امروز : یکشنبه 24 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنعتی فولاد بهمن

کارخانه صنعتی فولاد بهمن

گروه صنعتی فولاد بهمن با حضور تاثیر گذار در بازار رقابتی این عرصه توانسته است منجر به افزایش سهم این شرکت در بازار فولاد شود. این مجموعه با بهره گیری از مراکز تحقیقاتی وعلمی، دانش و تجربه نیروی انسانی کارآمد و همچنین حضور در عرصه ملی و بین المللی سعی در تحقق این اهداف دارد.

ظرفیت تولید این مجموعه 120 هزار تن در سال می باشد و توانسته است کامل ترین واحد فرم دهی ورق های رنگی به طرح سفال، کرکره و عرشه های فولادی را در کشور به بهره برداری برساند. در ادامه در مورد این مجموعه بیشتر توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

 

گروه صنعتی فولاد بهمن

 

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

معرفی گروه صنعتی فولاد بهمن

انواع محصولات گروه صنعتی فولاد بهمن

استانداردهای گروه صنعتی فولاد بهمن

فرآیند تولید ورق رنگی گروه صنعتی فولاد بهمن

قیمت ورق رنگی گروه صنعتی فولاد بهمن

معرفی گروه صنعتی فولاد بهمن

گروه صنعتی فولاد بهمن در استان مازندران، شهرستان قائمشهر در 10 کیلومتری جاده شیرگاه در سال 1390 ساخته شده است، هدف از احداث این مجموعه تولید انواع مختلف پوشش های پی وی سی و لمینیت بر روی کویل های فولادی، گالوانیزه و ورق رنگی با ظرفیت تولید 120هزار تن در سال می باشد.

دراین مجموعه با استفاده از پوشش دهی غلتکی رنگ کاری ورق انجام می گیرد که استفاده از این روش دارای مزایایی مانند سازگاری با محیط زیست، سرعت بالا و صرفه جویی از نظر اقتصادی در رنگ می باشد.

بعد از مرحله رنگ کاری و ایجاد روکش لمینت بر روی ورق گالوانیزه، فرم دهی آن صورت می گیرد و با فرم دهی این ورق ها محصولات گوناگون با طیف های رنگی مختلف از جمله انواع ورق طرح سفال، ورق کرکره رنگی طرح نما و عرشه فولادی ساخته می شود، که دارای استاندارد ملی می باشند.

انواع محصولات گروه صنعتی فولاد بهمن

در این کارخانه دو نوع محصول پایه شامل ورق رنگی در رنگ های نارنجی، سبز، سفید، قرمز، آبی، پرتقالی و قهوه ای می باشد. و معمولا در ضخامت 0.48 میلی‌متر و عرض 125 سانتی‌متر ساخته می شود. در واقع این محصولات پایه ورق هایی هستند که در فرایند تولید رنگ آمیزی شده و لایه های PVC سطح آن را پوشش داده، و سرانجام به صورت کلاف های بزرگ از خط تولید خارج می شوند.

محصولات کارخانه صنعتی فولاد بهمن

دیگری محصول نهایی شامل شکل دهی ورق رنگی به طرح هایی مانند سفال بهمن، سفال ایتالیا، سفال چین، سفال سوله، سفال ژاپن، سفال قراضه، کرکره سینوسی درشت و ریز، کرکره ذوزنقه، کرکره شادولاین و همچنین طرح نمای زیرکوپ، طرح نمای برجسته و عرشه فولادی می باشد. در ادامه به توضیح جداگانه هرکدام خواهیم پرداخت:

انواع ورق گالوانیزه رنگی شیروانی طرح سفال:

سفال طرح سوئد: ورق گالوانیزه رنگی در این کارخانه برای سفال طرح سوئد با عرض 100 تا 125 و عرض مفید 85 تا101سانتیمتر می باشد.

سفال طرح چین: ورق گالوانیزه رنگی در این کارخانه برای سفال طرح چین با عرض 100 تا 125 و عرض مفید 72 تا 87 سانتیمتر می باشد.

سفال طرح بهمن:ورق گالوانیزه رنگی در این کارخانه برای سفال طرح بهمن با عرض 100 تا 125 و عرض مفید 85 تا 105 سانتیمتر می باشد.

سفال طرح ژاپن: ورق گالوانیزه رنگی در این کارخانه برای سفال طرح ژاپن با عرض 100 تا 125 و عرض مفید 85 تا 103 سانتیمتر می باشد.

سفال طرح فرانسه: ورق گالوانیزه رنگی در این کارخانه برای سفال طرح فرانسه با عرض 100 تا 125 و عرض مفید 82 تا 102 سانتیمتر می باشد.

شرکت صنعتی فولاد بهمن

انواع ورق کرکره رنگی

کرکره سینوسی درشت: ورق گالوانیزه رنگ شده در این کارخانه برای کرکره سینوسی درشت با عرض 100 تا 125 سانتیمتر و عرض مفید 82 تا 106 سانتیمتر برای یک دنده اورلپ و 75 تا 98 سانتیمتر برای 2 دنده اورلپ می باشد.

کرکره سینوسی ریز:

ورق گالوانیزه رنگی تولیدی این کارخانه برای کرکره سینوسی ریز دارای عرض مفید 83 تا 104 سانتیمتر برای یک دنده اورلپ و 79 تا 100 سانتیمتر برای دو دنده اورلپ و همچنین عرض 100 تا 125 سانتیمتر می باشد.

کرکره ذوزنقه: ورق گالوانیزه رنگی در این کارخانه برای کرکره ذوزنقه با عرض 100 تا 125 سانتیمتر و عرض مفید 78 تا 92 سانتیمتر می باشد.

کرکره شادولاین: ورق گالوانیزه رنگی در این کارخانه برای کرکره شادولاین با عرض 100 تا 125 سانتیمتر و عرض مفید 87 تا 94 سانتیمتر می باشد.

معرفی انواع عرشه فولادی

ورق گالوانیزه رنگی در این کارخانه برای سقف عرشه فولادی با عرض 125 سانتیمتر و ارتفاع 65 تا 75 سانتیمتر و عرض مفید 91 تا 95 سانتیمتر می باشد.

استانداردهای گروه صنعتی فولاد بهمن

محصولات کارخانه صنعتی فولاد بهمن شامل انواع ورق های رنگی دارای استانداردهای ملی می باشند، این استانداردها شامل استاندارد JIS G3312 و استاندارد ISO 9016 می باشد.

فرآیند تولید گروه صنعتی فولاد بهمن

خط تولید گروه صنعتی فولاد بهمن با ظرفیت 120 هزار تن در سال به صورت پوشش دهی غلتکی طراحی شده است. محصولات تولیدی ساخت این شرکت در شرایط آب و هوایی در برابر خوردگی و شکل پذیری دارای مقاومت بالایی می باشند.

از دیگر مزیت های این خط تولید علاوه بر سرعت بالا، سازگاری با محیط زیست و مصرف اقتصادی رنگ می توان به رنگ کاری لمینت پی وی سی، گالوالوم و گالوانیزه در طرح های مختلف اشاره کرد. در این فرآیند تولید ضخامت رنگ رویه 18 تا 20 میکرون، ضخامت آستر 4 تا 7 میکرون و ضخامت رنگ زیر ورق 5 تا 8 میکرون و مجموع ضخامت رنگ بر روی ورق 27 تا 35 میکرون است.

فرآیند تولید در کارخانه صنعتی فولاد بهمن

مراحل رنگ کاری ورق گروه صنعتی فولاد بهمن شامل:

1-کلاف گالوانیزه اکسین شده

2- بازکردن و اتصال کلاف ها

3- چربی زدایی با مواد قلیایی

4- شستشو

5- خشک کن

6- اعمال پوشش شیمیایی

7- کوره

8- اعمال رنگ

قیمت ورق رنگی گروه صنعتی فولاد بهمن

کارخانه های زیادی در کشورمان به تولید ورق رنگی می پردازند. شرکت گروه صنعتی فولاد بهمن یکی از بزرگترین کارخانه های تولید ورق های رنگی شیروانی کشور محسوب می شود. قیمت فولاد گروه صنعتی بهمن به عوامل مختلفی از جمله ترکیب عناصر به کار رفته در ورق فولاد، قیمت مواد اولیه، قیمت دلار، مقدار تقاضای بازار و نوع کاربرد آن بستگی دارد.

به دلیل نوسانات بازار فولاد و همچنین ثابت نبودن قیمت می توانید جهت تهیه ورق رنگی گروه صنعتی فولاد بهمن و اطلاع از قیمت آن به سایت این کارخانه مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنعتی فولاد بهمن با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر