امروز : یکشنبه 14 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه سدید کاوه قم

کارخانه سدید کاوه قم

کارخانه سدید کاوه قم یکی از شرکت‌های تولید کننده داخلی محصولات فولادی نظیر نبشی است. با ما همراه باشید تا با این شرکت و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

درباره کارخانه سدید کاوه قم

شرکت سدید کاوه قم در شهرک شکوهیه استان قم در سال 83 و به منظور تولید فلزاتی مثل نبشی احداث شد. این شرکت به صورت سهامی خاص شروع به کار کرد و توانست قسمتی از نیاز اهن مورد نیاز مصرف کننده‌ها ی فولادی مانند نبشی را تولید کند.

 

کارخانه سدید کاوه قم

 

محصولات شرکت سدید کاوه قم

 هم اکنون ظرفیت تولید این شرکت 700 هزار تن محصولات فولادی در سال است. شرکت سدید کاوه قم به تولید نبشی‌های با کیفیت پرداخته است و نبشی‌های آن دارای کیفیت بسیار بالایی است. با استفاده از فروشگاه آهن هایپر به راحتی می‌توانید از محصولات با کیفیت این کارخانه خرید کنید.

نبشی سدید قم

نبشی

 نبشی‌های تولیدی شرکت سدید کاوه قم به شکل بال مساوی و سبک است که طبق استاندارد ملی و بین المللی است که با انجام ازمایشات لازم تست خمش و برش روی این تولیدات انجام می‌شود که با تأیید نهایی برش محصول انجام شده و بسته بندی می‌شود و محصولاتی که در مرحله ازمایش از کیفیت لازم برخوردار نباشند به انبار ضایعات فرستاده می‌شوند.

باید در نظر داشت که با توجه به قیمت دلار و مواد اولیه لازم و دیگر مواد به کاررفته در ترکیب این محصولات قیمت محصولات سدید کاوه قم هم در حال تغییر است و برای اطلاع از قیمت‌ها قبل از خرید بهتر است به سایت آهن  هایپر مراجعه نمایید.

از جمله محصولات تولیدی  شرکت سدید کاوه قم نبشی‌های سبک 80*80*8 بال مساوی است. این نوع نبشی دارای کمترین میزان خطا است و تمام استاندارها را رعایت کرده است. وزن نبشی سایز 8 این شرکت 56 کیلوگرم است.

نبشی سایز 8 در ساخت خرپا وستون و سازه اسانسور و فوندانسیون و اتصالات پل‌ها وستون ها و سازه‌های فلزی فضایی استفاده می‌شود. ورق سرد مورد نیاز این شرکت است که این ورق‌ها صفحات فلزی و مقاومی هستند که از نظر ابعاد دارای تنوع زیادی هستند.

با توجه به روش تولید ان دسته بندی می‌شوند که به دو نوع سرد و گرم تقسیم می‌شوند. در نورد سرد ورق سرد تولید شده ودر تولید ورق گرم ابتدا ورق سرد می‌شود. منظور از این روش این است که برای تولید ورق سرد باید ورق گرو تولید شود و عملیات‌های بیشتری روی ورق گرم انجام شده تا محصول نهایی که ورق سرد است تولید شود.

البته به ورق سرد ورق روغنی هم اطلاق می‌شود واین نام به دلیل لایه روغن است که به عنوان محافظ روی ان قرار می‌گیرد و سطح ان را براق‌تر و صاف‌تر از ورق گرم می‌کند.

محصولات شرکت سدید کاوه قم

به طور کلی نبشی‌ها به شیوه ریخته گری در کوره بدست می اید و به کار بردن محصولات اولیه مرغوب باعث تولید نبشی‌های بدون تاب می‌شود که سایز این محصولات این است که طول انها 6 متر و ضخامت انها 8 سانتی متر است و در بسته‌های حدود 2 تن به بازار عرضه می‌شود.

نبشی‌ها از نظر شیوه تولید به دو دسته فابریک و پرسی دسته بندی می‌شوند. اگر در مراحل تولید ورق 6 متری را خم کرده و به شکل نبشی دراورده شود به آن نبشی پرسی گفته می‌شود و در صورتی که محصول تولید شده بدون تغییر فیزیکی تولید شود به ان نبشی فابریک گفته می‌شود.

دو مشخصه اصلی در نام گذاری نبشی اندازه بال‌ها و ضخامت ان است.

این پروفیل تولیدی دارای دو ضلع عمود بر هم است که در نقشه‌ها با نشان ال مشخص می‌شود.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه سدید کاوه قم با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر