امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
مجتمع فولاد کیان کاشان

مجتمع فولاد کیان کاشان

مجتمع فولاد کیان کاشان در شهرک صنعتی امیرکبیر شهرستان کاشان در سال 1380 احداث گردید، هدف از ساخت این مجموع تولید انواع آلیاژهای آلومینیوم و روی می باشد. این مجتمع در همان ابتدا توانست به عنوان یکی از تولیدکنندگان داخلی فلزات آلیاژی نام خود را به ثبت برساند. در این کارخانه انواع میلگرد آجدار و میلگرد ساده با کیفیتی مثال زدنی تولید می شود. در ادامه در مورد این مجتمع بیشتر توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • معرفی مجتمع فولاد کیان کاشان
  • محصولات مجتمع فولاد کیان کاشان
  • مشخصات میلگرد مجتمع فولاد کیان کاشان
  • کاربرد میلگرد مجتمع فولاد کیان کاشان
  • قیمت میلگرد مجتمع فولاد کیان کاشان
  • واحد فروش مجتمع فولاد کیان کاشان

 

مجتمع فولاد کیان کاشان

 

معرفی مجتمع فولاد کیان کاشان

مجتمع فولاد کیان کاشان در سال 1380 در استان اصفهان شهرستان کاشان، شهرک صنعتی امیر کبیر در زمینی به مساحت هزار هکتار به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های صنعتی سهامی خاص احداث گردید. این کارخانه در ابتدای فعالیت به اسم شرکت کیان آلیاژ کاشان آغاز به فعالیت کرد. این مجتمع با داشتن خطوط سرد و گرم اقدام به ساخت فلزات غیرآهنی مانند شمش روی آلیاژی و شمش آلومینیوم آلیاژی کرد.

مجتمع فولاد کیان کاشان با استفاده از دانش روز دنیا، بهره گیری از افراد با مهارت کافی و متخصص در حوزه ی فلزات آلیاژی و رعایت استانداردهای تولیدی توانسته است فاز اول خود را تکمیل کرده و درسال 1381 بهره برداری از آن را آغاز نماید. این کارخانه درآغاز فعالیت خود سهم قابل توجهی از نیاز داخلی کشور را به آلیاژ تامین کرده و نام خود را به عنوان یکی از مهمترین تولید کنندگان داخلی برای فلزات آلیاژی به ثبت برساند.

این نوع فلزات آلیاژی در ساخت در و پنجره های غیرآهنی، صنعت خودروسازی، برق، حمل و نقل و … مورد استفاده قرار می گیرد. در سال 1386 مجتمع کیان کاشان با توجه به توسعه فولادی و صنعتی به خط تولید میلگرد دست یافت.

با توجه به موفقیت مجتمع فولاد کیان کاشان در صنعت تولید مقاطع آلیاژی و نیاز جدید به وجود آمده در منطقه برای این نوع فلزات، این مجتمع برآن شد تا محصولات جدیدی را به فهرست تولیدات خود اضافه نماید. از این رو در سال 1392 خط تولید میلگرد نوردی را راه اندازی و در سال 1394 توانست توسط این خط محصولات با کیفیتی تولید کرده و آن را به بازار عرضه کند.

محصولات مجتمع فولاد کیان کاشان

مجتمع کیان کاشان تولیدکننده انواع میلگرد در سایز 8 الی 16 میلی‌متر مطابق با استاندارد ملی ایران 3132 در دو گرید A2 و A3 می باشد. مقدار کربنی که در دو میلگرد تولیدی این کارخانه A2 و A3 به ترتیب 19% و 27% می باشد.

از بین این دو نوع، میلگرد A2 در دسته محصولات نیمه سخت قرار می گیرد، که دارای مقاومت تسلیم و مقاومت کششی به ترتیب 3000 و 5000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع می باشد. و میلگرد A3، شکل ظاهری آن به حالت مارپیچ است، و در دسته محصولات سخت قرار می گیرد، که دارای مقاومت تسلیم و مقاومت کششی به ترتیب 4000 و 6000 کیلو گرم بر سانتی متر مربع می باشد.

شما می توانید برای تشخیص غیر تقلبی آن از نوع اصل محصولات تولیدی این شرکت، پلاک الصاق شده روی شاخه های میلگرد را بررسی کنید. این پلاک نشانه ی اصالت محصول می باشد.

محصولات مجتمع فولاد کیان کاشان

مشخصات میلگرد مجتمع فولاد کیان کاشان

مشخصات فنی میلگرد تولیدی مجتمع کیان کاشان در انواع ساده، گرید A2 و گرید A3 به شرح زیر می باشد:

میلگرد ساده کیان کاشان با علامت مشخصه آج ۲۴۰:

  • طول شاخها این میلگرد ۶ و ۱۲ متر می باشد.
  • قطر اسمی متناسب با رواداری این میلگرد بین ۱۰ الی ۳۲ میلیمتر است.
  • میزان گردی میلگرد تولیدی مجتمع فولاد کاشان حدودی ۷۰ درصد رواداری می باشد.
  • این میلگرد دارای مقاومت تسلیم ۲۴۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.
  • دارای مقاومت کششی ۳۶۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.
  • دارای کاربردهای صنعتی و ساختمانی می باشد.

میلگرد با گرید A2 علامت مشخصه آج ۳۴۰ (آجدار یکنواخت) و آج ۵۰۰ (آجدار دوکی شکل ) :

  • این میلگرد در اندازه و سایز ۱۰ الی ۱۲ میلیمتر و دارای قطر اسمی ۱۰ الی ۳۲ میلیمتر است.
  • میلگرد تولید شده توسط مجتمع فولاد کیان کاشان مطابق با استاندارد ۳۱۳۲ ملی ایران می باشد.
  • میلگرد با گرید A2 تولید شده با ۱۹درصد کربن و از خانواده محصولات نیمه سخت است.
  • دارای طول شاخه ۱۲ متر می باشد.
  • میلگرد تولیدی توسط مجتمع فولاد کیان کاشان دارای مقاومت کششی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و مقاومت تسلیم ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

کیان کاشان

میلگرد با گرید A3 با علامت مشخصه آج ۴۰۰ (آجدار یکنواخت) و آج ۴۲۰ (آجدار دوکی شکل) :

  • میلگرد تولیدی این شرکت دارای طول شاخه ۱۲ متر در اندازه و سایز ۱۴ الی ۱۶ میلیمتر می باشد.
  • تولید شده مطابق با استاندارد ۳۱۳۲ ملی ایران و از انواع محصولات سخت می باشد.
  • شکل ظاهری میلگرد مجتمع فولاد کیان کاشان به صورت مارپیچ است.
  • در این نوع میلگرد ۲۷ درصد کربن به کار رفته و ترد و با آج‌های جناقی شکل می باشد.
  • این میلگرد دارای مقاومت کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و با حداقل مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ و حداکثر مقاومت تسلیم ۵۴۵۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

کاربرد میلگرد مجتمع فولاد کیان کاشان

از بین میلگردهای تولیدی شرکت فولاد کیان کاشان میلگرد آجدار از پرکاربردترین نوع میلگرد می باشد، که مصارف صنعتی و ساختمانی زیادی دارد. این نوع میلگرد در اندازه های مختلف تولید می گردد و دارای قابلیت تحمل بالا و مقاوم به فشار می باشد. از مهمترین کاربردهای میلگرد آجدار تولیدی این شرکت در بتن آرمه می باشد، و استفاده از این میلگرد در در بتن به این علت می باشد که مقاومت کششی بتن بر برخلاف مقاومت فشاری آن بسیار پایین می باشد و بایستی از میلگرد استفاده گردد تا ضعف آن کنترل شود.

از دیگر کاربردهای میلگرد آجدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-افزایش نیروی برشی

2- کاربرد در بتن‌ریزی کف سازه‌ها

3- استفاده در بتن‌ریزی دیوارها

4- تقویت فونداسیون و افزایش مقاومت بتن

5- تولید خاموت، زیگزاگ، سنجاقی، رکابی

قیمت محصولات کارخانه کیان کاشان

قیمت میلگرد مجتمع فولاد کیان کاشان

قیمت میگرد تولیدی مجتمع فولاد کیان کاشان بسته به نوع میلگرد و سایز آن متفاوت می باشد. مهمترین میلگرد تولیدی این شرکت میلگرد آجدار است، که هرکدام سایز بندی مختلف و کاربرد خاصی دارد و با توجه به نیاز مشتری و شرایط محیطی خریداری می شود. اگر می خواهید در هر لحظه قیمت انواع میلگرد تولیدی مجتمع فولاد کیان کاشان با خبر شوید و جهت تهیه میلگرد تولیدی این شرکت و اطلاع از قیمت آن به سایت این کارخانه مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

واحد فروش مجتمع فولاد کیان کاشان

تاکنون مجتمع فولاد کیان کاشان توانسته است در بازار بورس محصولات فولادی نقش موثری را ایفا نماید. این مجتمع یک روز قبل از ارائه محصول در بازار بورس کالا، قیمت پایه، قیمت پیشنهادی خودو نوع محصولات تولیدی مورد نظر جهت عرضه و را اعلام می نماید و محصول جهت فروش بعد از توافقات اولیه، در بورس کالا ارائه می شود.

از دیگر روش های عرضه این شرکت، فروش مستقیم می باشد. بدین صورت که واحد فروش به مدیریت مسوول مربوطه وظیفه دریافت سفارش و برقراری ارتباط با خریداران را برعهده دارد. و قیمت کالا، شرایط پرداخت و فروش طی یک پیش فاکتور برای مشتریان ارسال شده و سپس طی انجام عملیات مالی محصول بارگیری و ارسال می شود.

برای مشاوره و خرید محصولات مجتمع فولاد کیان کاشان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر