختمان سازی، صنعت راه سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل به صورت مربع و مستطیل شکل می باشند که در صنعت ساختمان سازی مهم می باشد.

 از پروفیل‌های با مقطع کوچک در نرده های فلزی، در و پنجره، پیاده روها و .. استفاده می کنند. همچنین برای ساخت ستون و اسکلت فلزی ساختمان از پروفیل با مقطع بزرگ استفاده خواهد شد. پروفیل از پرکاربردترین مواد فولادی می باشند که از آن در راه سازی و ساخت و ساز استفاده می‌کنند.

 به همین خاطر در ابعاد و اشکال متنوع تولید و روانه بازار خواهد شد. به طور کلی می‌توان گفت پروفیل ها در دو دسته پروفیل باز و پروفیل بسته دسته‌بندی خواهند شد. انواع پروفیل های باز عبارتند از: میلگرد، نبشی، تیرآهن و ناودانی. پروفیل بسته شامل لوله و پروفیل های درب و پنجره و … می باشد.

پروفیل مقاطع باز

پروفیل های درب و پنجره که در ابعاد و ضخامت و متنوعی وجود دارند معمولاً برای چارچوب مورد استفاده قرار می گیرند. از جنس های چوب، ام دی اف و قاب پنجره دما در نمای بیرون ساختمان می باشد. پروفیل های باز با سطح مقطع Z نیز دارای ابعاد و ضخامت های متنوع می باشند. از آن در سقف سالن های بزرگ مثل سالن ورزشی، انبار و … استفاده خواهد شد. بهتر است بدانید بیشتر کاربرد پروفیل ها استفاده در ساخت در و پنجره های آهنی می باشد.

کارخانه لوله و پروفیل شرکا | کارخانه لوله و پروفیل شرکا تولید کنندگان داخلی می باشد که  جهت تولید مقاطع فولادی فعالیت خود را شروع کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

پروفیل درب و پنجره

 همانطور که می دانید پروفیل درب و پنجره در تنوع بالا وجود دارد. معمولا این پروفیل ها در ابعاد مختلف می باشند و در هر کاربردی شما می توانید از نوع مناسب آن بهره مند شوید. پروفیل درب و پنجره یکی از سازه های بسیار مهم در ساختمان سازی به شمار می رود و برروی قیمت ساختمان نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

بهتر است بدانید در گذشته افراد توجه کمتری به این پروفیل ها داشتند. اما در حال حاضر تمامی افراد تمایل دارند المان های مناسبی را انتخاب کرده تا بتوانند در طولانی مدت از آن بهره مند شده و در آسایش و رفاه زندگی کنند. اگر پروفیل در و پنجره مرغوب باشد به صورت عایقی در برابر حرارت، صدا و … می باشد و نقش بسزایی نیز زیبایی ساختمان خواهد داشت.

 انتخاب پروفیل درب و پنجره مناسب باعث می‌شود تا کیفیت درب و پنجره ها بالا رود. معمولاً پروفیل درب و پنجره فلزی کاربرد بالایی در صنعت ساختمان سازی دارد. این پروفیل در برابر زلزله و شرایط محیطی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. شرکت لوله و پروفیل شرکا این پروفیل را در ضخامت های ۲ تا ۲.۵ میلیمتر تولید می کند.

 معمولاً این پروفیل از چند متریال مختلف تولید خواهد شد که توسط ورق گرم و آهنی تولید و روانه بازار می شود.

بهتر است بدانید هزینه درب و پنجره پروفیل آلومینیومی نسبت به پروفیل غیر فلزی ها تا حدودی بیشتر می باشد. پروفیل فلزی معمولاً باکیفیت‌ترین پروفیل بوده و بیشترین هزینه نیز برخوردار است.

در ساخت پروفیل های درب و پنجره از جنس و متریال یو پی وی سی، فولاد، آلومینیوم، کامپوزیت، چوب و … استفاده می شود.

لوله های صنعتی

لوله های صنعتی

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت لوله و پروفیل شرکا؛ لوله های صنعتی می باشد که به نام لوله فولادی شناخته خواهد شد. این لوله ها در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. از مهم‌ترین کاربردهای آن می‌توان به هصنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی و قطعه‌سازی و … اشاره کرد.

بهتر است بدانید از این لوله ها در سایز ها و ضخامت های مختلف معمولاً برای پروژه های ساختمانی و ساخت و سازهای فلزی سبک و سنگین نیز می‌توان بهره مند شد. به همین خاطر سایز بندی لوله ها با توجه به کاربرد آن متفاوت می باشد.

 بهتر است شما قبل از تهیه لوله های صنعتی با انواع آن آشنا شوید و بتوانید از نوع مناسب آن بهره مند شوید. همانطور که می دانید لوله‌های فولادی در انواع مختلفی وجود دارد. برخی از انواع لوله های صنعتی عبارتند از:

لوله درز دار

لوله ها از طریق شکل دادن ورق های فولادی در ضخامت های مختلف تولید می شود. پس از برش کاری و عبور از غلتک های نورد معمولاً تولید شده که به شکل استوانه می‌باشند. محل درز آن ها توسط جوشکاری انجام می شود. با توجه به وجود درز و جوشکاری معمولاً مقاومت کمتری دارند.

در صنایع مختلف در ساختمان ها به عنوان لوله های آب، لوله های شوفاژ، گاز خانگی ، لوله داربستی و … استفاده می شود. لوله های درزدار به لوله های سیاه نیز معروف هستند. لوله های درز دار در انواع لوله سیاه، لوله های جدار چاهی، لوله اسپیرال، لوله کالوپ و … در بازار موجود می باشند.

لوله بدون درز

یکی دیگر از لوله های صنعتی؛ لوله بدون درز می باشد که معمولاً در ساخت و تولید این لوله ها هیچگونه درز و جوشی وجود ندارد. به همین خاطر از مقاومت بالایی نیز برخوردار است که این لوله ها معمولاً به روش اکسترود تولید و روانه بازار می‌شود.

قالبی مستقیم شمش فلز فولادی به شکل لوله بدون درز تبدیل خواهد شد. در مواردی که درجه حرارت و فشار سیال عبوری بالا باشد می‌توان از این لوله ها بهره مند شد. لوله های بدون درز در انواع لوله مانیسمان، لوله گوشتدار وجود دارند.

از دیگر لوله های پرکاربرد در صنعت می توان به لوله آلومینیوم، لوله استنلس استیل، لوله گالوانیزه، لوله پلاستیکی، لوله مسی، لوله چدنی، لوله برنجی، لوله های سربی، لوله های سیمانی، لوله های سفالی و … اشاره کرد.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه لوله و پروفیل شرکا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر