امروز : شنبه 13 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
محصولات تولیدی کارخانه صنایع فولاد فردوس باختر

کارخانه صنایع فولاد فردوس باختر

صنایع فولاد فردوس باختر در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد و در استان آذربایجان غربی به تولید انواع تیرآهن های فولادی اقدام کرد که توانست به سرعت به عنوان تولیدکننده برتر را از آن خود نماید. در ادامه این مطلب قصد داریم محصولات تولیدی صنایع فولاد فردوس باختر را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 همانطور که ذکر شد این شرکت در استان آذربایجان غربی شهرستان ارومیه مشغول به فعالیت بوده و محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. این شرکت توانست به سرعت به عنوان تولیدکننده برتر و از آن خود کند. توجه داشته ‌باشید تیرآهن IPE  فولاد فردوس باختر از با کیفیت ترین محصولات می باشد که در سایز های مختلف تولید و روانه بازار شده است.

 

صنایع فولاد فردوس باختر

 

 با توجه به کیفیت بالا از این تیرآهن در کاربردهای بسیاری استفاده می‌شود که باعث محبوبیت بالای ان شده و همچنین به کشورهایی مانند چین و روسیه نیز صادر می‌شود. در ساختمان سازی این تیرآهن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده که در کشورهای  ایران و کشورهای اروپایی تولید شده است.

کارخانه صنایع فولاد فردوس باختر

 تیرآهن IPE فولاد فردوس باختر معمولاً در ارتفاع ۸۰ تا ۶۰۰ میلی متر تولید و روانه بازار می‌شود. در صورتی که تیرآهن های IPE در ارتفاع ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیمتر در بازار موجود می باشد.

کاربرد این تیرآهن ها در ساخت خرپا، ستون بندی، پوشش سقف و اسکلت سازی، کشتی سازی و پالایشگاه و … می باشد. معمولا شکل ظاهری این تیرآهن ها مانند H می باشد.ضخامت بال نیز به صورت یکسان است.

بهتر است بدانید از این محصولات معمولا در ستون ها به صورت مرکب استفاده می کنند. زمانی که شما می خواهید تیرآهن IPE را تهیه کنید؛ برای تشخیص آن کافیست به دو لبه آن دقت کنید بال ها اگر کاملا یکنواخت و یکسان باشند تیر آهن IPE می باشد.

اگر  ضخامت بالا یکسان نباشند نیز مدل تیراهن INP است. در تیر آهن های INP  معمولاً بال ها به صورت نازک می باشند. ضخامت بال نیز از ابتدا تا انتها به صورت یکسان می‌باشند. درصورتی که استقامت بال ها در تیرآهن های IPE کاملا یکسان و یکنواخت می باشد.

محصولات کارخانه صنایع فولاد فردوس باختر

 

کاربرد تیرآهن آی پی تولیدی توسط صنایع فولاد فردوس باختر

همانطور که می دانید یکی از محصولات تولیدی شرکت فولاد فردوس باختر تیرآهن IPE می باشد. از مهمترین پروفیل های ساختمانی بوده و کاربردهای متنوعی در صنعت ساختمان، پروژه‌های عمرانی به صورت ستون، خرپا، نعل، درگاه تیر، در پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری و … دارد.

توجه داشته باشید استفاده از تیرآهن مزایای بسیاری را به همراه دارد. برخی از این مزایا عبارتند از: استفاده در سازه هایی که مرتفع هستند، بسیار پرکاربرد بوده و نسبت به بتن فضای بسیار کمتری را اشغال خواهد کرد. همچنین شما به راحتی می توانید چندین قطعه را به یکدیگر اتصال دهید.

  نصب و اجرای تیرآهن معمولا بسیار راحت و سریع تر می باشد. پس از پایان یافتن سازه شما باز هم می توانید آن را توسعه دهید. از مزایای دیگر این محصول پیش ساخته بودن آن می باشد. شرکت فردوس باختر سعی کرده است تا این محصول را در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار کند. همچنین در تولید آن از مواد با کیفیت بالا و مرغوب استفاده شده است.

میلگرد آجدار A3

یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت صنایع فولاد فردوس باختر؛ میلگرد شاخه ای می باشد که به میلگرد آجدار گفته می‌شود. این میلگرد یکی از بهترین مصالح مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد.  این اج ها بر روی میلگرد ها معمولاً باعث افزایش استحکام و قدرت بتن در فشار های احتمالی می‌شود که یکی از مزایای بسیار مهم این محصولات می باشد.

 توجه داشته باشید میلگردهای اجدار A3  به عنوان میلگرد های سخت به حساب می آید. اج ها بر روی میلگردها به صورت هفت و هشت (جناغی)  طراحی خواهند شد و مقاومت بیشتری را به همراه دارد. میلگردهای آجدار معمولاً از شمش و بیلت های فولادی تولید می شوند که از فرایند نورد گرم برای تولید این میلگردها استفاده خواهد شد.

 در نظر داشته باشید برخی شرکت ها سعی می‌کنند تا از ضایعات آهن برای تولید میلگرد استفاده کنند که این بر رسانا و کیفیت میلگردها تاثیر بد گذاشته و باعث می‌شود تا از کیفیت آن کاسته شود. میلگردهای آجدار معمولاً دارای برآمدگی های می باشد که مانع زنگ زدگی شده و باعث افزایش سرعت استحکام که میلگرد بابت نخواهد شد و تحکیم یکپارچه‌ای را به وجود خواهد آورد.

توجه داشته باشید امروز با توجه به هیجانات بازار و قیمت میلگرد آجدار بخش بازار فولاد از نرخ ارز در بازار داخلی و خارجی تاثیر پذیر می‌باشد. قیمت داخلی این محصول به قیمت صادراتی بسیار نزدیک می باشد که این باعث کاهش تقاضای داخلی شده است.

به طور کلی می‌توان گفت عواملی مانند: وزن میلگرد، نوع میلگرد و کیفیت، برند سازنده و … بر قیمت این محصولات بسیار تاثیر گذار می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آهن هایپر در تماس باشید.

  میلگردهای کارخانه صنایع فولاد فردوس باختر

شرکت صنایع فولاد فردوس باختر از شرکت های بسیار معتبر می باشد که جهت تولید پروفیل های ساختمانی صنعتی و همچنین تیرآهن و میلگرد ها با کیفیت بالا اقدام کرده است. این محصولات را نه تنها در ایران بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر کرده است و در کشورهای از مانند چین و روسیه نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 یکی از نمایندگان صنایع فولاد فردوس باختر مجموعه آهن هایپر می باشد که نسبت به عرضه و ارائه محصولات تولیدی شرکت فولاد فردوس باختر اقدام کرده است. بدون این واسطه می توانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی https://ahanhyper.com/ تهیه نمایید. مجموعه آهن هایپر سعی بر این دارد تا با عرضه محصولات با کیفیت که توسط گروه های صنعتی معتبر از جمله صنایع فولاد فردوس باختر و … تولید می شوند را به بازار عرضه کند.

 نکته دیگری که مد نظر قرار دارید این محصولات با کیفیت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه روانه بازار خواهد شد با اطمینان می توانید از آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنایع فولاد فردوس باختر با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر