امروز : جمعه 12 آوریل 2024

[smartslider3 slider="2"]

بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن

بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن با توجه به خیلی عوامل چون بودجه و نقدینگی افراد و خانواده ها متفاوت است. اصفهان نیز مانند تهران دارای بالاشهر و پایین شهر است، تنها تفاوت تهران و اصفهان در تعیین بالاشهر و پایین شهر زاینده رود است که از وسط اصفهان رد شده و این شهر را به دو بخش تقسیم می شود و تعیین کننده بالاشهر و پایین شهر، اصفهان نصف جهان است.

معروفترین و بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن

برای خرید مسکن در اصفهان باید یک منطقه را با توجه به میزان سرمایه و رشد اون منطقه انتخاب کنید. گاهی اوقات وجود یا پیشرفت امکانات رفاهی، آموزشی، ورزشی، بوستان ها و سایر امکانات موجب بالارفتن قیمت آن منطقه می شود و گاهی هم بدون وجود امکانات نام برده، قیمت یک منطقه به خودی خود بالا می رود. معروف ترین و بهترین محله های اصفهان برای خرید مسکن، جنوب اصفهان است، خانه های این محله در مقایسه با سایر محله های اصفهان قیمت بالاتری دارد و یکی از عواملی که موجب بالارفتن قیمت در جنوب اصفهان می شود امکان رقاهی، ظاهری، آموزشی و… است.

محله های گران قیمت و بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن

نظر غربی، جلفا، توحید، شیخ صدوق جنوبی و شمالی، میر فندرسکی، حکیم نظامی، هزار جریب، خیابان عباس آباد، چهارباغ خواجو، خیابان فردوسی. چهارباغ بالا، خیابان مطهری، خیابان مشتاق، بوستان سعدی و خیابان آیینه خانه از محله های گران قیمت اصفهان هستند. با توجه به نواسانات قیمت مسکن اصفهان در سال های اخیر، مشاوران به این نتیجه رسیدند که بهارستان اصفهان با پیشرفت و رشد قیمت بیشتری نسبت به محله های دیگر برخوردار است.

 

محله های گران قیمت و بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن

 

این نکته را بخاطر بسپارید که همواره برای پیدا کردن محله گران قیمت اصفهان و بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن از مشاوران متخصص راهنمایی و مشاوره بگیرید.

مناطق رو به رشد اصفهان و بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن

شما باتوجه به بودجه خود می توانید مناطق رو به رشد اصفهان را برای خرید خانه پیدا کنید. به عبارتی دیگر برای پیدا کردن و انتخاب مناطق رو به رشد اصفهان ابتدا باید میزان سرمایه خود را بسنجید، سپس زمین، خانه کلنگی یا آپارتمان دلخواه خود را پیدا کنید و آن را بخرید تا بواسطه این خرید سرمایه بیشتری کسب کنید. همانطور که در بالا گفته شد جنوب شهر اصفهان یکی از یهترین و معروفترین مناطق رو به رشد اصفهان است، که در این منطقه در همه ی بازه های قیمتی امکان خرید و رشد وجود دارد. برای پیدا کردن بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن و رشد بیشتر با ما در این مقاله همراه باشید.

منطقه یک اصفهان و بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن کجاست؟

حوالی شمال میدان جمهوری اسلامی و مسیر فلکه شهدا تا خیابان فروغی منطقه یک اصفهان محسوب می شوند. این منطقه24000 نفر جمعیت دارد و از پرجمعیت ترین مناطق اصفهان بشمار می رود. بعلاوه مسیر هایی که گفته شد، برخی مسیرها نیز در منطقه یک اصفهان قرار دارد که شامل: شرق فلکه شهدا در مسیر میدان انقلاب تا خیابان چهارباغ، جنوب میدان انقلاب در مسیر پل وحید تا پل خواجو، سه راه اشرفی اصفهانی، غرب پل وحید در امتداد مسیر اتوبان شهید خرازی، میدان جمهوری اسلامی تا خیابان خرم می باشند.

ما در ادامه این مقاله شما را با محله های منطقه یک اصفهان و تعداد جعمیت این محله ها که بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن است آشنا میکنیم. این محله ها شامل: محله ی شاهزاده ابراهيم با 7288 نفر جمعیت،  محله ی عليقلي آقا با 6068 نفر جمعیت، محله ی خرم با 9709 نفر جمعیت، محله ی درب كوشک با 7300 نفر جمعیت، محله ی جامي دارای با حدود 6774 نفر جمعیت، محله ی بيد آباد با 7635 نفر جمعیت، محله ی صائب با 3633 نفر جمعیت، محله ی خلجا با 6138 نفر جمعیت، محله ی لنبان جمعیتی با 9551 نفر جمعیت، محله ی عباس آباد با 4717 نفر جمعیت و محله ی جوزدان اليادران با 11135 نفر جمعیت می باشند.

 

منطقه یک اصفهان و بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن کجاست؟

 

پروژه های عمرانی منطقه یک بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن

منطقه یک با تلاش شهرداری به منطقه نمونه اصفهان تبدیل شده است. پروژه های مهم منطقه یک شامل: ایجاد و بهبود زیرساخت ‌های حمل و نقل شهری، ایجاد و توسعه زیرساخت‌ های عابر پیاده، توسعه امکانات فرهنگی، توسعه و اصلاح زیرساخت ‌های ترافیکی و توسعه فضای سبز است. با ما همراه باشید که در ادامه ی این مقاله به توضیحات مختصری درباره ی این پروژه های مهم بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن خواهیم پرداخت.

ایجاد و بهبود زیرساخت ‌های حمل و نقل شهری_ شهرداری منطقه یک برای پیداکردن جلوه ی زیبا در این منطقه شروع به احداث پروژه هایی چون خیابان جامی، خیابان سازی ابوذر، خیابان آیت ا… بیدآبادی، ساماندهی خیابان شهید بهشتی، خیابان میرداماد، ساماندهی خیابان سرلت و خیابان لنبان کرده.

ایجاد و توسعه زیرساخت‌ های عابر پیاده_ کمبود پیاده‌ رو‌های پهن یکی از مشکلات ساکنین این منطقه بود که شهرداری خوب این منطقه با حمت فراوان شروع به پهن سازی پیاده روهای این منطقه کرد تا مردم به آسانی و با خیال راحت در خیابان های این منطقه یا به اصطلاح بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن عبور و مرور کنند. شهرداری منطقه یک علاوه بر پهن کردن خیابان ها، پل آذر و چهار راه هفتم محرم را احداث کرد، همچنین ایستگاه های کاشانی و باند دوچرخه سواری نیز احدداث کرد.

توسعه امکانات فرهنگی_جهت پیشرف این منطقه شهرداری شروع به احداث چهار کتابخانه همراه با سالن مطالعات،یک مرکز ورزشی روبسته، پنج مرکز فرهنگی و دو مرکز ورزشی روباز کرده است.

توسعه و اصلاح زیرساخت ‌های ترافیکی_شهردار محترم منطقه یک اصفهان برای بهبود و اصلاح ترافیک در این منطقه که بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن است، اصلاحاتی انجام داده که شامل: اصلاح هندسی میدان جمهوری اسلامی، ایمن سازی معابر، نصب ده دوربین ثبت تخلف، نصب تابلوهای اطلاعاتی، اصلاح هندسی کوچه‌ های زند، حق شناس، بازارچه علی قلی آقا، خط کشی تمامی معابر، نصب سرعتگیرهای متعدد و اصلاح هندسی دیوار گذاری و نصب نرده برای پل مطهری می باشد.

 

منطقه یک اصفهان و بهترین منطقه اصفهان برای سرمایه گذاری مسکن کجاست؟

 

توسعه فضای سبز_جهت گسترش فضایی برای تفریح و بازی کودکان و خانواده ها شهرداری محترم سیزده پارک محلی به مساحت حدود بیست و هشت هزار متر مربع،چهار پارک شهری به وسعت صد و شصت و پنج هزار کیلومتر مربع و چهار قطعه فضای سبز پراکنده که مساحت هر کدام تقریبا هزار متر مربع است را احداث کرده است.

آهن هایپر با ارائه بروزترین قیمت های تیرآهن 16 ipe، میلگرد آجدار، ورق سیاه، پروفیل و… کمک می کند تا ضمن باخبر بودن از قیمت بروز، کیفیت مناسبی در اختیار شما سازندگان و مصرف کنندگان عزیز قرار دهد. با بکارگیری محصولات هایپر آهن در ساخت و سازهای خود بهترین و ایمن ترین خانه را بسازید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۲۰۲۵

مقالات مرتبط:

مشارکت در ساخت اصفهان

بهترین محله های اصفهان به ترتیب

بهترین محله اصفهان برای زندگی

بهترین محله های سنندج برای زندگی

https://ahanhyper.com//?p=24457

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *