امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد کالا فوکا

کارخانه فولاد کالا فوکا

کارخانه فولاد کالا فوکا از اعضای نسل سوم هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد می باشد. این شرکت با هدف تامین کردن قراضه صنعتی در راستای افزایش راندمان تولیدی شرکت  های فولادی و حفاظت از محیط زیست فعالیت می کند.

شرکت مربوطه با مشارکت شرکت آلمانی تاسیس شده است و مجهز به انواع دستگاه های پیشرفته می باشد و ظرفیت تولید سالانه این شرکت دو هزار و ۲۰۰ هزار تن توسط دستگاه های پیشرفته است. این شرکت می تواند در کمتر از دو دقیقه خودرو های فرسوده را به قطعات کوچک خرد کند و امکان تفکیک و جداسازی برنج و آهن و شیشه و پلاستیک و آلومینیوم و مس را با استفاده از دستگاه shredder دارد.

 

کارخانه فولاد کالا فوکا

 

این شرکت واقع در کیلومتر ۵۵ جاده اصفهان شیراز می باشد و دارای مراکز اسقاط با گریدA است . ذکر کنیم که این مراکز در کشور جزو مجهز ترین مراکز می  باشند . کارخانه فولاد کالا فوکا دارای دستگاه های مجهز shredder و shearpress است.

کارخانه فولاد کالا فوکا

محصولات تولیدی کارخانه فولاد کالا فوکا

از محصولات فولاد کالا فوکا می توان به انواع ورق اشاره کرد. ورق سیاه از جمله محصولاتی می باشد که در صنایع مختلف و گوناگون استفاده می  شود و این ورق ها در کارخانه فولاد کالا فوکا در انواع مختلف و گوناگون تولید شده است.

ورق های تولید شده طی فرایند گوناگونی در انواع سایز ها طراحی می شوند. ورق در دو رنگ سفید و رنگی و ورق های گالوانیزه وجود دارد و هر کدام از این محصولات دارای کاربرد های گوناگونی هستند. این شرکت انواع ضایعات آهن و فولاد را تولید می کند. محصولات شرکت با استفاده از استاندارد های خاصی تولید شده و دارای سطح کیفی بسیار بالایی هستند.

ورق ها مقاومت بسیار خوبی دارند و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند. در حقیقت در این شرکت انواع ورق های  گالوانیزه و ورق های رنگی و ورق های آلیاژی در سایز بندی های مختلف وجود دارد . ورق سیاه، ورق گالوانیزه گرم است و در نورد گرم تولید می شود.

ورق سیاه در دمای بسیار بالا در کوره قرار می گیرد. ورق سیاه انواع مختلفی دارد و به صورت ورق صنعتی و ورق سیاه معمولی موجود است و استاندارد های مختلفی دارد. ورق به صورت ورق سیاه نازک نیز وجود دارد و دارای ضخامت های مختلفی بوده همچنین ابعاد ورق سیاه گوناگون می باشد و از این لحاظ دارای مدل های مختلفی است.

انواع ورق فولاد کالا فوکا

ورق شرکت فولاد کالا فوکا

شرکت فولاد کالا فوکا از شرکت های پیشرو در تولید انواع ورق می باشد. این شرکت انواع ورق های سیاه معمولی و ورق سیاه صنعتی را با استاندارد های جهانی تولید کرده است. ورق سیاه معمولی دارای مقاومت خوبی بوده و با ورق های صنعتی تفاوت زیادی دارد. انواع ورق ها مانند ورق های گالوانیزه و ورق های رنگی و ورق سیاه از جمله ورق های تولید شده در این شرکت می باشد که دارای ضخامت و اندازه های مختلفی است.

ورق های فولادی در سایز های دومیل و سه میل و سایز ۴ میل و ۶ میل ، ۸ میل ، یک میل ، ۲۰ میل ، ۱۰ میل نیز وجود دارند. عرض انواع ورق ها کاملاً متفاوت بوده و دارای عرض های گوناگون هستند.

ورق از محصولات پر کاربرد در صنعت ها است و به صورت نورد گرم و نورد سرد ساخته می شود. البته ورق های گالوانیزه با روش  های نورد گرم تولید می  شوند و از لحاظ مشخصات ظاهری و کاربرد با یکدیگر تفاوت آشکاری دارند. این ورق ها با استفاده از بهترین استاندارد ها ساخته می شوند به همین دلیل سطح مقاومت بسیار خوبی را دارا هستند و می توانند در انواع صنعت ها به راحتی مورد استفاده قرار گیرند.

ورق سیاه که نام دیگر آن ورق گالوانیزه گرم است از فولاد ساخته می شود. ورق سیاه به دسته بندی های گوناگونی تقسیم می شود که در قسمت بالا به آنها اشاره کردیم و این دسته بندی ها در صنعت های گوناگون کاربرد بسیار بالایی دارند و در برابر انواع فشار مقاومت لازم را دارا می باشند.

کاربردهای ورق کارخانه فولاد کالا فوکا

شرکت فولاد کالا فوکا انواع ورق ها را در بهترین کیفیت تولید می کند. ورق ها در صنایع گوناگون مانند صنایع ساختمان سازی نقش بسیار جدی دارند. البته باید اشاره کنیم که از ورق ها در صنعت خودروسازی برای ساخت انواع خودرو ها مانند بدنه خودرو استفاده می کنند و این محصولات در سازه های عظیم نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق کاربرد بسیار زیادی در ساخت تانکر ها دارد و علاوه بر این موارد در ساخت اسکلت سازه های گوناگون نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربرد ورق می توان به استفاده آن ها در سوله های عظیم اشاره کرد. ورق های صنعتی بیشترین کاربرد را در سوله سازی و صنایع ساختمانی دارند، همچنین این محصولات در پروژه های مخزن سازی و پروژه های سدسازی مورد استفاده قرار می  گیرند. ورق های فولادی با توجه به انواع گوناگونی که دارند دارای کاربرد های مختلفی هستند.

کاربردهای ورق کارخانه فولاد کالا فوکا

ورق های سیاه از پرکاربردترین انواع ورق به شمار می روند و در تولید انواع پروفیل مورد استفاده قرار می  گیرند.

انواع ورق علاوه بر استفاده در تولید بدنه خودرو در تولید کف خودرو نیز استفاده می شوند. ورق ها همچنین در صنایع کشتی سازی برای ساخت انواع کشتی ها مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر این موارد کاربرد بسیار زیادی در ساخت و تولید انواع لوله های درزدار دارند.

ورق رنگی نیز علاوه بر ساختمان سازی در ساخت لوازم خانگی و صنعت حمل و نقل برای تولید انواع اتاق خودرو و ماشین های سنگین استفاده می  شود و این محصول کاربرد زیادی در صنایع فلزی دارد.

سخن پایانی

شرکت فولاد کالا فوکا از شرکت هایی می باشد که انواع ورق ها را تولید می  کند. ظرفیت تولید این شرکت به صورت سالانه ۲۰۰ هزار تن است و از انواع دستگاه  های پیشرفته برای تولید محصولات خود استفاده می  کند. کارخانه فولاد کالا فوکا همچنین می تواند در عرض کمتر از ۲ دقیقه خودرو های فرسوده را به قطعات کوچک تبدیل کند و لوکیشن و موقعیت مکانی این شرکت در کیلومتر ۵۵ جاده اصفهان شیراز است.

شرکت مذکور از انواع استاندارد های جهانی برای تولیدات محصولات خود استفاده می کند. این شرکت فعالیت خود را در راستای افزایش راندمان تولیدی انواع شرکت ها انجام داده و هدف آن حفاظت از محیط زیست است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد کالا فوکا با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر