امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه آدنیس صنعت شمال

کارخانه آدنیس صنعت شمال

کارخانه آدنیس صنعت شمال به صورت حرفه از سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است در زمینه تولید انواع و اقسام لوله و پروفیل مشغول به کار شده است. در این کمپانی بهترین محصولات با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های جهان تولید می شوند. شما می توانید انواع مصالح فولادی و ساختمانی را در این کمپانی بیابید و خریداری کنید.

آدنیس صنعت شمال معاملات بورسی را به صورت همزمان به مشتریان ارائه می کند تا از قیمت های روز این اقلام آگاه شوند. همچنین تحلیل گرانی در این شرکت مشغول به کار هستند که در رابطه با زمان مناسب خرید انواع مصالح فولادی نظریه های کارشناسی به مشتریان می دهند. کلیه این خدمات برای جلب رضایت مشتریان در شرکت آدنیس صنعت شمال انجام می شوند.

 

کارخانه آدنیس صنعت شمال

 

هر محصولی که از این مجتمع صنعتی خریداری کنید، به صورت استاندارد بارگیری می شود و در زمان بسیار کوتاهی به دست شما می رسد.

آدنیس

محصولات تولیدی کارخانه آدنیس صنعت شمال

شرکت آدنیس صنعت شمال محصولات بسیاری دارد و تنوع بالای بین محصولات این کمپانی یکی از دلایل رشد این شرکت معتبر است. شما می توانید، هر یک از محصولات شرکت معتبر آدنیس را به سادگی بیابید و خریداری کنید. انواع نبشی که در ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد، در کارخانه آدنیس صنعت شمال در بهترین کیفیت تولید می شوند.

همچنین مدل های مختلفی از ناودانی نیز در این شرکت ارائه می شوند که مشتریان از خرید آن ها استقبال کرده اند. در بین این محصولات تیرآهن هایی که وزن ساختمان را تحمل می کنند نیز قرار می گیرند. مدل های مختلفی از ورق که با روش های فرمینگ به انواع محصولات صنعتی تبدیل می شوند، در مجتمع آدنیس ارائه می شوند و در دسترس مشتریان عزیز قرار دارند.

شما می توانید پروفیل های با کیفیتی را نیز در این شرکت بیابید که در ابعاد و سایز بندی های مختلف ارائه می شوند. خدمات برشکاری آدنیس نیز مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و از مهم ترین اقدامات این کمپانی به شمار می رود.

محصولات تولیدی کارخانه آدنیس صنعت شمال

پروفیل شرکت آدنیس صنعت شمال

کارخانه آدنیس صنعت شمال انواع پروفیل ها را در نوع صنعتی و ساختمانی تولید می کند. یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان، پروفیل های به کار رفته در ساخت آن می باشند. این پروفیل ها باید سایز و ابعاد استانداردی داشته باشند، تا به خوبی در فضای تعبیه شده برای آن ها در ساختمان ها و پروژه های عمرانی جای گیرند.

کارخانه آدنیس صنعت شمال انواع پروفیل های نورد گرم و نورد سرد را ارائه می دهد. همچنین پروفیل های نورد مرکب که ترکیبی از هر دو روش تولید این محصولات می باشند نیز در این کمپانی ارائه می شوند. پروفیل های نورد سرد را به صورت پرس کاری و خم کردن تولید می کنند و از این روش های تولیدی در ساخت و آماده سازی آن ها استفاده می کنند.

پروفیل های نورد گرم نیز ارائه می شوند که ساختار آن ها مانند شمش های فولادی است. وقتی دو مدل قبلی پروفیل را به یکدیگر متصل کنیم، پروفیل های مرکب ایجاد می شوند که مدل هایی پر مصرف در صنایع به شمار می روند. وزن و ضخامت این محصولات با یکدیگر متفاوت است.

برخی از آن ها به صورت شاخه ای تولید می شوند و ابعاد آن ها بین 6 تا 12 متر متفاوت است. در این کارخانه مدل های مختلفی از پروفیل ارائه می شوند که برخی از آن ها شامل پروفیل های سپری، پروفیل های چهارچوب نیز در بین محصولات این کمپانی قرار می گیرند.

انواع قوطی نیز ارائه می شوند که کیفیت بسیار بالایی دارند و جایگاهی خاص در صنایع دارند. هر یک از مدل های پروفیل کیفیت بسیار بالایی دارند.

پروفیل شرکت آدنیس صنعت شمال

پروفیل کارخانه آدنیس صنعت شمال  چه کاربردهایی دارد؟

کارخانه آدنیس صنعت شمال پروفیل های مرغوب و استاندارد خود را با مقاصد صنعتی به خصوصی تولید می کند. برای این که هر یک از این مدل پروفیل ها را به کار ببریم، باید در رابطه با کاربرد هر یک از آن ها اطلاعاتی داشته باشیم. هر یک از مدل های نورد سرد و گرم پروفیل ویژگی های خاصی دارند.

از پروفیل های نورد سرد، بیش تر در انجام امور ساختمانی سبک استفاده می کنند.

این روش های نورد سرد، سبب تولید پروفیل هایی با استحکام کم تر می شود که کیفیت آن ها بالا است، اما نمی توان آن ها را در مصارف سنگین به کار برد. شرکت آدنیس صنعت شمال  پروفیل های صنعتی را نیز برای صنعت ماشین سازی و خودرو سازی تولید می کند.

هر یک از پروفیل های ارائه شده در این کمپانی برای ساخت برخی از وسایل مورد استفاده در پنجره سازی نیز تولید می شوند که سالانه مقادیر بالایی از آن ها خریداری می شود. برای نرده کشی، راه پله های هر ساختمان نیز این مدل پروفیل ها کارایی دارند. هر یک از مدل های پروفیل را برای ساخت و آماده سازی اقلام و محصولات مورد نیاز در دیوار کشی نیز به کار می برند.

سخن پایانی

محصولات آدنیس اغلب در راستای تولید مصالح ساختمانی به کار می روند. شما می توانید هر یک از این محصولات درجه یک و استاندارد را به سادگی خریداری کنید. از آن جا که مراجعه به بنگاه های فروش حضوری آهن آلات و محصولات ساختمانی، بسیار زمان بر است، این کارخانه روش های مدرن تری برای ارائه و فروش محصولات خود در نظر گرفته است.

هر یک از این محصولات را در سایت اینترنتی هایپر آهن به فروش می رسانند، این سایت در زمان بسیار کوتاهی سفارشات شما را ثبت می کند و ارائه می دهد. پروفیل های صنعتی کارخانه صنعتی آدنیس با کیفیت بی نظیری ارائه می شوند و جالب است که قیمت این محصولات نیز پایین است.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه آدنیس صنعت شمال با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر