امروز : سه‌شنبه 16 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه تایوان HAMRO

کارخانه تایوان HAMRO

در این مطلب از وبسایت آهن هایپر قصد داریم کارخانه تایوان HAMRO را به همراه محصولات تولیدی آن مورد بررسی قرار دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. توجه داشته باشید شرکت تایوان HAMRO در زمینه تولید مقاطع فولادی و پیچ های شیروانی فعالیت دارد. با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا  و دانش به روز محصولات باکیفیتی را روانه بازار کرده است.

بهتر است بدانید کارخانه تایوان با سابقه درخشان و طولانی مدتی که دارد نیاز بازار را به خوبی متوجه شده و محصولات با کیفیت را تولید و روانه بازار کند. نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز از محصولات تولیدی این شرکت استفاده خواهد شد چرا که علاوه بر کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند.

 

کارخانه تایوان HAMRO

 

محصولات تولیدی تایوان HAMRO   

همانطور که ذکر شد کارخانه تایوان HAMRO  ارائه دهنده انواع پیچ و مهره از جمله پیچ شیروانی، نوک مته ای و نوک تیز، پیچ خودکار نوک مته و نوک تیز، پیچ ام دی اف مشکی و نقره‌ای، پیچ آچار بوکسی و آچار پیچ گوشتی، مهره خاردار و کاسه نمدی و … می باشد. تمام این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث شده است تا از ان در کاربردهای بسیاری استفاده شود. در ادامه پیچ شیروانی تولیدی کارخانه تایوان HAMRO  را شرح می دهیم.

محصولات تولیدی تایوان HAMRO   

پیچ شیروانی

توجه داشته باشید برای ساخت سازه های صنعتی و ساختمانی از پیچ های شیروانی سرمته ای استفاده خواهد شد. معمولاً جنس این پیچ ها از آهن و فولاد، استنلس استیل می باشد. معمولاً پیچ شیروانی که توسط کارخانه تایوان HAMRO   به صورت آبکاری یا گالوانیزه تولید و عرضه خواهد شد. این محصول از ظاهری مثل پیچ های خودکار و رزوه شده برخوردار است.

 در انتهای بخش رزوه شده آن قسمت مته ای شکل قرار دارد و سرپیچ آن به شکل های بوکس یا پیچ گوشتی خور می باشند. توجه داشته باشید پیچ های بوکسی با آچار و پیچ های پیچ گوشتی خور به صورت دو سو یا چهار سو تولید خواهد شد که توسط پیچ گوشتی باز و بسته می‌شوند. امروزه پیچ هایی که به شکل دو سومی باشند از تقاضای بالایی برخوردار می باشد.

کارخانه تایوانHAMRO  پیچ های شیروانی را در دو نوع ساده و سرمته ای تولید و روانه بازار می کند. پیچ شیروانی ساده مثل پیچ های خودکار می باشند که نوک آن حالت تیزی دارند. مثل پیچ‌های چوب و … پیچ شیروانی سرمته ای نیز ظاهری متفاوت با پیچ های ساده می باشند. به گونه‌ای که نوک آن ها به شکل مطلوب بوده و واشر فلزی که از فلز است از زیر گل آن قرار دارد.

 یکی از مزایای بسیار مهم پیچ های شیروانی سرمته ای باز و بسته کردن آن می باشد. به گونه ای که در هنگام نصب پیچ سرمته ای به رول پلاک یا سوراخ کردن به مته نیازی نیست. دندانه های با فاصله های بیشتر بر روی این پیچ‌ها وجود دارد که به راحتی به داخل فلز وارد می شود. توجه داشته باشید این کارخانه پیچ های شیروانی را در سایز های مختلف و در انواع مختلف تولید و روانه بازار می‌کند. پیچ های سرمته شیروانی عرض آن 6 میلیمتر و طول آن ها بین 0.4 تا ۱.۵ سانتی متر در حال نوسان می باشد.

 معمولا گل این پیچ آب به شکل بوکس یا آچار خور بوده و پیچ گوشتی خور می‌باشد. زمانی که از پیچ های شیروانی استفاده کنید نیازی به دریل نیست. چرا که نوک آن سطح را به تنهایی سوراخ کرده و فرو می‌رود. معمولاً این پیچ را از آلیاژ گرم تولید می‌کنند که باعث می‌شود تا در برابر گرد و غبار و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

پیچ های سرمته واشردار ساده

پیچ های سرمته واشردار ساده

پیچ های سرمته ای واشردار ساده مثل پیچ سرمته می باشد که دارای یک واشر پلاستیکی بوده که روی فلزی دارد. زیر گل قرار دارد که باعث می شود تا مقاومت پیش بالا برود معمولاً ۴.۲ می باشد و طول آن نیز بین ۱.۲ تا ۱۰ سانتی متر می باشد.

پیچ های سرمته ای سرتخت

پیچ های سرمته ای سرتخت در ضخامت های ۳.۵ تا ۴.۸ میلیمتر تولید و عرضه می‌شود. زمانی که قصد دارید پیچ مخفی بماند می توانید از این پیچ استفاده کنید چرا که گل پیچ داخل کار قرار خواهد گرفت.

پیچ های شیروانی نوک مته ای بوکسی

بهتر است بدانید از پیچ های شیروانی نوک مته بوکسی معمولاً برای اتصال سازه های فلزی و شیروانی ها استفاده خواهد شد. این پیچ ها دارای گل ۶ ضلعی می باشد که قابلیت باز و بسته شدن با شوق و پیچ گوشتی را دارد. زمانی که از این پیچ ها استفاده می شود نیازی نیست پیچ جای خودش را سوراخ خواهد کرد.

کاربرد پیچ شیروانی

بهتر است بدانید پیچ های شیروانی در کاربردهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. از این پیچ در اجرای سقف های شیروانی و … استفاده می شود. همچنین برای نصب دیوارهای کاذب و نصب ساندویچ پانل ها، نصب ورق های گالوانیزه و غیره استفاده می شود.

کاربرد پیچ شیروانی

از دیگر کاربرد های این محصول می توان به استفاده در صنایع کانکس سازی، خانه های پیش ساخته، نصب پنل های سقفی، اتصال قطعات فلزی تا ضخامت ۶ میلیمتر و … اشاره کرد. همچنین برای نصب انواع ورق های شادولاین، ذوزنقه و طرح سفال و … نیز بیشترین کاربرد را دارند.

آهن هایپر از جمله فروشگاه های معتبر و شناخته شده در سراسر دنیا می باشد که جهت ارائه انواع مقاطع فولادی فعالیت دارد. مجموعه اهن هایپر به عنوان نماینده رسمی کارخانه تایوان HAMRO  فعالیت دارد که توانسته است به صورت مستقیم محصولات تولیدی این کارخانه ها را عرضه کند. شما بازدید کنندگان گرامی از طریق وب سایت https://ahanhyper.com/  می ‌توانید مقاطع فولادی مورد نیاز را تهیه کرده و در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید.

 بهتر است بدانید در هر جای ایران که باشید می توانید جهت تولید این محصولات اقدام نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. در هر مرحله از خرید که نیاز به اطلاعات و مشخصات بیشتر محصولات داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان اهن هایپر در تماس باشید.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه تایوان HAMRO با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر