امروز : جمعه 19 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه فولاد حسن رود گیلان

کارخانه فولاد حسن رود گیلان

فولاد حسن رود گیلان یکی از شرکت های تولید کننده انواع میلگرد، تیرآهن و پروفیل ها و … می باشد که به نام شرکت نورد فولاد گیلان نیز شناخته می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم شرکت فولاد حسن رود گیلان به همراه محصولات تولیدی را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

کارخانه نورد فولاد گیلان در سال ۱۳۸۳ در جاده رشت تاسیس شد. این کارخانه در محصولات تولیدی خود از استانداردهای جهانی و بین‌المللی استفاده کرده همچنین تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن در ساخت این محصولات استفاده کرده است که بر کیفیت بالای آن افزوده و باعث شده است تا از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

 

فولاد حسن رود گیلان

 

محصولات نورد فولاد گیلان 

کارخانه فولاد حسن رود گیلان

همانطور که ذکر شد شرکت فولاد حسن رود گیلان محصولات بسیاری را تولید و روانه بازار کرده است که شما می‌توانید در کاربردهای بسیاری از آن بهره مند شوید. برخی از محصولات تولیدی این شرکت عبارتند از:

  1. ورق روغنی
  2. ورق های کار کربن متوسط تا بالا
  3. میلگرد آجدار A2 در سایز 8 و 10
  4. میلگرد آجدار A3 در سایز های 12 و 14 و 16 و 18 و 20

توجه داشته باشید معمولاً این محصولات پس از اینکه از پروسه نورد عبور کنند جهت تعویض از خط شستشوی الکترولیتی و همچنین جهت اسکار ناصافی آیتم کشش و اصلاحی کلاف عبور خواهد کرده و به صورت خروجی محصول به صورت ورق تمیز کاری شده و کاملا یکدست به بازار روانه می شود. تمامی این محصولات توسط استانداردهای جهانی تولید شده که در صنایعی مانند ساختمان سازی، خودروسازی، لوازم خانگی و … کاربرد دارد.

ورق روغنی

یکی از محصولات تولیدی فولاد حسن رود گیلان؛ ورق های روغنی می باشند. توجه داشید این ورق های  روغنی معمولاً توسط نورد سرد تولید می‌شود که پس از تولید برای جلوگیری از زنگ زدگی، روغن کاری خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت در صنعت فولاد به ورق هایی که توسط نورد گرم تولید شوند ورق های سیاه و به ورق های تولیدی با نورد سرد نیز معمولا ورق روغنی گفته خواهد شد.

 ورق های روغنی پایه ساخته ورق های گالوانیزه می باشد. بهتر است بدانید این ورق ها از ظاهری بسیار زیبا و شیک برخوردارند. به همین خاطر در کارهایی که نیاز به ظاهر زیبا دارند؛ معمولا از این ورق ها استفاده می‌شود. معمولاً در مصالح ساختمانی، بدنه‌خودرو لوازم خانگی، ساخت قفسه و پانل ها و … از ورق های روغنی استفاده می کنند.

 بهتر است بدانید این ورق ها معمولاً دارای مقاومت بالا می باشند که باعث شده است تا در صنایع مختلف از آن بهره مند شود. ورق های روغنی که توسط کارخانه فولاد حسن رود گیلان تولید می شود معمولاً در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می شود و به راحتی می‌توانید از آن بهره مند شوید .

ورق های کربن متوسط تا بالا یکی دیگر از محصولات تولیدی فولاد حسن رود گیلان ورق های کربن متوسط تا بالا می باشد که این ورق ها از با کیفیت ترین محصولات تولیدی این شرکت می باشد. فولادهای کم کربن معمولاً دارای ۳۰ درصد کربن می باشند. بزرگترین نوع فولاد کربنی محصولات مسطح می باشد که در نورد سرد قرار دارند. فولادهای متوسطه کربن مانند فولادهای کم کربن هستند که کربن سید تا 0.6 درصد و منگنز از ۶۰ درصد را ۱.۶۵ درصد متغیر می‌باشد.

فولادهای کربنی می توان‌در محورها، دنده ها و همچنین میل لنگ، کوپلینگ و فرمان و … استفاده کرد. فولادهای با کربن و فوق العاده بالا معمولاً آلیاژهای آزمایشی می باشند که دارای ۲۵ تا کربن می باشند که این به صورت ترمومکانیکی برای تولید میکرو سیستم ها فروردین فرآوری شده که شامل ذرات مسطح کروی و ناپیوسته می باشند.

میلگرد آجدار A2

 

میلگرد آجدار A2

میلگرد آجدار A2 در رده میلگرد های نیمه سخت با عاج ساده قرار دارند که دارای یک محور در امتداد طولی بوده و یکسری دور پیچ به صورت مارپیچ نسبت به محور طولی قرار دارد. این محصولات از مقاومت بالایی برخوردار است که از نظر کاربرد در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

 تنش جاری میلگرد A2 تقریبا 3000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و همچنین طرح گسیختگی آن ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است. همچنین تغییر شکل پلاستیک این محصول در محدوده ۱۹ درصد تعیین شده است.

 توصیه می شود در صورت امکان از جوشکاری بر روی این میلگردها پرهیز شود اما در صورت اجبار می توانید انجام دهید. شرکت فولاد حسن رود گیلان این میلگردها را در سایزهای ۸ و ۱۰ سانتی متر طراحی و روانی بازار کرده است.

میلگرد آجدار A3

این میلگردها در رده سخت با آج پیچیده می باشند که شکل اج دار آن به صورت مارپیچ است. بهتر است بدانید شکل موج ها بر روی این میلگردها نسبت به محور طولی به صورت جناقی یا هشتی شکل می باشد. همچنین این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. تنش جاری میلگرد 4000 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و تنش گسیختگی آن ۶ هزار کیلوگرم بر سانتیمتر مربع می باشد.

 همچنین تغییر شکل نسبی پلاستیکی نیز ۱۴ درصد می باشد که این میلگرد را به عنوان میلگرد خشک می شناسند. توجه داشته باشید نباید به هیچ عنوان بر روی این میلگرد ها از عملیات جوشکاری انجام دهید. از این محصول در ساخت و ساز و تیر ها و ستون ها و … استفاده می کنند. مجموعه فولاد حسن رود گیلان این محصول را در سایزهای مختلف از ۱۲ الی ۲۰ سانتی متر مربع طراحی و تولید کرده است که شما با توجه به کاربرد مورد نظر خود می توانید از نوع مناسب آن بهره مند شوید.

تیرآهن

مجموعه آهن هایپر انواع میلگرد ها و تیرآهن ها و ورق هایی که توسط شرکت های مختلفی از جمله شرکت حسن رود گیلان طراحی و تولید می‌شود را عرضه و روانه ی بازار می‌کند. شما می‌توانید از این میلگرد ساده در صنعت ساختمان سازی و …. استفاده نمایید و از عملکرد بهتر آن بهره مند شوید. با مراجعه به سایت https://ahanhyper.com/ می توان نسبت به تهیه و سفارش میلگرد، تیرآهن و … اقدام نمایید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه فولاد حسن رود گیلان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر