امروز : جمعه 22 مارس 2024

[smartslider3 slider="2"]

ارزان ترین سقف بتنی

در هر ساختمان و بنا می توان سقف را به عنوان مهم ترین قسمت عنوان کرده و برای آن هزینه بسیار زیادی را نیز بیان نمود. کیفیت در سقف ها باید به شکلی باشد که علاوه بر مقاومت بالا، هزینه معقولی را نیز داشته باشند. بیشترین مصالحی که در سقف های بتنی به کار گرفته می شود مربوط به میلگرد می باشد. برای اینکه یک سقف بتنی ارزان و با کیفیت را در اختیار داشته باشید باید برخی از قسمت ها را به صورت دقیق بررسی کنید.

هرچه کیفیت سقف بالاتر باشد شما می توانید با خیالی آسوده تر سایر قسمت ها را ایجاد کنید. به صورت کلی نیز می توان برای سقف های بتنی قسمت های مختلف را به کمک متریال های گوناگون تولید کرد. قطعا ارزان ترین سقف بتنی را می توان به شکل های بسیار زیادی ایجاد کرد. سقف های ارزان از جهات مختلف می توانند برای شما مزایا و معایب مختلف را داشته باشند. هرچه کیفیت اجرای سقف بالاتر باشد قطعا می توان مزایای بیشتری را نیز مشاهده نمود.

در اجرای سقف، قبل از بتن ریزی باید با برنامه ریزی درست متریال های مختلف را آماده کرد. از مهم ترین قسمت های سقف می توان به فونداسیون، تیرچه، سیم حرارتی و … اشاره کرد. تمامی این قسمت ها را می توان به شکل های بسیار متنوعی اجرا نمود. در تمامی این قسمت ها عمده متریالی که به کار گرفته می شود مربوط به میلگرد می باشد.

 

ارزان ترین سقف بتنی

 

سایز بندی میلگرد ها در سقف های مختلف با توجه به پلان های طراحی تعیین می شود. هرچه کیفیت میلگرد بالاتر باشد می توان راحت تر و سریع تر سقف را ایجاد کرد. انواع سقف های بتنی ایجاد شده در این ساختمان ها را می توان به شکل های مختلف مورد بررسی قرار داد. در ادامه برخی از ارزان ترین سقف بتنی های موجود را معرفی کرده و مزایا و معایب هریک را نیز شرح خواهیم داد.

ارزان ترین سقف بتنی را بهتر بشناسید

برای معرفی ارزان ترین سقف بتنی می توان به شکل های مختلف عمل کرد. در انتخاب انواع سقف ها برای اجرا قطعا قیمت مهم ترین عامل می باشد. از مهم ترین سقف های مقرون به صرفه بتنی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد که هریک دارای ویژگی های خاص خود می باشند.

  • سقف بتنی تیرچه بلوک: این سقف ها را می توان در دسته ارزان ترین سقف بتنی های موجود قرار داد. این نوع سقف در بین تمامی نمونه های موجود ارزان قیمت تر می باشد. همین قیمت کم نیز باعث شده است تا افراد زیادی به آن علاقه مند باشند. از مزایای این نوع سقف می توان به سهولت در اجرا اشاره کرد. از دیگر مزایای این نوع سقف مقاومت بسیار عالی در برابر انواع لرزش می باشد. از معایب این نوع سقف نیز می توان به کندی در ساخت اشاره نمود که به دلیل شمع گذاری های متعدد می باشد. در هر صورت اگر زمان کافی را در اختیار دارید این نوع سقف می تواند از نظر اقتصادی بهترین گزینه موجود باشد.
  • سقف کامپوزیت: از جمله سقف های ترکیبی می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است. سرعت اجرا در این نوع سقف بسیار بالا بوده و برای آپارتمان سازی به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود. به صورت کلی در این نوع سقف شما می توانید با استفاده از چند نوع مصالح مختلف بالاترین کیفیت را ایجاد کنید. در این نوع سقف تیرچه های پایه بتنی قرار داده شده و بین آن ها را به وسیله کامپوزیت ها پر می کنند. در نتیجه اجرای این سقف می توان وزن کمی را برای سقف مشاهده کرد. از مزایای این نوع سقف می توان به سرعت عمل بالا و وزن بسیار عالی آن اشاره کرد. از معایب این نوع سقف نیز می توان به هزینه بالاتر نسبت به نمونه های موجود اشاره کرد.

ارزان ترین سقف بتنی

 

ارزان ترین سقف بتنی را برای چه ساختمان هایی می توان ایجاد کرد

مراحل مختلف اجرای ارزان ترین سقف بتنی را می توان در حالت های مختلف مورد بررسی قرار داد. کیفیت در سقف باید به گونه ای باشد که افراد با خیالی آسوده از آن استفاده کنند. برای ساختمان های یک طبقه و دو طبقه می توان از سقف های تیرچه بلوک به خوبی استفاده کرد. مقاومت بالا به علاوه هزینه بسیار مناسب در این محصولات می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. وجود برخی از ویژگی های منفی در این نوع سقف باعث شده است تا برای ساختمان ها از این سقف ها استفاده نکنند. به دلیل سرعت کم در اجزا و همچنین وزن بالای سازه نمی توان از سقف تیرچه بلوک در آپارتمان ها استفاده کرد.

برای آپارتمان ها بهترین گزینه نمونه کامپوزیتی می باشد. سرعت ساخت در این نوع سقف ها بسیار عالی بوده و نسبتا هزینه بسیار خوبی را نیز دارند.

برای اینکه به راحتی از این نوع سقف ها استفاده کنید باید از بهترین متریال های موجود بهره ببرید. کیفیت در متریال های مختلف را می توان با توجه به برند های گوناگون تعیین کرد. میلگرد ها به عنوان مهمترین مصالح موجود در سقف در نظر گرفته می شوند و باید آن ها را به شکل های مختلف انتخاب کرد.

 برای خرید میلگرد سقف می توانید از فروشگاه های معتبر و مختلف کمک بگیرید. یکی از بهترین مجموعه های موجود که می توانید انواع میلگرد های سقف را از آن ها خریداری کنید آهن هایپر می باشد. این مجموعه با توجه به پلان های شما می تواند تمامی میلگرد های مورد نیازتان را آماده کند تا با خیالی آسوده ساخت و ساز خود را انجام دهید.

ارزان ترین سقف بتنی را برای چه ساختمان هایی می توان ایجاد کرد

 

دیگر محصولات موجود در آهن هایپر

برای ایجاد ارزان ترین سقف بتنی باید بجز میلگرد از مصالح و متریال های دیگری نیز استفاده کنید. تمامی آهن آلات مورد نیاز خود را می توانید از آهن هایپر به راحتی تهیه کنید. برای تهیه آهن آلات مختلف باید قیمت روز آهن و دیگر متریال ها را در اختیار داشته باشید. برای اینکه قیمت آهن آلات مختلف را از این مجموعه دریافت کنید می توانید به راحتی با آهن هایپر در ارتباط باشید. اگر کیفیت و قیمت برای شما با اهمیت می باشد باید مجموعه های متخصص و قوی را انتخاب کنید.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره ما در آهن هایپر و راهنمایی برای خرید با مناسب ترین قیمت با شماره زیر تماس بگیرید

021-72025

مقالات مرتبط:

جک سقفی چیست؟

https://ahanhyper.com//?p=36642

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *