امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

بیشترین سایز میلگرد مورد استفاده در ساختمان

بیشترین سایز میلگرد مورد استفاده در ساختمان را اگر بشناسید به راحتی میتوانید بدون دغدغه خاصی نسبت به خرید سایز مورد نظر خود هرچه سریعتر اقدام نمایید و کیفیت بالاتری را برای ساخت و ساز خود در نظر بگیرید. همانگونه که همه می دانیم میلگرد را یکی از پر استفاده ترین ها در صنعت ساخت و ساز می توان معرفی کرد. معمولاً امروزه سایت های گوناگونی نسبت به فروش میلگرد اقدام می کنند که آهن هایپر به روز ترین آن هاست. در این بین سایز ۲۵ جز پرکاربردترین ها به حساب می آید.

سایز 25 میلگرد

با توجه به تنوع بالای سایز میلگرد ها قیمت های متفاوتی را نیز باید در نظر گرفت. پروژه های ساختمان سازی سایز ۲۵ میلگرد را یک گزینه بسیار ایده آل معرفیمی کنند. توصیه ما این است که اگر به دنبال خرید میلگرد برای صنعت ساخت و ساز هستید، سعی کنید سایز ۲۵ را از یاد نبرید. این سایز نسبت به دیگر سایزها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما به هر حال مناسب ترین و کاربردی ترین سایز میلگرد همان سایز ۲۵ معرفی می شود که در بین بیشترین سایز میلگرد مورد استفاده در ساختمان حرف های بیشتری برای گفتن دارد.

 

سایز 25 میلگرد

 

دستگاه میلگرد بر

معمولاً دستگاه میلگرد بر به صورت هیدرولیکی و یا دستی مورد استفاده قرار می گیرد که ابعاد و اندازه میلگرد ۲۵ در مقایسه با دیگر سایز ها استاندارد بیشتری را به خود اختصاص می دهد. این چنین شما می توانید در بسیاری از پروژه ها از این سایز به نحو احسن استفاده کنید.

میلگردهای ضخیم‌تر معمولاً با دستگاه های میلگرد بر قوی تری باید مورد استفاده قرار گیرند که این خود هزینه بیشتری را برآورد می کند. دستگاه میلگرد بر ویژگی ها و مزایای خاصی را به خود اختصاص می دهد؛ چرا که قدرت بالا برای خمش و برش را می توان از این دستگاه انتظار داشت. همچنین برای اجرای کار به صورت سریع و آسان این دستگاه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ناگفته نماند که دستگاه میلگرد بر برای سایز 25 حمل و نقل بسیار آسانی نیز دارد.

میلگرد آجدار

بیشترین سایز میلگرد مورد استفاده در ساختمان را با شکل ظاهری متفاوت میلگرد در نظر بگیرید. معمولاً میلگرد آجدار با وجود آج برای ایجاد اصطکاک بسیار مورد توجه قرار می گیرد. شما می‌توانید با توجه به چسبندگی میلگرد با بتن با این نوع میلگرد مطمئن باشید. معمولاً در هر کشور کارخانه‌ ها، میلگردهایی با ابعاد خاصی را تولید و روانه بازار می‌ کنند که قطر میلگرد ها را می توان چیزی بین 6 الی 60 میلی متر در نظر گرفت. همچنین طول اکثر میلگردها ۱۲ متر است که به صورت کلاف شما میتوانید با قطهای کمتر از ۱۰ میلیمتر در نظر بگیرید.

انواع میلگرد

میلگرد A1 بدون آج و کاملاً نرم و شکل پذیر است. در جوشکاری این نوع میلگرد به دلیل همین مشخصه ها مورد استفاده قرار می گیرد. میلگرد A2 یک میلگرد آجدار است. این نوع میلگرد به صورت نیمه سخت با شکل پذیری و جوش پذیری بسیار کمی به کار می آید. برای اجرای خاموت میلگرد اجدار A2  بهترین گزینه است.

میلگرد A3 امروزه در صنعت ساخت و ساز بسیار به کار می آید. این نوع میلگرد نیز نیمه سخت با شکل پذیری و قابلیت جوش بسیار پایین است. میلگرد A4 جزء میلگرد های بسیار مقاوم است. این نوع میلگرد نیز خاصیت جوش و شکل پذیری قابل توجهی را درون خود جای داده است. نکته قابل توجه برای استفاده از این میلگرد می تواند آسیب بسیار کمی باشد که به محیط زیست وارد می آورد. معمولاً استفاده از میلگرد A4 می تواند مقرون به صرفه تر باشد. این میلگرد دوام و مقاومت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. طبیعتاً این چنین لازم نیست به دنبال خرید انواع سایزهای گوناگون میلگرد باشید.

کارایی انواع میلگرد

میلگرد فولاد کربنی را در ساخت و ساز می توان پراستفاده ترین معرفی نمود. این نکته را به خاطر بسپارید که میلگرد های اجدار بسیار بیشتر در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع میلگرد به این شکل باعث اتصال قابل قبول تری درون بتن می گردد.

 

بیشترین سایز میلگرد

 

قابلیت تغییر شکل میلگرد هایی با شکل های خاموت، رکابی و… استفاده خود را برای بتن آسان می کنند. استحکام گرید A2، A3 و A4 کاملاً متفاوت است. معمولاً در ساخت و ساز های سبک میلگرد گرید A2 به دلیل مقاومت کششی و تسلیمی خود یک گزینه مناسب به شمار می آید.

توجه داشته باشید که بیشترین سایز میلگرد مورد استفاده در ساختمان باید بدون آلودگی و البته کاملاً تمیز و حتی به دور از زنگ زدگی مورد استفاده و کاربرد قرار گیرند. معمولاً جهت جلوگیری هرچه بهتر از خوردگی میلگرد در بتن، عمدتاً پوشش اپوکسی به کار می آید. این گونه است که در مقابل زنگ زدگی شما مدت زمان طولانی تری را می توانید در نظر بگیرید.

خرید انواع میلگرد

با بیشترین سایز میلگرد مورد استفاده در ساختمان آشنا شده ایم. بدین ترتیب می توانید در فروشگاه اهن هایپر یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. هرنوع سایز قیمتی متفاوتی را در بر می گیرد. وب سایت https://ahanhyper.com/ با کمترین قیمت با کیفیت ترین محصول را به فروش می رساند. این سایت عرضه کننده انواع پروفیل های ساختمانی، نبشی، تیراهن، میلگرد و محصولات فولادی مورد نیاز و کاربرد دیگر است.

سعی کنید قبل از خرید اگر با کارشناسان فروش در ارتباط باشید می توانید با توجه به نوع نیاز و کاربرد خود یک خرید موفق را تجربه کنید. متأسفانه برخی از مشتریان و کاربران محترم با نحوه خرید از سایت آشنایی ندارند. در صورتی که هر بخش کارشناس و مشاور مخصوص خود را برای پاسخگویی به سؤالات شما معرفی می کند. با دریافت مشاوره های لازم بهترین و با کیفیت ترین محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمائید و از ان در کاربردهای مد نظر خود بهره مند شوید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

میلگرد مورد نیاز برای ساختمان ۵ طبقه

میلگرد ساختمان دو طبقه

میلگرد ساختمان چهار طبقه

https://ahanhyper.com//?p=26129

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *