امروز : یکشنبه 21 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

پرفروش ترین میلگرد در ایران

پرفروش ترین میلگرد در ایران را اگر بشناسید می توانید یک خرید مقرون به صرفه تر را تجربه کنید. انواع میلگرد امروزه در اندازه و سایز های گوناگون به فروش میرسند که ما در این مقاله  از وب سایت اهن هایپر قصد داریم بیشتر به این موضوع بپردازیم. با ما همراه باشید.

کیفیت تولید میلگرد

پرفروش ترین میلگرد در ایران را شما می توانید با کیفیت بالایی در نظر بگیرید. علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالا قیمت مناسبی را نیز باید شاهد بود. معمولاً کارخانه هایی که از ماشین آلات استاندارد برای تولید میلگرد استفاده می کنند و استاندارد های اصلی را مدنظر قرار می دهند به راحتی می‌توانند فروش خوبی را برای میلگردهای خود در اندازه های گوناگون پیاده کنند.

پرفروش ترین سایز میلگرد

اندازه های گوناگون میلگرد را در قسمت های مختلف ساختمان می تواند کارایی قابل قبولی را به نمایش بگذارد. برای ساختن یک سازه استاندارد شما باید با اندازه های میلگرد به صورت دقیق آشنایی داشته باشید. میلگرد جزء تجهیزاتی است که در فرایند ساخت به استحکام سازه کمک می کند. اندازه و سایز میلگرد باعث می شود تا در هنگام خم کردن و برش دادن آن بتوان به درستی نوع کارایی آن را مشخص کرد. معمولاً پرفروش ترین میلگرد در ایران میلگرد هایی با سایزهای 12- 14 و 25 است که ۲۵ از جمله مهم ترین سایزها به شمار می آید.

 

پرفروش ترین سایز میلگرد

 

کارایی پرکاربرد ترین سایز های میلگرد

میلگرد ۱۲ همانگونه که گفته شد جزء سایزهای پرفروش ترین میلگرد در ایران به شمار می‌آید که درون بتن و با ترکیب سیمان می تواند در مقایسه با سایزهای دیگر همچون 8 و 10 یک میلگرد بسیار بادوام و مقاوم اما با انعطاف پذیری کمتر معرفی شود و امروزه برای ساختن واحدهای مسکونی، انواع سوله، استادیوم، سکوهای نفتی و… می توان از میلگرد ۱۲ استفاده کرد. نکته ای را که به خاطر باید بسپارید این است هر چقدر مساحت ساختمان بیشتر باشد شما باید از میلگردهای ضخیم تر نیز استفاده کنید.

میلگرد ۱۴ نیز برای پروژه های ساختمانی سنگین می تواند گزینه ایده آلی باشد. معمولا برای ساختن پارکینگ، پل و تاسیسات صنعتی میلگرد ۱۴ را می توان در بین پرفروش ترین میلگرد در ایران معرفی کرد. اما میلگرد ۱۶ نیروی تسلیمی بیشتری را به خود اختصاص می دهد. نیروی تسلیمی به نیرویی گفته می‌شود که حداکثر این نیرو می تواند به شکستن میلگرد منجر گردد و توجه داشته باشید برای ساختن پایه های بتنی انواع پل و ساختمان های بلند، میلگرد ۱۶ می تواند یک گزینه منحصر به فرد و کاملاً مناسب به شمار آید.

راهنمای خرید میلگرد

حال که در مورد پرفروش ترین میلگرد در ایران با شما  صحبت می کنیم بهتر است بدانید که اگر میلگرد یک ساختار فنری داشته باشد به آن میلگرد نوع A2 گفته می شود؛ چرا که در میلگرد های A3 میلگرد های نیمه سخت همراه با یک آج ساده می توانید این میلگرد را به راحتی تشخیص دهید.

 اگر طبق استاندارد بخواهیم صحبت کنیم، میلگردهای A3 با داشتن آج جناغی هفت و هشت مورد توجه قرار می گیرند. اما میلگردهای A2 با داشتن آج مارپیچی موازی به راحتی تشخیص داده می شوند و معمولاً میلگردهایی که سختی و آج پیچیده‌ای دارند در مقایسه با دیگر میلگردها ساختار شکننده ای داشته اما انعطاف آنها به مراتب بالاتر است. بدین ترتیب شما به راحتی می توانید به خم شدن این نوع میلگرد مطمئن باشید. همانگونه که می دانید پرفروش ترین میلگرد در ایران تنها با توجه به کاربرد و نیاز افراد مشخص می شود.

 

کارایی پرکاربرد ترین سایز های میلگرد

 

سازگاری میلگرد

پرفروش ترین میلگرد در ایران را با سایزهای گوناگون مورد بررسی قرار داده ایم. بهتر است بدانید که معمولا قدیمی ترین نوع میلگرد به میلگردهای نوع A2 با آج ۳۴۰ اختصاص دارد که البته نوع ۴۰۰ یا A3 نیز با تفاوت خاصی امروز به فروش می رسد که استاندارد A3 به خاطر مقاومت فیزیکی و شیمیایی می تواند سازگاری بیشتری با میلگرد A2 برقرار کند. شما با تشخیص سایز و اندازه های مختلف میلگرد و همچنین کیفیت ساخت هرکدام می توانید به راحتی نسبت به خرید مقرون به صرفه تر اقدام نمایید. سازگاری هرکدام از میلگرد ها با یکدیگر به برآورد هزینه کمتر برای خرید میلگرد نیز کمک می کند.

گرید های پر کاربرد میلگرد

همه ما می دانیم که امروزه میلگرد آجدار تا چه حد در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده و کاربرد قرار گرفته است. این نوع میلگرد سه نوع گرید A2 ، a3 و a4  را به خود اختصاص داده است. میلگرد ساده نیز بدون آج مصارف گوناگونی را می توانید برای این محصول در نظر بگیرید.

معمولاً میلگرد های ساده با آجدار تفاوت شکل ظاهری خود را به چشم می آورند. توجه داشته باشید که در صنعت معمولاً گرید a4 حرف های بیشتری برای گفتن دارد. آج مرکب 500 و یا 520 این گرید بسیار معروف است. ناگفته نماند که میلگرد های آجدار با توجه به نوع مواد اولیه و عملیات حرارتی خود دسته بندی می شوند.

 

گرید های پر کاربرد میلگرد

 

قیمت میلگرد

قیمت آهن روز را در سایت https://ahanhyper.com/ دنبال کنید. انواع میلگرد های آجدار و ساده در برندهای متفاوت با قیمتی ایده آل به فروش می رسند. معمولاً میلگرد به صورت شاخه ای در برند های مختلف همچون میانه، ذوب آهن اصفهان، ظفر بناب، نیشابور، آذر فولاد امین، امیر کبیر، فایکو، جهان فولاد سیرجان و… به فروش می رسد.

قیمتی که شما با توجه به کیفیت و جزئیات محصول پرداخت می کنید، شک نکنید نسبت به دیگر رقبا در این سایت می تواند یک قیمت بسیار معقولانه باشد. امروزه خرید آنلاین با توجه به مشاوره کارشناسان هر بخش می خریدار کمک می کند که با توجه به نوع نیاز و کاربرد خود خریدی مقرون به صرفه را تجربه کند.

این فروشگاه ارائه دهنده خرید انواع تیرآهن،  پروفیل های ساختمانی، ورق ها، انواع نبشی، ناودانی، انواع پروفیل ها و دیگر محصولات فولادی بسیار کاربردی با قیمتی مناسب و استاندارد و همچنین کیفیتی بی نظیر است. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید از تمامی استان ها محصولات مورد نیاز خود را به صورت انلاین سفارش دهید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

قیمت میلگرد در دوران آقای رئیسی چگونه خواهد بود؟

میلگرد کدام کارخانه سبک تر است ؟

میلگرد کدام کارخانه بهتر است؟

https://ahanhyper.com//?p=26128

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *