امروز : سه‌شنبه 23 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

ضد زنگ بارک

یکی از برترین ضد زنگ‌های موجود در بازار، ضد زنگ بارک است که در انواع و رنگ‌های متنوع تولید می‌گردد. در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر قصد داریم این محصول و ویژگی‌های آن را به خوبی معرفی کنیم.  ضد زنگ مانند یک پوشش محافظ عمل می‌کند و در برابر خوردگی و زنگ زدگی از فلز مراقبت می‌کند. این ویژگی موجب گشته در صنایع مختلفی کاربرد داشته باشد.

ضد زنگ بارک در حجم ۸۸۲ میلی متر و کد ۷۰۴۷

ضد زنگ بارک در حجم‌ها و انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. از بترزترین ویژگی‌هتی این رنگ به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

  • پوشش‌ فوق العاده مقاوم در برابر نورخورشید و اشعه UV
  • حلال متناسب رقیق
  • کاربرد و استفاده برای سطوح مختلف

جهت کار با این ضد زنگ به ابزارآلاتی همچون پیستوله، غلتک و قلم‌مو نیاز است.

 

انواع ضد زنگ بارک

 

قیمت ساخت ضد زنگ آلکیدی

قیمت این محصول به ازای هر سطل پنج کیلوگرمی محاسبه می‌گردد که معادل یک گالن می‌باشد. هر کوارت ضد زنگ آلکیدی برابراست با ۱۰۶۰۰۰ ریال و هر حلب این ضد زنگ ۲۰۱۰۰۰۰ ریال می‌باشد. در خصوص مطالب ذکر شده باید به اطلاع شما برسانیم که در طول یک بازه زمانی قیمت‌ها ثابت نمی‌ماند و به صورت مداوم دچار تغییر و تحولاتی می‌گردد.

با توجه به تغییرات مداوم در بازار ارز و محصولات نمی‌توان برای هریک از محصولات کارخانجات ضد زنگ بارک، ‌قیمت مشخصی تعیین کرد. به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهیانه امکان تغییر قیمت وجود دارد. قبل از انجام خرید و معامله باید از صحت کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کرد.

زمانی که وسایلی از‌جنس فولاد و آهن در معرض رطوبت، مواد شیمیایی و… قرار می‌گیرند، دچار زنگ زدگی‌ می‌شوند. در ضد زنگ‌ها  به دلیل وجود رنگدانه‌های ضدخوردگی کیفیت سطح فلزات ابتداییی تغییر می‌کند. البته در نظر داشته‌باشید که این مورد به میزان زیادی به کیفیت رنگدانه‌ها بستگی دارد.

انواع ضد زنگ بارک در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی

ضدزنگ آبی: اگر بخواهیم یک ضد زنگ باکیفیت و مرغوب را به دیگران معرفی کنیم قطعا ضد زنگ آبی یکی از بهترین گزینه‌هاست. این محصول در فضاهای داخلی و خارجی که بر پایه آلکید است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 ضد زنگ آبی در مقایسه با سایر رنگ‌های موجود در بازار سریعتر عمل می‌کند و قدرت خشک‌شوندگی بالایی دارد. نکته قابل توجهی که در رابطه با این رنگ مد نظر است، بوی آن می‌باشد که در ابعاد و مساحت کمی پراکنده می‌گردد. قدرت محافظت کنندگی به نسبت مطلوب و بالایی دارد و از دوام و چسبندگی مطلوبی برخوردار است.

ضد زنگ آهن: پوشش محکمی ایجاد می‌کند و در برابر خوردگی و اکسیداسیون از مقاومت خوبی برخوردار است. مانند سایر ضد زنگ‌ها، زمانی که در معرض هوا و مواد شیمیایی قرار می‌گیرد به عنوان یک محافظ به خوبی عمل می‌کند. بنابراین از ضد زنگ آهن به عنوان یک بازدارنده مؤثر در برابر خوردگی استفاده می‌گردد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بیش از نیمی از تجهیزات و آهن آلات ساخت ماشین با ضد زنگ قابل استفاده‌اند و در محیط بیرون خراب نمی‌شوند. در برابر نیروهای جو قدرت محافظ کنندگی بالایی دارد.

 

انواع ضد زنگ بارک در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی

 

خوردگی و زنگ زنگ زدگی یک عامل غیر قابل برگشت

خوردگی و زنگ زدگی یک عامل غیر قابل برگشت است و پیشیگری و جلوگیری از آن بسیار سودمندتر از‌ راه‌ حل‌های جایگزین می‌باشد. ترمیم صنایع فلزی هرگز نباید فراموش شود و در حین پیشگیری باید مسئله ترمیم را نیز در نظر داشته‌ باشید.

زوال سطوح و سازه‌ها، واکنش تعدادی از عناصر را به همراه دارد. پوشش ضد زنگ بین محیط خارجی و فلز یک مانع ایجاد می‌کند و طول عمر فلز را افزایش می‌دهد. خسارت‌های ناشی از زنگ زدگی خودروها و سایر محصولات فلزی به صورت سالیانه تریلیون دلار است. مسلما با وجود چنین آمار و ارقامی پیشگیری از زنگ ضدگی به صرفه و عقلانی می‌باشد.

ضد زنگی که استفاده می‌گردد تا حدودی به جنس فلز، میزان خوردگی و… بستکی دارد.

جمع‌بندی: همان‌طور که در این مقاله از وب سایت اینترنتی آهن هایپر مطالعه کردید؛ ضد زنگ بارک با دارا بودن پوشش مناسب  و فوق العاده مقاوم در برابر نور خورشید یکی از برترین ضد زنگ‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. همیشه به خاطر داشته باشید که ضد زنگ با وجود تمام خاصیت‌هایی که دارد آن را جزو دسته رنگ‌ها می‌دانند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و پاسخ پریسش‌های خود را در زمینه ضد زنگ بارک به دست آورده باشید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

ضد زنگ در

کدام ضد زنگ بهتر است؟

https://ahanhyper.com//?p=24442

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *