امروز : شنبه 20 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]
کارخانه صنایع فولاد کبکان

کارخانه صنایع فولاد کبکان

کارخانه صنایع فولاد کبکان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فولادسازان در استان خراسان به شمار می‌رود که در سال 1388 با هدف تولید انواع مقاطع فولادی مانند نبشی و سپری است تأسیس شد. با ما همراه باشید تا با این شرکت به‌صورت کامل آشنا شوید.

درباره کارخانه صنایع فولاد کبکان

 از مهم‌ترین تولیدات این شرکت تولید نبشی و سپری و بیلت با ظرفیت 100 هزار تن در سال است. این شرکت مشغول به تولید نبشی بال مساوی سبک از سایز 30*30*2.5 تا 40*40**4 است و نبشی‌های تولیدی این شرکت کمترین میزان تلرانس را دارد.

نبشی‌های این شرکت به نام نبشی فولاد کبکان و یا نبشی سبک شکفته و یا نبشی مشهد و نبشی شکفته شناخته می‌شود.

کارخانه صنایع فولاد کبکان

از این نوع نبشی در سازه‌های فلزی و فضایی و ساخت ستون و خرید و ساخت آسانسور و فوندانسیون ساختمانی و صنعتی استفاده می‌شود. در خط تولید نورد گرم فولاد کبکان مشهد در مرحله نخست شمش هلی به‌دست‌آمده به کوره‌های فولادی هدایت می‌شوند که دمای این کوره‌ها تا 1100 درجه سانتی‌گراد بالا می‌رود و شمش برای انجام عملیات نورد آماده می‌شود.

شمش‌ها بعد از پخت به خط تولید وارد می‌شوند و در مرحله بعد با انجام فرایندهای خاص شمش‌ها کشیده می‌شوند و که به طول آن‌ها اضافه و از ضخامت آن‌ها کاسته می‌شود که تمام این مراحل با کنترل و نظارت مسئولین انجام می‌شود و در انتها محصول به‌دست‌آمده در اندازه‌های موردنظر که به‌طورکلی 6 و 12 متر برش داده می‌شود.

محصولات تولیدی این شرکت برطبق وزن مشخص شده کارخانه به‌صورت بندیل و یا شاخه‌ای بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شوند. به این صورت که نبشی‌ها به شکل بال مساوی و ناودانی‌ها این شرکت به شکل بال شیب‌دار به طول 6 متر نسبت به نیاز بازار عرضه می‌شود.

از بهترین تولیدات کارخانه صنعتی شکفته ناودانی است که در کشور با بالاترین درجه کیفیت تولید می‌شود که این ناودانی‌ها به شکل شیب‌دار و با طول ثابت 6 متر و در وزن‌های 22 و 33 و 40 و 55 و حتی تا 66 نیز تولید می‌شوند که به‌طورکلی به این نوع از ناودانی‌ها با شیب‌دار سبک گفته می‌شود که کاربرد این ناودانی‌ها در صنعت و بخش‌های سازندگی استفاده می‌شود.

نبشی‌های صنایع فولاد کبکان

از نبشی‌های بال مساوی در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی استفاده می‌شود. از کاربردهای آن استفاده در ساختمان‌ها و اتصال بیم باربر و اتصال ستون‌ها و صفحات فونداسیون و خرپاها است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این گروه صنعتی نورد مقاطع فولادی است.

کارخانه فولاد کبکان مشهد به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ با این شرکت همکاری می‌کند که این زیرمجموعه در سال  88 شروع به کارکرد که در حال حاضر 120 هزار تن در سال تولید دارد که محصولات این شرکت شامل نبشی و سپری و چهار پهلو و بیلت های فولادی است.

از دیگر زیرمجموعه‌ها شرکت فولاد تابان کویر یزد که در سال حدود 120 هزار تن فولاد تولید می‌کند و دیگری شرکت فولاد الماس یزد که در سال بالای 350  هزار تن فولاد تولید می‌کند که این هلدینگ از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های این شرکت است و همچنین فولاد رشتخوار و فرم تابان هم از دیگر زیرمجموعه‌های این شرکت است.

بیشترین محصولات عرضه شده این شرکت‌های زیرمجموعه شامل گندله، بیلت، آهن اسفنجی و کنسانتره سنگ‌آهن می باشد که این تولیدات در بازار فروش سهم زیادی و قابل توجهی دارد.

نبشی‌های صنایع فولاد کبکان

نبشی از مهم‌ترین اجزای ساختمان است که به دو صورت ضلع عمود بر هم قرار می‌گیرند که این محصول به شکل تنها و مرکب در پروژه‌های ساختمانی و ساخت‌وسازهای شهری و شهرداری کاربرد دارد که به‌طورکلی نبشی‌های تولیدی این شرکت از پرفروش‌ترین‌ها در بازار است.

ناودانی صنایع فولاد کبکان

ناودانی شکفته مشهد هم از دیگر تولیدات این شرکت است که از جنس آلومینیوم ضدزنگ و پلیمری است. این ناودانی‌ها ترکیب‌های مختلفی دارند از جمله استنلس‌استیل و گالوانیزه و آلومینیوم است که با وجود این تنوع محصول دارای انعطاف زیادی در صنعت خواهد بود و ارتفاع این نوع از استیل‌ها از 30 تا 40 میلیمتر و ابعاد آن هم از 8 تا 16 تولید می‌شود.

  ناودانی‌ها بطورکلی به دو مدل ساده و مشبک تبدیل می‌شوند. از دیگر محصول این شرکت یعنی سپری در نماکاری خشک و نور کاری ساختمان‌ها استفاده می‌شود. به‌طورکلی نبشی به پروفیلی گفته می‌شود که سطح مقطع آن به‌صورت دو ضلع عمود برهم روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که یک زاویه 90 درجه را تشکیل می‌دهد از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پروفیل ساختمانی به‌حساب میاید و از حالت مرکب آن در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد و از مهم‌ترین مشخصه‌های نبشی‌ها اندازه بال و ضخامت آن است که این شرکت صنعتی شکفته از برترین تولیدکنندگان انواع نبشی در ابعاد و ضخامت‌های متفاوت است.

ناودانی هم نوعی پروفیل فولادی پرمصرف است که در پل‌سازی و ساختمان‌سازی و تولید ماشین‌آلات کشاورزی و ساخت خر پا و تیر در سازه‌های بتنی و فلزی مورداستفاده قرار می‌گیرد و یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولید ناودانی شرکت شکفته مشهد است که تولیدات این شرکت از 6 تا 16 و در طول‌های 6 متری تولید می‌شود.

محصولات تولید و عرضه شده در گروه ناودانی این شرکت با استفاده از روش عملیاتی گالوانیزاسیون گرم و با بهره‌گیری از پوشش محافظ از فلز در برابر خوردگی و فرسایش مقاوم‌سازی می شوند. ناودانی‌های این شرکت در دو وزن سبک‌ و سنگین عرضه می‌شوند که مطابق درخواست مشتری به بازار عرضه می‌شود.

برای مشاوره و خرید محصولات کارخانه صنایع فولاد کبکان با مشاوران خود در آهن هایپر با شماره 72025-021 تماس بگیرید

 

محصولات کارخانه

لوگو آهن هایپر

قیمت تیرآهن

لوگو آهن هایپر

قیمت میلگرد

گالری تصاویر